Ja, maar wees daar nog maar niet zo zeker van...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het zo mooi dat Amanda echt overtuigd is dat Eric mee gaat.. heb nu al zij in al die gezichten als Huub gewoon mag blijven..![]()
I can't get no satisfactionquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij nu wel sukkeltje![]()
en jij ook een goedemiddag....![]()
Precies, al zou ik niet weten wat, kan natuurlijk ook een of andere saaie workshop zijn oid, of een uitstapje dat iedereen weggaat? Idunno maar verwacht gewoon in het huis en met spektakelquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kok Marc heeft een paar keer benadrukt dat ze uiterlijk 17:15 moeten gaan eten. Het is nodig dat ze op tijd klaar zijn, volgens hem. Dat is een duidelijke aanwijzing dat vanavond nog iets op stapel staat.
Eric wordt op deze manier steeds leuker. Donderdag kan ie helemaal een streepje voor krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Taurus het volgende:
Jaap: De horror begon..
Eric: Bij je binnenkomst.
![]()
Als je in dat Feyenoord stadion zegt dat de overtreding die gemaakt werd op een Ajacied terecht is dan nog zeggen de Feyenoorders dat het niet zo is, tenzij het wel heeeeeeel overduidelijk isquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook als een opmerking meer terrecht is en niet gewoon wordt neerpent terwijl Huub niets doet wat je kan laten walgen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Dat pubertje mag zondag geloof ik weer drinken.
En hopelijk vanaf volgende week donderdag weer in Oldenzaal.
een week is idd nog lang.. Maar Eric gaat echt niet Brian en Natasia helpen zn eigen positie wordt alleen maar zwakker.. ik denk dat Huub wel veilig isquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, maar wees daar nog maar niet zo zeker van...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Jij téééééééééééért hierop, Petertje!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef INCTRL het volgende:
Gelijke watte?? Amanda domme doos kruip je kist in met Peter6000 aub!!
ja Eric zegt dat ie meegaat en lult alles door naar Huub & Sylvia.. ze trappen er gewoon 2 keer inquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Pulu het volgende:
Waarom bestaat bij Amanda het idee dat Erik tegen Huub gaat meestemmen? Hebben B&N Erik al lopen te bewerken? Of is het weer een masterplan ala Nena?
je bedoelt jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef INCTRL het volgende:
Huub onder de zonnehemel.......SCRRRRRRRRRRREEENSHOTSS!!
Huub kan niet omgaan met zonnehemels.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef INCTRL het volgende:
Huub onder de zonnehemel.......SCRRRRRRRRRRREEENSHOTSS!!
Ze zouden jou moeten verbieden adem te happen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub kan niet omgaan met zonnehemels.
Ze zouden hem moeten verbieden er gebruik van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |