Uhm en nu serieusquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef JediMindTricks het volgende:
er kei hard op stampen !!!!!!1
quote:
Dan zou ik een van de telefoonnummers bellen die op de CD's staan, en vragen wat een 'vliegmaatshappij' is.quote:
Ik wil me baan ook nog behouden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
een boel geld vragen of anders bedrijfsgevoelige en persoonlijke gegevens openbaar maken,
en wanneer je geld heb ontvangen alsnog de bende openbaar maken
Chantagequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
een boel geld vragen of anders bedrijfsgevoelige en persoonlijke gegevens openbaar maken,
en wanneer je geld heb ontvangen alsnog de bende openbaar maken
Laten we het maar op: 'openbaar gebied' houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
Waar vind je zoiets in vredesnaam?
Ik zou wel serieus alle CD's even "backuppen". Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Politie is op de hoogte, ik heb gezegd dat ze de cdroms hier kunnen ophalen.
Zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Pony-Lover het volgende:
welke maatschappij?
Mji best, maar moeten we het dan soms ook op 'gevonden' houden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Laten we het maar op: 'openbaar gebied' houden.
kunnen ze dat niet zien dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou wel serieus alle CD's even "backuppen". Je weet maar nooit
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet zien dan?
Openbaar gebied dan wat jij wil, waar iedereen kan/ mag lopen/ looptquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mji best, maar moeten we het dan soms ook op 'gevonden' houden?
Als je een cd brand? Nee..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet zien dan?
Nou, begin alvast dan maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het zijn 53 cd's, dat zijn wel veel dvd's cd's om te backuppen.
Wat kan ik er voor vragen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Goh ik 'vind' 53 cds wat zal ik eens doen, weet je wat ik neem ze mee en vraag dan op fok wat ik er mee zal doen.
Ja op de neus van het vliegtuig zelfs.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Oh en staan er foto's van de stewardessen tijdens uitstapjes op?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja op de neus van het vliegtuig zelfs.
Ja, ik ga fotos maken dan weten jullie meteen welke vliegmaatschappij het isquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:tvp misschien is dit een serieuze post
Maak eens foto ervan en post die dan
Jij zou het verzinnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja, ik ga fotos maken dan weten jullie meteen welke vliegmaatschappij het is![]()
Dit is dus wel een serieuze post, wie verzint er anders zo'n verhaal![]()
Zo'n randidioot als jij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja, ik ga fotos maken dan weten jullie meteen welke vliegmaatschappij het is![]()
Ik zal een foto maken met me telefoon, en dan zet ik het thuis op i-net.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij zou het verzinnen![]()
En je kan logo wegbrushen dus dat moet het probleem niet zijn
en als we dat weten wat dan nog? Stel ik heb een cd-rom tasje gevonden van British Airways en ik meld het op dit forum. Nou nou nou daar schiet men iets mee op? Pas als je gegevens gaat posten wat op die cd-roms staat dat is wat anders..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niet alleen op Schiphol vertrekken vliegtuigen en komt crew aanquote:
Weet ik, daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niet alleen op Schiphol vertrekken vliegtuigen en komt crew aan![]()
Uhm niet echt, wat als ze nou zeggen en wil je nog een cadeautjes jongemanquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Maar je hebt het al aan de politie gemeld? Dus lijkt dit topic me een beetje zinloos vind je niet?
Jij bent toch dat jongetje wat in elkaar geslagen isquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Sebasser het volgende:
HOAX!1!!
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij bent toch dat jongetje wat in elkaar geslagen is![]()
Dat bedoel ik. Gooi voor dit topic maar remblokken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kut....politie belt net.....
ik moet dat ding naar lost&found brengen.
wtf....daar verdwijnen die dingen altijd.
Kan ik niet naar lost en foudn gaan en daar zeggen dat die cdroms bij mij op kantoor liggen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Gooi voor dit topic maar remblokken.
Bel dan gewoon die fucking maatschappij, zeg dat je CD's van hun hebt met info wat hun veiligheid aangaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kut....politie belt net.....
ik moet dat ding naar lost&found brengen.
wtf....daar verdwijnen die dingen altijd.
Nee, laat ons lekker in spanning.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zal ik zeggen welke maatschappij het is?
Onur air.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zal ik zeggen welke maatschappij het is?
Die zijn leuk, hun verdienen er ook nog aan.quote:Gevonden voorwerp ophalen
Indien uw verloren artikel is gevonden kunt u het op zelf komen ophalen, per artikel worden EUR 5,00 administratiekosten in rekening gebracht, de afhaaltijden zijn (op afspraak) zeven dagen per week van 07.00 - 18.00 uur
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAP HAP HAP HAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAP HAP HAP HAP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er aan de hand in AMsterdam (terrorisme)
TS heeft wel meer van dit soort topics..
Je doet maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kneus....ik zal vanavond e foto's er op zetten.
Als je een gigabytje of 40 vrij hebt kun je ze allemaal in ISO vorm op je HD zetten. Zou ik zeker doen hoor, al is het alleen maar om een paar verveelde zondagmiddagen door te komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Het zijn 53 cd's, dat zijn wel veel dvd's cd's om te backuppen.
Get a lifequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je een gigabytje of 40 vrij hebt kun je ze allemaal in ISO vorm op je HD zetten. Zou ik zeker doen hoor, al is het alleen maar om een paar verveelde zondagmiddagen door te komen
Ach, dit soort dingen zijn best interssant, als je toch niks te doen hebtquote:
yesss zwijggeld vangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De maatschappij gesproken, ze hebben liever niet dat het naar lost&found wordt gebracht, omdat het dan echt lost is.
Ze nemen contact met me op
Hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
waar kan ik uploaden, zonder kikker?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef denka het volgende:
Waarom streep je alles door?
Denk je dat het verboden is om een plaatje te plaatsen van een cd-rom waar een bedrijfsnaam op staat??![]()
![]()
![]()
![]()
het is dat je het zelf zegt, ik snap alleen niet waar je zo bang voor bent..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
wat een looser he die tongy
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef RainofDeath het volgende:
Naast de AIVD is ook een bepaalde vliegmaatschappij lekker zorgvuldig met hun data.![]()
Staat waarschijnlijk microsoft flight simulator opquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef RainofDeath het volgende:
Naast de AIVD is ook een bepaalde vliegmaatschappij lekker zorgvuldig met hun data.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Schorpioen het volgende:
Wat een suf gedoe, jij hebt dat tasje toch gevonden, ik had al lang een kopie gedraaid en alle sappige details op tig fora gespamd. Hadden die gasten maar wat zorgvuldiger moeten zijn. Maar nee jij gaat wat nietszeggende fototjes van het tasje en de cd's zelf maken en zelfs daarin alles wegeditten. Wat voor een mislukte aandachtshoer ben jij dan.
En de politie bellen, jezus, die mongolen hebben het toch veel te druk met boetes uitschrijven voor fietsen over het trottoir, die kan je daar echt niet mee lastigvallen... alsof die bromsnorretjes ook maar een flauw benul hebben wat er mee te doen, die leggen het in een of ander kastje waar het de komende 3 jaar ligt te verstoffen.
Pleegt ie zelfmoord dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is toch een lemming?
Gut o gut wat een info. Meer graagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol, ze hebben gebeld. Ze hebben het nu dus al wel over een 'vergoeding'.
Boeiend, de meeste fokkers durven nog geen scheet in een winkelcentrum te laten met die grote bekken van ze hier en ik vind het van eer getuigen dat iemand gewoon serieus spullen terugbrengt in plaats van de grote geile kijk mij eens gevoelige info hebben lamlul uit te hangen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Schorpioen het volgende:
Wat een suf gedoe, jij hebt dat tasje toch gevonden, ik had al lang een kopie gedraaid en alle sappige details op tig fora gespamd. Hadden die gasten maar wat zorgvuldiger moeten zijn. Maar nee jij gaat wat nietszeggende fototjes van het tasje en de cd's zelf maken en zelfs daarin alles wegeditten. Wat voor een mislukte aandachtshoer ben jij dan.
En de politie bellen, jezus, die mongolen hebben het toch veel te druk met boetes uitschrijven voor fietsen over het trottoir, die kan je daar echt niet mee lastigvallen... alsof die bromsnorretjes ook maar een flauw benul hebben wat er mee te doen, die leggen het in een of ander kastje waar het de komende 3 jaar ligt te verstoffen.
Idd, van die botjes die een grote bek op internet geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Boeiend, de meeste fokkers durven nog geen scheet in een winkelcentrum te laten met die grote bekken van zie hier en ik vind het van eer getuigen dat iemand gewoon serieus spullen terugbrengt in plaats van de grote geile kijk mij eens gevoelige info hebben lamlul uit te hangen.
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik lees dus elke keer Tasje met condooms hè
Ik ook, heb geen telefoon meer teruggehad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Apekoek het volgende:
ben benieuwd naar de vergoeding en afloop
Dat kan dus niet, het ligt nu op werk in een waardekast onder alarmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef RacerDKB het volgende:
dude, kopier er 10 ofzo...NU
toch een ONZ topic dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, het ligt nu op werk in een waardekast onder alarm![]()
...dan heet je tongytongylickylicky en ben je mongoolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef JohDan het volgende:
Jezus man, Je hoort vaak dat mensen die in t echte leven losers zijn op internet zich voor doen als stoere gasten, maar als je ZELFS op internet een loser bent.......
Je zou toch wel denken dat iemand met zo'n laag userID en al 4 jaar geregistreed is wel weet waar je plaatjes kan uploadenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef tongytongylickylic... het volgende:
waar kan ik uploaden, zonder kikker?
Voor hem heb ik liever gewoon 1 blanco enkeltjequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef danos het volgende:
1.000.000 Frequent flyer points en laten we zeggen 10 blanco retourtjes?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef JohDan het volgende:
Jezus man, Je hoort vaak dat mensen die in t echte leven losers zijn op internet zich voor doen als stoere gasten, maar als je ZELFS op internet een loser bent.......
offtopic: zit het gelijkspel van zondag je nog steeds dwars joodje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
...dan heet je tongytongylickylicky en ben je mongool![]()
Sorry dat ik het niet in de gammakluis van je pa heb gelegd.quote:
Ontopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
offtopic: zit het gelijkspel van zondag je nog steeds dwars joodje?![]()
Voor de rest gaat ie nergens inhoudelijk op in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol, ze bellen me net wakker om 08:45. Ze komen dat tasje maandag ophalen, niets meer gehoord over een beloning lol.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:04 schreef frank07 het volgende:
wat n laf gedoe..
Met veel bombarie een topic starten en er vervolgens niks spectaculairs mee doen..![]()
beetje jammer NEP![]()
Achja.. Zou wel tof zijn als ze iets zouden geven..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol, ze bellen me net wakker om 08:45. Ze komen dat tasje maandag ophalen, niets meer gehoord over een beloning lol.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef k3vil het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk microsoft flight simulator op
Hij hield een vaag verhaal op over wat die cdroms waren, maar het blijken dus opleidings cdroms te zijn voor nieuw personeel. Over een paar weken (of deze week) gaan ze een training geven in het Hilton zei hij en daar zijn die cdroms/dvd's voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Achja.. Zou wel tof zijn als ze iets zouden geven..
Bosje bloemen zou ik afgezaagd vinden, maar een cheque van 50 a 100 euro is mooi meegenomen
En ik zou er een goed gevoel aan over houden dat ze hun spullen weer terug hebben..
Ah ik ken iemand die daar werkt, zal hem eens vragen contact op te nemen als er mensen van een maatschappij (luchtvaart) daar komen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij hield een vaag verhaal op over wat die cdroms waren, maar het blijken dus opleidings cdroms te zijn voor nieuw personeel. Over een paar weken (of deze week) gaan ze een training geven in het Hilton zei hij en daar zijn die cdroms/dvd's voor.
ja,en,nou? krijg je nog iets ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij hield een vaag verhaal op over wat die cdroms waren, maar het blijken dus opleidings cdroms te zijn voor nieuw personeel. Over een paar weken (of deze week) gaan ze een training geven in het Hilton zei hij en daar zijn die cdroms/dvd's voor.
Geen idee.quote:
Tuurlijk niet, het is immers verzonnen maar daar hield die aap geen rekening mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef Nega het volgende:
Eerst hebben ze het ove reen vergoeding, en dan opeens niet meer als ze het hebben opgehaald? En je hebt er ook niet naar gevraagd?
Als het echt was had hij wel meer updates gegeven doh.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:23 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Camplo, halve gare, waarom is 1 op de 2 posts in dit topic van jou en waarom staat er in ieder van die posts alleen maar dat je denkt dat het verzonnen is en dat de TS een mongool is? Je kan je natuurlijk ook gewoon ergens anders mee bezig gaan houden.
Maar ondertussen volg je dit topic wel op de voet, om toch maar zeker je gelijk te halen? Hij heeft toch gewoon foto's gepost van een mapje vol met CD's, als je TS echt een mongool vind moet je daar niet naar kijken en gewoon niet meer dit topic aanklikken. Blijkbaar vind je het toch best boeiend allemaal?quote:Op zondag 4 maart 2007 05:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als het echt was had hij wel meer updates gegeven doh.
Hij houdt iedereen lekker maar nergens ook maar een detail te bespeuren.
Ook krast ie alles door op die zogenaamde foto's get real. Voor de rest ken jij tongy zeker nog niet![]()
Keep on believing
Ja, maar ik had ze toch gekocht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef JediMindTricks het volgende:
er kei hard op stampen !!!!!!1 :-)
Oh, ja, dan vind ik het wel een hele goede grap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is immers verzonnen maar daar hield die aap geen rekening mee.
kutkneus met je hoax, maak een foto danquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een kneuzen ze zijn niet langs gekomen en heben niet meer gebeld. Vage zooi, blijkbaar is het dus niet zo belangrijk voor ze.
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
maak een foto dan
Die stonden er, maar heb ik weggehaaldquote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
kutkneus met je hoax, maak een foto dan
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:05 schreef heinl het volgende:
tvp
Huurauto? Liggen ook hele trossen Defensie-USBstokken inquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
Waar vind je zoiets in vredesnaam?
En wat zijn dat dan precies, USB-stokken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huurauto? Liggen ook hele trossen Defensie-USBstokken in![]()
datadragerts, net als die CD's van flappie hierbovenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En wat zijn dat dan precies, USB-stokken?.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef Camplo het volgende:
Al die mongolen die het geloofden
Nu zijn ze niet gekomen lol lol.
Schopje --> ONZ plz.
Gelijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah jij wist natuurlijk allang dat ik gelijk had dat snap ik.![]()
Geef maar hier als je echt zo ruig bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze hebben niets meer van zich laten horen en zijn ook niet langsgekomen. Laat het tasje maar gewoon op werk liggen, ik zie het wel.
Tenzij ie het tasje aan mij geeft. (dus tongy ff knutselen vanavond)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toch heeft Camplo gelijkhoe onzinnig het ook klinkt
Jij bent een loserT die hoaxen in de wereld brengt
Voor de boeren, kun je ook mee fierljeppen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En wat zijn dat dan precies, USB-stokken?.
Iedereen die jou serieus neemt, nu nog, ook ff reageren dan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gelijk?![]()
Jij blijft hier schreeuwen dat het onzin is en niemand neemt jou meer serieus.
Anders stop je ff met 'tof' doen triest figuurquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iedereen die jou serieus neemt, nu nog, ook ff reageren dan.
Who gonna stop me? Not a goddamn one of ya
Een gedeelte cd-rom en een gedeelte dvd.quote:
Ik weet neit van wie het is, alleen dat he van die maatschappij is. Deze zouden het deze week komen ophalen en dat is niet gebeurd, blijkbaar is het toch niet zo spannend als ikd acht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 04:06 schreef cerror het volgende:
Alsof ik zo'n regelrechte kutkloon ga geloven.
En dan nog, als je weet van wie het is maar je geeft het niet terug is het een vorm van diefstal. Als het waar zou zijn.
DUS POST DIE SHIZZLE ONLINE KLOONquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik weet neit van wie het is, alleen dat he van die maatschappij is. Deze zouden het deze week komen ophalen en dat is niet gebeurd, blijkbaar is het toch niet zo spannend als ikd acht.
Wat jij vindt boeit me nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Anders stop je ff met 'tof' doen triest figuur![]()
Of het nou echt is of niet, dat gelul van jou is 10x zo irritant. Beetje de grote jongen uithangen op het internet![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |