Jewel dat is toch de internationale(141 ?) Hengelo - Schiphol? Die zit idd ook heel stil en rijd enorm soepel... maar qua uiterlijk vind ik de VIRM toch echt erg mooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nog nooit hierin gezeten begrijp ik:
[afbeelding]
Mja die witte rijtuigen rijden simpel gezegd ook in die internationale trein van/naar Berlijn inderdaad. De trein op die foto rijdt een aantal slagen Amersfoort - Amsterdam C en weer terug, soms van/naar Deventerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jewel dat is toch de internationale(141 ?) Hengelo - Schiphol? Die zit idd ook heel stil en rijd enorm soepel... maar qua uiterlijk vind ik de VIRM toch echt erg mooi
Nog nooit daarin gezetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nog nooit hierin gezeten begrijp ik:
[afbeelding]
Ik vind V-IRM zelf ook erg fijn materieel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nog nooit daarin gezeten:
[afbeelding]
Maar ik snap niet wat er nou precies tegen VIRM is, het is prima materieel. Ik zit liever in een VIRM dan in mat'64.
je vraagt erom hequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Hophop nog 7 posts
Ik post nog ff een fotooootjuhhhh
[afbeelding]
Klinkt bekend in de oren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zodat morgen op kantoor niet WEER de Citrixfarm over ze nek gaat van die kneiter lange kut OP
Ja hoor, bijzonder prettig. Vooral omdat ik natuurlijk wel een plaats had gereserveerd en die el-cheapo student-toeristen met hun volle rugzakken heerlijk in het gangpad een poging tot slapen deden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nog nooit daarin gezeten:
[afbeelding]
Met als kleine correctie dat die rijtuigen nie nu in de 1500 rijden (Amsterdam-Deventer) vroeger in de 140 reden (Amsterdam-Berlijn), maar deze zijn in die laatste serie vervangen door wat modernere rijtuigen. Die ik trouwens nooit van binnen zie, omdat ik mezelf altijd strategisch in de bar ophoudquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mja die witte rijtuigen rijden simpel gezegd ook in die internationale trein van/naar Berlijn inderdaad. De trein op die foto rijdt een aantal slagen Amersfoort - Amsterdam C en weer terug, soms van/naar Deventer
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:40 schreef Peterselieman het volgende:
Valt mee toch. Een topic hebben we geloof ik in 2 dagen vol gekregen![]()
Wel respect voor die Zug-Chef om op zn vrije dag om 5.02 met de trein het land in te gaan. Je moet het maar willen. maar zo gek zijn.
ja omdat hier geen aansluitende bus isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:40 schreef Peterselieman het volgende:
Valt mee toch. Een topic hebben we geloof ik in 2 dagen vol gekregen![]()
Wel respect voor die Zug-Chef om op zn vrije dag om 5.02 met de trein het land in te gaan. Je moet het maar willen.
nou dan had ik ook vroeg in de trein kunnen zitten ja :wquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
Jij had meegewild begrijp ik?
mja :] ff klacht indienen bij XX! dat ik nooit de eerste trein kan halenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet maar zo gek zijn.
Zometeen even met de GTW naar Leeuwarden, tenminste als de stellen nog in de omloop zitten. En anders maar met de wadsloper.
Vanaf welk station vertrek je dan? Ik had vanochtend een Wadloper van Harlingen naar Leeuwarden, nostalgie!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
Zometeen even met de GTW naar Leeuwarden
Zijn wel meer steden met stations, waarvan je denkt wie verzint hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef Luco het volgende:
Wanneer gaat Groningen Zuid eigenlijk gebouwd worden? En is dat station geen overkill, als je op 5 minuten fietsen Groningen CS, en de andere kant op op 10 minuten fietsen Haren hebt?
Station Groningen Zuid???
sneek-noord is ook zo ietsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn wel meer steden met stations, waarvan je denkt wie verzint het. Bedoel nu is Nijmegen-Lent en Arnhem-Zuid vrij nutteloos. De busverbinding is veel beter dan de trein verbinding. Maar over 10 jaar reken maar dat het er volstaat. Verbaast me dat ze die stations niet in 4 sporig hebben uitgerust, zodoende dat er altijd extra capaciteit is.
loopt ook niet echt een fatsoenlijke weg heen nee.. maar ze gaan aan de zuidkant ook kijken als een station rendabel is..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Dr gaat geen een bus door Sneek Noord... en als je ziet hoeveel er opstappen en uitstappen daar, kan je wel zeggen dat het geslaagd is.
Wat betreft Arnhem-Zuid, nu kan ik die kutbussen mijden als ik naar mn ouders ga, is namelijk 5 minuten lopen vanaf Ahz
Nijmegen-Lent mag van mij weg, dat is echt afgelegen en niet boeiend. En het is nog een kutstad ook
digitaal?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeuh, ff een detailfotootje van mn treintjes:
[afbeelding]
jammer van het stof overal![]()
Märklin?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeuh, ff een detailfotootje van mn treintjes:
[afbeelding]
jammer van het stof overal![]()
klopt..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:12 schreef Wadloper het volgende:
Hehe, dat is natuurlijk heel handig dat hij de verkeerde kant uitrijdt
Morgen weer wat foto's knallen denk ikZal de mooiste hier posten
Via de tractiehandel in de cabine, die een signaal doorgeeft aan de motoren in de motorwagen misschien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef 2cv het volgende:
Zijn jullie er al achter hoe die spurtgevallen hun tractie krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |