quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Schorpioen het volgende:
Wat een suf gedoe, jij hebt dat tasje toch gevonden, ik had al lang een kopie gedraaid en alle sappige details op tig fora gespamd. Hadden die gasten maar wat zorgvuldiger moeten zijn. Maar nee jij gaat wat nietszeggende fototjes van het tasje en de cd's zelf maken en zelfs daarin alles wegeditten. Wat voor een mislukte aandachtshoer ben jij dan.
En de politie bellen, jezus, die mongolen hebben het toch veel te druk met boetes uitschrijven voor fietsen over het trottoir, die kan je daar echt niet mee lastigvallen... alsof die bromsnorretjes ook maar een flauw benul hebben wat er mee te doen, die leggen het in een of ander kastje waar het de komende 3 jaar ligt te verstoffen.
Pleegt ie zelfmoord dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is toch een lemming?
Gut o gut wat een info. Meer graagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol, ze hebben gebeld. Ze hebben het nu dus al wel over een 'vergoeding'.
Boeiend, de meeste fokkers durven nog geen scheet in een winkelcentrum te laten met die grote bekken van ze hier en ik vind het van eer getuigen dat iemand gewoon serieus spullen terugbrengt in plaats van de grote geile kijk mij eens gevoelige info hebben lamlul uit te hangen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Schorpioen het volgende:
Wat een suf gedoe, jij hebt dat tasje toch gevonden, ik had al lang een kopie gedraaid en alle sappige details op tig fora gespamd. Hadden die gasten maar wat zorgvuldiger moeten zijn. Maar nee jij gaat wat nietszeggende fototjes van het tasje en de cd's zelf maken en zelfs daarin alles wegeditten. Wat voor een mislukte aandachtshoer ben jij dan.
En de politie bellen, jezus, die mongolen hebben het toch veel te druk met boetes uitschrijven voor fietsen over het trottoir, die kan je daar echt niet mee lastigvallen... alsof die bromsnorretjes ook maar een flauw benul hebben wat er mee te doen, die leggen het in een of ander kastje waar het de komende 3 jaar ligt te verstoffen.
Idd, van die botjes die een grote bek op internet geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Boeiend, de meeste fokkers durven nog geen scheet in een winkelcentrum te laten met die grote bekken van zie hier en ik vind het van eer getuigen dat iemand gewoon serieus spullen terugbrengt in plaats van de grote geile kijk mij eens gevoelige info hebben lamlul uit te hangen.
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik lees dus elke keer Tasje met condooms hè
Ik ook, heb geen telefoon meer teruggehad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Apekoek het volgende:
ben benieuwd naar de vergoeding en afloop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |