ja ok, tis wel irritant, maar brommerts moeten daaro toch op de weg, en fietsers op het fietspad.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
wtf, nsb-ers.Mensen die zonder licht fietsen moet een heel pijnlijke dood sterven, net zoals mensen die teveel drinken achter het stuur. 1 of 2 pilsjes gaat nog wel, maar van die apen die ladderzat gaan rijden.
![]()
Weet je hoe irritant fieters zonder licht in het donker zijn.. Wacht maar tot je er een keer een bijna aanrijdt, dan piep je wel anders.Al wel vaker gedaan, de laatste keer heb ik gewoon die fietser keihard afgesneden.
![]()
scherpquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:21 schreef Hijacking het volgende:
waarna hard rijden het plastic half afbreekt waardoor een stuk van je kenteken bord tussen je spaken komt waardoor je valt en daarna nog een keer door een scooter dushi overreden word![]()
van je mt?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef Hijacking het volgende:
net een stukje gereden maar die sproeier is echt te groot van mij![]()
dus binnenkort ff sproeier 75 er in doen loopt die dan niet 60 dan gooi ik er een snelle cilinder onder![]()
jepquote:
zit sproeier 81 in nu dus dat van een te grote sproeier is ook niet raarquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef fs180 het volgende:
had ik ook altidj mn met puchie.. teveel lucht
Als je al aangemeld heb bij unive heb je kans dat je al verzekert bent ik had mijn papieren ook nog niet binnen maar na een telefoontje bleek dat ik wel al kon rijden en dat ik dan verzekert was ik had alleen risico op een boete voor het niet hebben van verkerings spulquote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nja, ik heb nog geen bericht van mijn verzekering, pauperzooi, ik wil nieuwe kappen!![]()
3 kwart van brommer forum heeft een mt5,mtx,nsrquote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, vandaag een BF meeting. Dus ik rij de meetingplaats op, zie ik zo twee RS-en, een MT5, TSX, DRD, DT en GPR. Kom ik aan met mijn Tomosje
Verder wel een hele gezellige dag gehad
je reed iig wel achteraanquote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, vandaag een BF meeting. Dus ik rij de meetingplaats op, zie ik zo twee RS-en, een MT5, TSX, DRD, DT en GPR. Kom ik aan met mijn Tomosje
Verder wel een hele gezellige dag gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |