abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46842742
quote:
Ajax-NAC twee dagen eerder

ZEIST - Het competitieduel in de eredivisie tussen Ajax en NAC verschuift van zondag 15 april naar vrijdag 13 april, meldde vrijdag de KNVB. De bond moet de wedstrijd twee dagen naar voren halen vanwege de uitzendrechten van RTL. Die zender mag rechtstreeks op vrijdagavond een competitiewedstrijd uitzenden en Ajax is aan de beurt.

Het competitietreffen tussen AZ en Vitesse schuift een dag op van zaterdag 14 april naar zondag 15 april. Ook dat heeft met de televisiecontracten te maken.
Vrijdagavond wedstrijd .
pi_46842777
Wat waren ze 90 minuten waardeloos in die wedstrijd zeg, ongekend. En de 0-1 kwam toch uit een fout van Maduro?
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:59:59 #78
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46842781
Vrijdag de 13e zelfs.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46842788
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vrijdagavond wedstrijd .
Gratis vervoer
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:12:40 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46843209
quote:

[..]

Vrijdagavond wedstrijd .
Avondwedstrijden zijn meestal wel relaxed, daarna stad in.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:16:14 #81
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46843314
Goed punt, M0NTANA.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46843467
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hehehe toen zat ik als een gek door het huis heen te rennen
ik zat samen met een vriend tv te kijken. Toen vlogen we elkaar meteen in de armen.
pi_46843648
quote:

[..]

Vrijdagavond wedstrijd .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:03:34 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46845039
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer )

Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was ) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.

Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent... )...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..

Wát een slot.
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:04:54 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46845082
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:

[..]

Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......

Zal hij nooit worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46845138
quote:

[..]

Vrijdagavond wedstrijd .
Woohoo, 1 doelpunt in een doodsaaie wedstrijd, maar wel live op tv .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:14:22 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46845431
Van de halve finale-wedstrijd tegen Roda JC van vorig seizoen, sommigen praten erover alsof het gewonnen CL-finale was, weet ik alleen nog dat ik de moed al had opgegeven en geen zin had om helemaal het vak weer op te gaan, nadat ik was wezen pissen. De laatste minuten stond ik dus bij de opgang van het vak, te wachten op het laatste fluitsignaal, maar ineens viel tóch die gelijkmaker. Heel vet, want gelijk besefte ik dat we dan tóch die bekerfinale in de Kuip konden gaan spelen, een beetje de redding van het seizoen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46845805
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer )

Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was ) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.

Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent... )...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..

Wát een slot.
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
Hehe was idd gekkenhuis
pi_46845828
quote:

[..]

Vrijdagavond wedstrijd .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:30:35 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46846041
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Badabingea het volgende:
Waar is de mooie op gebleven?
dit is veel beter man
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:30:45 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46846046
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef Camplo het volgende:
Kut bol.com

gisteren Ajax 1995 DVD besteld en gvd nog niet binnen!

Gladjakkers!
waarom niet via Ajax.nl dan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46846075
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig jr. best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2007 14:34:28 ]
pi_46846091
Bol.com is sowieso een takke bedrijf!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46846103
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
Ja, die had het verschil wel gemaakt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46846158
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:

Wát een slot.
Leuk verhaal .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:40:16 #96
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_46846436
Ajax mist nog wel een pinchhitter (of in ieder geval een goede tweede spits).....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_46846486
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, die had het verschil wel gemaakt.

Ach, ik gun het hem wel ! Voor iedereen beter toch zo?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:52:23 #98
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46846878
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig jr. best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
Wat een onzin. Bij Ajax heeft ie nooit echt overtuigd.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_46847162
Ik lag in bed te slapen toen KJH de 1-1 scoorde
pi_46847214
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lag in bed te slapen toen KJH de 1-1 scoorde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')