quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet toch iets doen om nog enigszins in vorm te blijven.
Jazeker. Ik weet alleen nog niet waarop. Dus als jullie mij nou eens vertellen wat jullie stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Zeggeuh...gaan jullie morgen nog stemmen?
Ik heb ook geen idee eigenlijk. Blanco of met de oogjes dicht op een knopje duwen, ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet alleen nog niet waarop. Dus als jullie mij nou eens vertellen wat jullie stemmen
Ja een vriend van een vriend van me die staat op de lijst voor GroenLinks en daar heb ik een keer een biertje van gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Zeggeuh...gaan jullie morgen nog stemmen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja een vriend van een vriend van me die staat op de lijst voor GroenLinks en daar heb ik een keer een biertje van gehad.
Mijn stemloket is bij de buren, in die schoolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij kan op je werk stemmen, dat is wel luxe!
Ja, JDude zei dat ook al, maar dan zal ik wel helemaal naar het nieuwe gebouw moeten lopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij kan op je werk stemmen, dat is wel luxe!
Zitten die gebouwen niet aan elkaar dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, JDude zei dat ook al, maar dan zal ik wel helemaal naar het nieuwe gebouw moeten lopen![]()
Ik stop onderweg wel even bij het bejaardentehuis
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zitten die gebouwen niet aan elkaar dan?
Nee. Op een gegeven moment worden de oude torens wel aan het nieuwe gebouw gekoppeld zegmaar.. Maar ja, dat oude stuk wordt eerst helemaal gestript en gerenoveerd. Wantja! De kleurtjes moeten wel allemaal gaan matchen enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gaan ze nog een ondergrondse gang maken?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Post 20.000. Nu kan ik rustig sterven.
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijkquote:
GEWOON OP www.TVPORTAL.NL KIJKEN!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijk
Misschien een keer tijd voor een echt leven?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Post 20.000. Nu kan ik rustig sterven.
Ik kijk niet zoveel tv eigenlijkquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Misschien een keer tijd voor een echt leven?
Herinner me er dan ook eens aan als ik bij jou benquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijk
Ok!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Herinner me er dan ook eens aan als ik bij jou ben.
Ja. Rete-irritant. Vanmorgen toen ik langs de singels naar werk reed; iedereen allemaal kippig en remmerig doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en meteen kan Nederland niet meer autorijden... klote files vandaag.
komt door die vergrijzingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en meteen kan Nederland niet meer autorijden... klote files vandaag.
niet de partij waarop ik ga stemmen, die wil dat ambtenaren eens gaan werken, maar dat hoort bij het regeerakkoord en dat is dus 2de kamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Nee ik stem wel op diegenen die het goed voor hebben met ambtenarenwie zijn dat ??
Stellen? Ik weet niet wat jij gaat doen hoor morgen, maar ik ga stemmen. En ja ik wist dat ik indirect voor de 1e kamer ging stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
niet de partij waarop ik ga stemmen, die wil dat ambtenaren eens gaan werken, maar dat hoort bij het regeerakkoord en dat is dus 2de kamer.
we stellen nu voor provinciale staten en dus indirect voor de 1ste kamer, die kan wetten goedkeuren/afkeuren
fixedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stellen? Ik weet niet wat jij gaat doen hoor morgen, maar ik ga stemmen. En ja ik wist dat ik indirect voor de 1e kamer ging stemmen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef JDude het volgende:
Nou op de radio wordt wel reclame gemaakt door diverse partijen...
De reclamestem van de PvdA klinkt overigens als Jan Marijnissen.
Hoe is het in Etten-Leur, en welk punt van de Bredagenda ga JIJ bezoeken! (Behalve de dancetourquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
ik moest van kuukske iets posten..
maar wat.........
jazzfestival denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het in Etten-Leur, en welk punt van de Bredagenda ga JIJ bezoeken! (Behalve de dancetour).
quote:Dodenherdenking 4 mei
Haagse Beemdenloop 6 mei
Breda Jazz Festival 17 t/m 20 mei
Dancetour Breda 27 mei
Internationaal Future tennistoernooi 25 juni t/m 1 juli
Breda Ballon Fiësta 2 t/m 4 augustus
Zomerfestival Ginneken 8 t/m 12 augustus
Harley-dag Breda 19 augustus
Tranen van Van Cooth 25 augustus
Smaakvol Breda 30 aug. t/m 2 sept.
Open Monumentendag 8 en 9 september
Breda Barst 15 en 16 september
Bredase Singelloop 7 oktober
Najaarskermis Breda 20 t/m 28 oktober
nee dit keer was ik luiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Dude, je hebt echt geen lenzen in he?
* Kuukske heeft de OP gemaakt
Je hoeft alleen naar de TT te kijken en je weet genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nee dit keer was ik lui
einde van de week heb ik ze eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |