Gaar, vanmiddag deden ze het nog.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
nog een puchman![]()
doe is ff je pics fixen
Zeker rotweilers of pittbuls, als dat zo is zegt het genoeg over de eigenaarquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hoort het dus niet.![]()
Verhaaltje erbij:
Hier het verhaal wat er vanmiddag gebeurt is..
Ik kom terug van school en ga naar huis.. Reed op het bromfietspad en moest oversteken dus reed 20km/h ongeveer.. Ik accelereer en zie voor mij een man met 3 honden.. Ik minder snelheid tot ongeveer 40km/h en ga helemaal links (dus spookrijden) van het fietspad. Tot op het laatste moment ging het goed totdat de man ineens op me af kwam, volgende wat ik weet is dat ik met mijn benen in de sloot lig en de hele achterkant van me RS ook met de bovenkant van me RS op mij.. Iemand van de gemeente zag mij liggen en hielp mij opstaan, de man was allang weg en had me nog nageschreeuwd: "IK MAAK JE NOG WEL EEN KEER DOOD".. Voor zover ik weet heb ik met niemand problemen, maarja.. Was een 'Skinhead' van ongeveer 30jaar oud..
Dood aan hondeneigenaren met een hekel aan brommerrijdersquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hoort het dus niet.![]()
Verhaaltje erbij:
Hier het verhaal wat er vanmiddag gebeurt is..
Ik kom terug van school en ga naar huis.. Reed op het bromfietspad en moest oversteken dus reed 20km/h ongeveer.. Ik accelereer en zie voor mij een man met 3 honden.. Ik minder snelheid tot ongeveer 40km/h en ga helemaal links (dus spookrijden) van het fietspad. Tot op het laatste moment ging het goed totdat de man ineens op me af kwam, volgende wat ik weet is dat ik met mijn benen in de sloot lig en de hele achterkant van me RS ook met de bovenkant van me RS op mij.. Iemand van de gemeente zag mij liggen en hielp mij opstaan, de man was allang weg en had me nog nageschreeuwd: "IK MAAK JE NOG WEL EEN KEER DOOD".. Voor zover ik weet heb ik met niemand problemen, maarja.. Was een 'Skinhead' van ongeveer 30jaar oud..
ben jij niet wouter? van pfquote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef The_Streets het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg netjes uitquote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef The_Streets het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat rijd jij? En foto's svpquote:Op maandag 5 maart 2007 21:00 schreef Hijacking het volgende:
ik zit/zat daar ook
ja idd, dan was de schade "iets" hoger geweest !quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hij heeft nog zwaar geluk gehad dat het hele ding niet in de sloot gesodemietert is.
Bij van die breezers klap ik em dan van uit de 3 in de vrij en dan ff laten janken zodat ze schrikken en aan de kant gaan, dan in de 2 en volgas er weer langsquote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Hijacking het volgende:
ik kan er zowiezo niet tegen die breezers die naast elkaar fietsen en als jij er langs wilt rijden.
net zoals hondenuitlaters die op het fietspad lopen en auto's die de regel recht door opdezelfde weg gaat voor niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |