quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Je speelt vals, zelf de fipo maken!
Hup douchen jijquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Doei Dreamer.
Wil ik gaan douchen, komt er weer iemand online. Zo schiet het niet op natuurlijk
doeiquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Maar ik ga er ook van tussen. tot morgen hoop ik
Maar met een accountantscontrole EN een maandafsluiting kan ik niks beloven...
Mja, 't is iemand die ik niet zo vaak spreek en ze moet zo weer weg.quote:
hoe wist je dat ik het wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Doei Dreamer.
Wil ik gaan douchen, komt er weer iemand online. Zo schiet het niet op natuurlijk
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Maar ik ga er ook van tussen. tot morgen hoop ik
Maar met een accountantscontrole EN een maandafsluiting kan ik niks beloven...
Heeey Stroekquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef Stroekie het volgende:
jeumig wat gaan jullie hard
Oe, als we niet oppassen wordt het hier nog gezellig ookquote:
Neetog ! Ik reageerde als 2e !quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een beetje hyper vandaag/op dit moment.
Zou Nonneke ons kwijt zijn?
Werkt de PM-service niet meer???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een beetje hyper vandaag/op dit moment.
Zou Nonneke ons kwijt zijn?
Oh! Helemaal over het hoofd gezien, mijn nederige excuses.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Helemaal over het hoofd gezien, mijn nederige excuses.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:
begint nu een beetje te stressenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef Sitethief het volgende:
Hoest met onze rimpelsauriër?
Oe, ik weet al waaromquote:
wat een gaaf filmpje !quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Sitethief het volgende:
dit soort dingen doet me iedere keer weer beseffen hoe klein niettig en onbeduidend de mens eigenlijk wel niet is. En die laatste ster is de op een na grootste ster die bij ons bekend is. Canis Majoris is nog een stukje groter en die is 1800-2100 keer zo groot als de zon!!!
Er is geen mist voorspeld hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ga ik de helft weer vergeten
of met de trein weer compleet de mist in
Koala's slapen de hele dag, op twee uur na, en in die twee uur hebben ze voornamelijk seks. 80% van de koala's heet chlamydia.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Nonneke het volgende:
Koala in gevangenschap wordt lesbo
Wijs besluit van de Koala![]()
goed dat je het zegt, dat wordt eucalyptus-beflapjes aanschaffen !quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koala's slapen de hele dag, op twee uur na, en in die twee uur hebben ze voornamelijk seks. 80% van de koala's heet chlamydia.
Dus, wat is de wijze les? Seks nooit onveilig met een koala.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga een stukje in bed liggen, morgen weer fijn mn wederhelft irriteren![]()
Truste all !![]()
*zet nog een pak Milka koekjes neer voor de liefhebbers*
Wil je ons allemaal vetmesten of zo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga een stukje in bed liggen, morgen weer fijn mn wederhelft irriteren![]()
Truste all !![]()
*zet nog een pak Milka koekjes neer voor de liefhebbers*
Goed om te weten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koala's slapen de hele dag, op twee uur na, en in die twee uur hebben ze voornamelijk seks. 80% van de koala's heet chlamydia.
Dus, wat is de wijze les? Seks nooit onveilig met een koala.
Dat dacht ik, ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |