Vrijdagavond wedstrijdquote:Ajax-NAC twee dagen eerder
ZEIST - Het competitieduel in de eredivisie tussen Ajax en NAC verschuift van zondag 15 april naar vrijdag 13 april, meldde vrijdag de KNVB. De bond moet de wedstrijd twee dagen naar voren halen vanwege de uitzendrechten van RTL. Die zender mag rechtstreeks op vrijdagavond een competitiewedstrijd uitzenden en Ajax is aan de beurt.
Het competitietreffen tussen AZ en Vitesse schuift een dag op van zaterdag 14 april naar zondag 15 april. Ook dat heeft met de televisiecontracten te maken.
Avondwedstrijden zijn meestal wel relaxed, daarna stad in.quote:
ik zat samen met een vriend tv te kijken. Toen vlogen we elkaar meteen in de armen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hehehe toen zat ik als een gek door het huis heen te rennen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......
![]()
Hehe was idd gekkenhuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer)
Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.
Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent...)...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..
Wát een slot.![]()
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
dit is veel beter manquote:
waarom niet via Ajax.nl danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef Camplo het volgende:
Kut bol.com
gisteren Ajax 1995 DVD besteld en gvd nog niet binnen!
Gladjakkers!
Ja, die had het verschil wel gemaakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
Leuk verhaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer)
Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.
Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent...)...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..
Wát een slot.![]()
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
Wat een onzin. Bij Ajax heeft ie nooit echt overtuigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig jr. best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lag in bed te slapen toen KJH de 1-1 scoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |