Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.quote:
met koffie halen zaker?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Gelukkig hebben ze daar ook internet!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
met koffie halen zaker?
haal dan ook even voor mij ja
het is stil trouwens
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msnquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelf![]()
Natuurlijk niet. Alleen groene thee.
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msn![]()
Wat voor werk heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Soms wel.Afgelopen maanden is het weer wat drukker met reizen
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!
Maar niet met de juiste intenties.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!
Nee, groene thee uit de tuin van Pickwick.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:47 schreef bassieVL het volgende:
Groene thee uit Japan?
Goeie vraag. Waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
waarom?
waarom ga je vijwillig daar wonen?
Dat is een goeie vraag!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Goeie vraag. Waarom?
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef timmeeeh het volgende:
anders moet ik toch elke dag op en neder jong vuilak!
NSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?
Nee geen idee!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
Iemand enig idee wat die trauma heli en al die ambulances en politie's deden in de Haagse Beemden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |