En Ajax ondertussen maar salaris betalenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, irritant dat langdradige getouwtrek.
In de beker heb je nog een verlengging om het goed te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..![]()
Zoals toen tegen Roda met de omhaal van Klaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
[..]
In de beker heb je nog een verlengging om het goed te maken
Ik heb echt staan schreeuwen in me kamer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceo
"Hier zijn bijna geen woorden voor"
En die reactie van Stevens, heerlijk. Ik heb het toen echt uitgeschreeuwd van genot
5000 views van de 15000 zijn van mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
En die reactie van Stevens, heerlijk. Ik heb het toen echt uitgeschreeuwd van genot
Prachtig moment was dat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat.
Ik kon die wedstrijd niet zien omdat ik pas 23.00 uit school was. Ik kwam thuis en mijn toenmalige huisgenoot (PSV-fan) kwam al naar me toe.... "wat een losers joh, dat Ajax, verliezen ze gewoon met 1-0 van Roda in de halve finale."
Ik zo van: "Serieus?" Dus ik plof neer voor de TV, zet hem aan. Staat het fukking 3-1 voor Ajax. Hij had maar gekeken tot de 91e minuut ofzo. Ik lachen enzo...
Je had er bij moeten zijn denk ik![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat.
Ik kon die wedstrijd niet zien omdat ik pas 23.00 uit school was. Ik kwam thuis en mijn toenmalige huisgenoot (PSV-fan) kwam al naar me toe.... "wat een losers joh, dat Ajax, verliezen ze gewoon met 1-0 van Roda in de halve finale."
Ik zo van: "Serieus?" Dus ik plof neer voor de TV, zet hem aan. Staat het fukking 3-1 voor Ajax. Hij had maar gekeken tot de 91e minuut ofzo. Ik lachen enzo...
Je had er bij moeten zijn denk ik![]()
quote:Verleden van Charisteas lijkt vergeten
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 2 maart om 08:53
Na de bekendmaking van de komst van toenmalig Ajacied Angelos Charisteas vervloekte Rotterdamse aanhang het bestuur op alle mogelijke fronten. Nu we een aantal maanden verder zijn, lijkt de Griekse international geaccepteerd door de Feyenoord-fans.
Tijdens zijn eerste training werd hij nog door twee bodyguards begeleidt naar het trainingsveld. Wie nu een bezoekje aan een oefensessie brengt, zal een opgeluchte aanvaller zien die de tijd neemt om iedereen van foto’s en handtekeningen te voorzien. Zijn doelpunten in de voorgaande duels hebben een hoop veranderd aan het beeld van de lange aanvaller.
“Zelf vind ik hem een grote Kiprich-potentie hebben. Voetballend is hij zelfs beter dan Kiprich was. Ik vraag daarom wel eens op de man af: als Charisteas nu van een andere club was gekomen dan Ajax, had je hem dan wel gauw in je hart gesloten. Het antwoord is dan bijna altijd ja”, aldus Joop Verschuren, manager van de overkoepelende officiële Supportersvereniging Feyenoord.
Ook oud-spits en stadionspeaker Peter Houtman is blij verrast met de ontwikkeling van ‘Harry’. “Charisteas is nooit echt een killer geweest, maar na zijn doelpunt tegen Wisla Krakow in de strijd om de UEFA Cup is hij steeds sterker geworden. Knap dat hij nu clubtopscorer is in zo’n moeilijk draaiend team.”
Zo diep zitten ze in de put!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef Pritt het volgende:
Hij is in iedergeval even lelijk als Kiprich.
Ik vind die allerlaatste regel van dat bericht ook wel mooi, 'knap dat hij clubtopscorer is'... Excelsior heeft er ook een, so what?quote:
Ik viel in slaap tijdens die wedstrijd en toen ik die goal zag was ik weer wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
Hehehe toen zat ik als een gek door het huis heen te rennenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik viel in slaap tijdens die wedstrijd en toen ik die goal zag was ik weer wakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |