50 snel, standaard carb, snelle pijp, voor de rest alles volgens mij gewoon standaard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je 50 snel?
Met 12mm carb?
1 op 45?
Maarja, je wordt er dan ook uitgereden door snorbrommers
Leg is uit hoe je dat doet.
edit: niet hoe je eruit wordt gereden door snorretjes maar hoe je 1 op 45 rijdt, afstelling enzo
Okquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
50 snel, standaard carb, snelle pijp, voor de rest alles volgens mij gewoon standaard.
Je mag bij de meet heel mijn brommer inspecteren, want ik weet echt niet hoe mijn afstelling zit. Ik weet alleen dat als ik hem koud start, en gelijk weg wil rijden, dat hij uitvalt. Dus even warm laten lopen
Ik werd er door het snorretje alleen maar uitgereden omdat het teringhard waaide, en hij helemaal plat lag. Ik ga zo even met GPS meten, ik gok dat ik net tegen de 50 echte kilometers per uur zit.
Heb al weer ff gePBed met iemand op PF.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef fs180 het volgende:
jaman die vouten zijn echt niet om te alchnnnjen e!1einz
maar doe is een frame regelen dan:')
Gestolenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb al weer ff gePBed met iemand op PF.
Zitten alleen gare stickers op frame
En misschien kan ik er meteen ff een kickstartblok bij regelenHij doet zn brommer in onderdelen weg
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dusquote:
Denk het niet.quote:
mijn mt5 loopt nu ook 55 ik schaam me kapotquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dus
waatrom droom jij dat je een scooter hebt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dus
Mijne had een AM5, d8 ik,quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef fs180 het volgende:
gewoon kijken welk blok ze hebben am6 heeft nog wel is problemen..
Haast, en niet te laat op mijn werk willen komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
waatrom droom jij dat je een scooter hebt?
de 50cc schnell is al op de postquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Een Mt5 moet auto-wheely doen gecombineerd met een top van 70+ man
en 80 blok met 110ccquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Een Mt5 moet auto-wheely doen gecombineerd met een top van 70+ man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happen naar de baas
Onzin, heb zelf een TZR en al 10.000 km lang geen rare kwaaltjes gehad, alleen normaal onderhoud..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef fs180 het volgende:
gewoon kijken welk blok ze hebben am6 heeft nog wel is problemen..
maar dan gaat ie ook 100kmu en heb je een turbo eropquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef no1uknow het volgende:
Koop gewoon een Puch Maxi en voer die zwaar opBen je hoogstens de helft kwijt ofzo, maximaal
wow 0.6quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Mwa, de vorige eigenaar heeft er al eens met 0,6kw op gestaan
Ik wist niet dat jij een snorfiets Maxi hebt gehad?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik had 0.3kw met mn 65 airsal en bullet met 15mm![]()
Die is idd uber bruutquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Of haal een GPR Nude.
[afbeelding]
dan ben jij niet naar de zwarte cross geweest vorig jaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
En dit soort dingen lukt je niet met een racer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok...daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oja voor die ene keer in het half jaar dat ik ff zin heb om door de modder te baggeren ga ik een crosser kopen.
Waar ik op doelde, is dat je met een SM praktisch overal kan komen, zodra je met een racer op het onverhard komt lig je zo op de grond te kijken.![]()
ik ook niet.. gelukkig wisten de ageten ook niet wat een choke wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een snorfiets Maxi hebt gehad?
Dat is zo'n beetje hetzeflde als je gaskabel gaar afstellenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ook niet.. gelukkig wisten de ageten ook niet wat een choke was![]()
![]()
bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef Big2 het volgende:
Je hebt iig smaak, knul, je koopt niet zo'n dom Zipje of Runnertje.
Jarno heeft die (C2C)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Mits geen spiegels.
En de prijs ik ook niet mis. 2500 voor de carb versie en 2700 voor die injectie-versie.
Opelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Hijacking het volgende:
voor 2700 euro koop je ee focking opel manta a klasse![]()
't is gewoon een slechte rip-off van die toffe amerikaanse bakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:19 schreef Hijacking het volgende:
noem een andere lijpe bak voor 2700 euro
en zowiezo iedereen die manta's haat is of homo of gay
eindelijk iemand diedat ook vindquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Manta A is dus echt gewoon té gangster. Zoeen ga ik ook halen als ik net me RBW heb.
Of een hele oud Kadett, de eerste modellen.. Geweldige wagens.Beter dan zo'n Sjonnie Astra GSI ofzo.
![]()
Mijn neem had een Irmscher Manta.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
broer van een vriend van me had zon ding
Wheeliebar is voor homo's.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn neem had een Irmscher Manta.
Maarja, ik was net bij een vriend, en hij wilde ff rondje rijden op mijn brommer.. Damnnn, te gaaf geluidje.![]()
ik kreeg er zowat kippenvel van, echt net een crosser.
Weerkaatst overal in de straat, echt te lekker.
En daarna heb ik ff tegen hem op z'n 70cc beta gesprint, ik had wel betere acceleratie, en nét iets hogere top.![]()
Daarna aan mijn wheeliebar begonnen, die ik dinsdag ff ga afmaken.
En daarna aan het stunten gegaan, ik ga zeker nu leren stunten, heb de smaak te pakken van het stunten, is echt te gaaf.![]()
Maar nu eerst bier.![]()
moah vind ik niet, als je brommert zo veel vermogen heeft is dat best nuttigquote:
iets minder gas geven is geen kunst, voorover leunen ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:52 schreef Ferrox het volgende:
[..]
moah vind ik niet, als je brommert zo veel vermogen heeft is dat best nuttig
Ja fix jij dan maar ff een frame voor me, met kenteken en alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef fs180 het volgende:
stelletje emos.. he sandert.. binnenkrt wel touren toch?
tis wel een beetje boerenmuziek, maar goed dat ben ik ook wel een "beetje"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Hijacking het volgende:
Jah mooi wark ken ik wa boeren rock is niet echt super mijn muziek ofzo al zijn er een paar jovink en normaal titels die der wel in gaan
die brommert is wel leuk in die advertentie trouwens ben bang dat die er veel voor moet hebben
Die jongen zit ook op DC, kan je zeggen, is een goede koop mocht je die dinkie kopen. Jongen is er altijd goed mee omgegaan enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef Ferrox het volgende:
ja waarschijnlijk wel, alleen niet naar de camping, gewoon een dagje zuipen en feesten bij Normaal en Jovink
Morgenavond ga ik naar een optreden van Mooi wark
ken je dat?
deze brommer is wel tof voor me denk ik
Heb je ook wel gezien wat dr allemaal aan mankeert dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef Ferrox het volgende:
als deze niet gejat is...
een senda R uit 03 zonder kenteken voor 450 euro
hij staat ook op brommerforum en meestal zijn dat soort lui ook wel goed te vertrouwenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die jongen zit ook op DC, kan je zeggen, is een goede koop mocht je die dinkie kopen. Jongen is er altijd goed mee omgegaan enzo.![]()
Ja idd, die mensen die met hun brommers op forums zitten enzo gaan er toch vaak wel beter mee om, omdat ze er toch net wat meer om geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:54 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hij staat ook op brommerforum en meestal zijn dat soort lui ook wel goed te vertrouwen![]()
Dan doe je toch gewoon liefdevol je handen om de middel van de bestuurder?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef Goas het volgende:
ff een vraagje aan mensen die een nieuwe derbi gpr of aprilia rs bezitten (die met de uitlaat in de kont jah), zit je bijrijder ook nog steeds fijn zonder handsteun en zo'n klein zadeltje??
ik was eerderquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon liefdevol je handen om de middel van de bestuurder?![]()
En als het een meisje is kan ze je nog aftrekken ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon liefdevol je handen om de middel van de bestuurder?![]()
Je gaat een nieuwe brommer kopen en druk maken of je bijrijder fijn zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef Goas het volgende:
ff een vraagje aan mensen die een nieuwe derbi gpr of aprilia rs bezitten (die met de uitlaat in de kont jah), zit je bijrijder ook nog steeds fijn zonder handsteun en zo'n klein zadeltje??
ja ok, tis wel irritant, maar brommerts moeten daaro toch op de weg, en fietsers op het fietspad.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
wtf, nsb-ers.Mensen die zonder licht fietsen moet een heel pijnlijke dood sterven, net zoals mensen die teveel drinken achter het stuur. 1 of 2 pilsjes gaat nog wel, maar van die apen die ladderzat gaan rijden.
![]()
Weet je hoe irritant fieters zonder licht in het donker zijn.. Wacht maar tot je er een keer een bijna aanrijdt, dan piep je wel anders.Al wel vaker gedaan, de laatste keer heb ik gewoon die fietser keihard afgesneden.
![]()
scherpquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:21 schreef Hijacking het volgende:
waarna hard rijden het plastic half afbreekt waardoor een stuk van je kenteken bord tussen je spaken komt waardoor je valt en daarna nog een keer door een scooter dushi overreden word![]()
van je mt?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef Hijacking het volgende:
net een stukje gereden maar die sproeier is echt te groot van mij![]()
dus binnenkort ff sproeier 75 er in doen loopt die dan niet 60 dan gooi ik er een snelle cilinder onder![]()
jepquote:
zit sproeier 81 in nu dus dat van een te grote sproeier is ook niet raarquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef fs180 het volgende:
had ik ook altidj mn met puchie.. teveel lucht
Als je al aangemeld heb bij unive heb je kans dat je al verzekert bent ik had mijn papieren ook nog niet binnen maar na een telefoontje bleek dat ik wel al kon rijden en dat ik dan verzekert was ik had alleen risico op een boete voor het niet hebben van verkerings spulquote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nja, ik heb nog geen bericht van mijn verzekering, pauperzooi, ik wil nieuwe kappen!![]()
3 kwart van brommer forum heeft een mt5,mtx,nsrquote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, vandaag een BF meeting. Dus ik rij de meetingplaats op, zie ik zo twee RS-en, een MT5, TSX, DRD, DT en GPR. Kom ik aan met mijn Tomosje
Verder wel een hele gezellige dag gehad
je reed iig wel achteraanquote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, vandaag een BF meeting. Dus ik rij de meetingplaats op, zie ik zo twee RS-en, een MT5, TSX, DRD, DT en GPR. Kom ik aan met mijn Tomosje
Verder wel een hele gezellige dag gehad
Mooi he, toen had ik haar net gepoetst.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef fs180 het volgende:
http://img380.imageshack.us/img380/7/dsc07940mu1.jpg
plak em gewoon ff in je eigen url balkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Geqxon op 04-03-2007 22:46:17 ]
Das ruig, en met mijn powerfilter heb ik dus bij volgas een extra hip geluidje.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jep![]()
je merkt het bij volgas in zn 4 als je een stukje minder gas geeft gaat die harder dus een te grote sproeier![]()
haha maarja ik verwacht een pakketje ben benieuwd hoe lang het nog duurtquote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Das ruig, en met mijn powerfilter heb ik dus bij volgas een extra hip geluidje.Maarja, beter te groot dan te klein.
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Hijacking het volgende:
je weet zonder de mhr hoorje er niet bij
http://www.youtube.com/watch?v=9dNCc599Ppo
wat een kut humor heb ik ook![]()
Omg snij je polsen gelijk doorquote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme ik ben de sjaak
Ik had een engels toets het laatste uur, en ik had niet geleerd
dus ik lever een zelfgemaakt briefje in dat ik naar de tandarts moest
daarnet telefoon, de coordinator
mn moeder vond het al een vreemd verhaal, en morgen ik hard de lul
je ma laten zeggen dat je wel naar de tandarts moest.. of zeg dat je een afspraak had bij de tandarts.. maar dat je je ma het nog niet wist.. vergeten te vertellen ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef Ferrox het volgende:
polsen snijden is voor mietjes![]()
dan zou ik nog eerder een overdosis cocaine innemen
dan ga je tenminste met het gevoel dat je de beste bent
maar goed, wie helpt mij een smoes bedenken om me hier uit te lullen ipv 4 uur na te komen
Nou kijk, mn moeder gelooft nu dat het een misverstand isquote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ma laten zeggen dat je wel naar de tandarts moest.. of zeg dat je een afspraak had bij de tandarts.. maar dat je je ma het nog niet wist.. vergeten te vertellen ofzo?
tuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Goas het volgende:
[afbeelding]
heeft iemand deze brommer wel 's in nederland gezien (in de 50cc versie) ??
de sm's blijven in de meerderheidquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef Hijacking het volgende:
puchs nemen wel de scene een beetje over![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Goas het volgende:
[afbeelding]
sm in de meerderheid..quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef Ferrox het volgende:
[..]
de sm's blijven in de meerderheid
[..]
ehm ja![]()
die's gewoon te koop voor het luttele bedrag van 3399,-
nog nooit gezien, maar ik weet wel dat er een Malossi uitvoering is (in de kleuren dan, niet de setup.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Goas het volgende:
[afbeelding]
Gaar, vanmiddag deden ze het nog.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
nog een puchman![]()
doe is ff je pics fixen
Zeker rotweilers of pittbuls, als dat zo is zegt het genoeg over de eigenaarquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hoort het dus niet.![]()
Verhaaltje erbij:
Hier het verhaal wat er vanmiddag gebeurt is..
Ik kom terug van school en ga naar huis.. Reed op het bromfietspad en moest oversteken dus reed 20km/h ongeveer.. Ik accelereer en zie voor mij een man met 3 honden.. Ik minder snelheid tot ongeveer 40km/h en ga helemaal links (dus spookrijden) van het fietspad. Tot op het laatste moment ging het goed totdat de man ineens op me af kwam, volgende wat ik weet is dat ik met mijn benen in de sloot lig en de hele achterkant van me RS ook met de bovenkant van me RS op mij.. Iemand van de gemeente zag mij liggen en hielp mij opstaan, de man was allang weg en had me nog nageschreeuwd: "IK MAAK JE NOG WEL EEN KEER DOOD".. Voor zover ik weet heb ik met niemand problemen, maarja.. Was een 'Skinhead' van ongeveer 30jaar oud..
Dood aan hondeneigenaren met een hekel aan brommerrijdersquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hoort het dus niet.![]()
Verhaaltje erbij:
Hier het verhaal wat er vanmiddag gebeurt is..
Ik kom terug van school en ga naar huis.. Reed op het bromfietspad en moest oversteken dus reed 20km/h ongeveer.. Ik accelereer en zie voor mij een man met 3 honden.. Ik minder snelheid tot ongeveer 40km/h en ga helemaal links (dus spookrijden) van het fietspad. Tot op het laatste moment ging het goed totdat de man ineens op me af kwam, volgende wat ik weet is dat ik met mijn benen in de sloot lig en de hele achterkant van me RS ook met de bovenkant van me RS op mij.. Iemand van de gemeente zag mij liggen en hielp mij opstaan, de man was allang weg en had me nog nageschreeuwd: "IK MAAK JE NOG WEL EEN KEER DOOD".. Voor zover ik weet heb ik met niemand problemen, maarja.. Was een 'Skinhead' van ongeveer 30jaar oud..
ben jij niet wouter? van pfquote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef The_Streets het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg netjes uitquote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef The_Streets het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat rijd jij? En foto's svpquote:Op maandag 5 maart 2007 21:00 schreef Hijacking het volgende:
ik zit/zat daar ook
ja idd, dan was de schade "iets" hoger geweest !quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hij heeft nog zwaar geluk gehad dat het hele ding niet in de sloot gesodemietert is.
Bij van die breezers klap ik em dan van uit de 3 in de vrij en dan ff laten janken zodat ze schrikken en aan de kant gaan, dan in de 2 en volgas er weer langsquote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Hijacking het volgende:
ik kan er zowiezo niet tegen die breezers die naast elkaar fietsen en als jij er langs wilt rijden.
net zoals hondenuitlaters die op het fietspad lopen en auto's die de regel recht door opdezelfde weg gaat voor niet kennen
hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Bij van die breezers klap ik em dan van uit de 3 in de vrij en dan ff laten janken zodat ze schrikken en aan de kant gaan, dan in de 2 en volgas er weer langs![]()
Bedenk je maar dat jij meer dan 100kg weegt, en die breezers inclusief fiets vaak nog niet eens 55kg. Dus bij een ongeluk zit jij altijd in het voordeel. Niet uitwijken, gewoon doorrijden en desnoods rammen. Klinkt lullig, maar jij bent belangrijker.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Hijacking het volgende:
ik kan er zowiezo niet tegen die breezers die naast elkaar fietsen en als jij er langs wilt rijden.
net zoals hondenuitlaters die op het fietspad lopen en auto's die de regel recht door opdezelfde weg gaat voor niet kennen
Ziet er nog wel netjes uit voor een tomos. Beter dan die Quadro dingen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tomosje
http://www.buyshit.nl/fok/tomosc/
ik ken geen grotere nazi dan driesquote:Op maandag 5 maart 2007 21:09 schreef Hijacking het volgende:
euhm de grootste spamslet in de huiskamer die nu geband isaka -RoB-
maarja pf word steeds saaier de enige mods die roeleren zijn en blijven toch wel stan , dries en skrooloose
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef fs180 het volgende:
bij mij is dr nooit iemand die in de weg rijd.. ze schrikken zuich al kapot van het geluid van 2km afstand
http://video.google.nl/videoplay?docid=-591336310870994084&q=politie wtf..
ik kreegn voor x aantal tijd een ban.. en 2 maanden later had ik nog steeds niet gehoord waarom dat nou wel niet was.. en vooral dries deed er alles aan me dat niet te vertellenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef Hijacking het volgende:
mwha hij moet je aardig vinden
ik heb hem op msn dan is het een goede kerel en hij heeft een paar keer mn ban ingekort of hem ingetrokken. wat ik lamer vind is dat die implo mij een ban geeft en vervolgens aardig doet op msn dat kan ik niet uitstaan.
je mag toch wel slapen in je autp?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
die is echt de weg kwijt
die agent schrok zich helemaal de tering toen dat raam er uit klapte![]()
die agenten blijven maar vriendelijk
soms hea, maar dan ook soms, doet de politie best goed werk![]()
oliepomp heb je toch wel nodig.. of voor je benzine is die? maar succes met je zoektochtquote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oliepompje ervanaf geschopt
Orginele tellers er vanaf geschopt
Gewassen
Stage 6 teller erop geschopt
Conti oliepompafdekplaatje erop
Nu nog opzoek naar fietstellertje met verlichting.![]()
dat is stoer hoor!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef The_Streets het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5420112146574308874&q=politie
Oliepompje is gewoon voor te smeren ja, nu maak ik zelf mengsmering.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
oliepomp heb je toch wel nodig.. of voor je benzine is die? maar succes met je zoektocht![]()
maar dat is ook wel stoerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat is stoer hoor!!!
als je 12 bent
een broertje van een kameraad van me (13) drinkt alcohol vrij bier tegenover het politie bureau omdat hij dat stoer vindt
meer iets van 12kwquote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Zeg, zal een Honda XL250S minder dan 25kw vermogen hebben? Zal vast wel, vroeg het mij af. Misschien toch maar een rijbewijs + oldtimer crosser halen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:40 schreef Hijacking het volgende:
goedendag
ik moet straks op de fietsnaar de gitaarwinkel
![]()
wat een kneusjes.. waarom werden ze niet neergeknuppeldquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef The_Streets het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5420112146574308874&q=politie
in alle kleuren, maar niet in 't groen met zwart wel malossi-uitvoering (die regenboog brommer) en int rood, zwart en wit/rood.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ehm ja![]()
die's gewoon te koop voor het luttele bedrag van 3399,-
kenteken aanvragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef Unknowd het volgende:
wat moet je allemaal doen als je wel geschouwd heb maar geen kenteken.
en hoeveel ¤?
Nee dan moet je opnieuw laten keuren, schouwingspapieren heb je nu niks meer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef Unknowd het volgende:
en hoeveel ¤?
Pwnd! Gaat je veel geld kosten.. Je moet hem helemaal opnieuw laten keuren als een bromfiets.. Dwz, niet harder dan 45, spiegels enzquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef Unknowd het volgende:
en hoeveel ¤?
IK zit er gewoon zwaar over te denken om al die puchshit ritueel te verbranden en een MTXje te kopen ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Spaar ff door en koop iets moois, fatsoenlijks, compleets.![]()
![]()
Ben maar weer werken, en dan vanavond wheeliebar afmaken, plus nieuw dashboard fixen om mijn tellertjes te maken enzo.![]()
goed planquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Unknowd het volgende:
[..]
IK zit er gewoon zwaar over te denken om al die puchshit ritueel te verbranden en een MTXje te kopen ofzo
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Unknowd het volgende:
[..]
IK zit er gewoon zwaar over te denken om al die puchshit ritueel te verbranden en een MTXje te kopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |