Yepquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:46 schreef maikel112 het volgende:
dat meen je niet is dat volle bord een tussendoortje voor J. ?
Nee, maar er serieus mee bezig zijn wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat zijn de condities dan om die 1000 punten te winnen? het ik-mag-je gehalte speelt daar in geen rol hoor![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef havefun het volgende:
Jaap drinkt echt uit een gigantisch glas. Hij kan net zo goed uit een emmer drinken.
Niet voor de eerste keer overigensquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
Peter6000 je maakt jezelf verschrikkelijk belachelijk
Ik ben bang dat het juist het omgekeerde is.Niet omdat ik dat hoop, maar omdat Zdngmw echt nooit vertrekt, dat weten we inmiddels, en N en B elkaar nooit zullen wegstemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:45 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Als Eric op korte termijn denkt wel. Op de iets langere termijn heeft hij niets aan BAN.
Ja, ze is net een spons.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda stelt zich leergierig op.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef havefun het volgende:
Jaap drinkt echt uit een gigantisch glas. Hij kan net zo goed uit een emmer drinken.
Of een trog omhangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef havefun het volgende:
zeuren? hij is gewoon ontspannen en maakt hier en daar wat geintjes waar de kok ook leuk op reageertquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar er serieus mee bezig zijn wel.
Huub loopt nu alleen maar te zeuren, en Amanda doet goed haar best.
Wat mij betreft 1000 punten voor Amanda.
Huub doet net zo'n beetje als jij nu doet en het gross hier nu eigenlijk wil dat jij fok verlaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda stelt zich leergierig op.
Huub zeikt wat, en het is duidelijk dat iedereen liever wil dat hij de keuken verlaat.
Persoonlijke aanvallen zijn verboden, dus wat mij betreft krijg jij een ban.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef marky het volgende:
[..]
Huub doet net zo'n beetje als jij nu doet en het gross hier nu eigenlijk wil dat jij fok verlaat.
Dan zal ze nog wel 45 kilo aankomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een leuke brief gekregen, van een vrouw met 45 kg overgewicht, die zijn inspiratie uit Jaap wil gaan putten.
Ja J.aap heeft tot nu toe bewezen een prima inspiratie te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een leuke brief gekregen, van een vrouw met 45 kg overgewicht, die zijn inspiratie uit Jaap wil gaan putten.
HUUB, GODVERDOMME KLOOTZAK.
HOU JE SMERIGE KUTBEK DICHT.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het boek van Angela
[afbeelding]
hehehe wat een leuk idee om dat boek op te sturen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef Sporti het volgende:
ooooooooooo het boek hoe vang ik een rat hebben ze gekregen das echt een super vondst om dat op te sturenis dus voor Silvia en Huub
Je ben een ontzettend irritant mannetje, dat je hier post is je goed recht, maar zou je niet willen schreeuwenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het merendeel daar zijn dan ook een stel laffe ratten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn verboden, dus wat mij betreft krijg jij een ban.
Huub constateert dat hij misschien volgende week donderdag naar huis gaat.![]()
Idd Huub, het merendeel van het huis wil jou weg hebben.
Amanda is een HOER oleeeee oleeeeeequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda zingt: Huub gaat naar huis oleeeeee oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Zucht, negeer de opmerkingen van die sukkel dan ipv dat iedereen hem gaat quoten om hem vervolgens aandacht te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ben een ontzettend irritant mannetje, dat je hier post is je goed recht, maar zou je niet willen schreeuwen![]()
Zij zijn dan ook childeren of a lesser godquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef waldorfsalad het volgende:
Natte Ass en Brain stemmen elkaar er nooit uit inderdaad. Voor de rest kan het ze niet bommen, ze hebben Eric er ook liever vandaag dan morgen uit. Ik denk dat Eric dat ook wel doorheeft, toch probeert hij aan te pappen bij ze en volgens mij maakt het weinig indruk.
Amanda heeft hetzelfde gedaan en Brian roddelt ook over haar, net zoals hij dat met Nena gedaan heeft. Het verschil met Nena is, dat Amanda niet door heeft dat Brian kwaad over haar spreekt. Zelfs als het rechtstreeks in haar gezicht wordt gezegd door SHE, begrijpt ze het niet.
kan je niet tellen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub constateert dat hij misschien volgende week donderdag naar huis gaat.![]()
Idd Huub, het merendeel van het huis wil jou weg hebben.
Is geen aanval maar een constateringquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
en als iemand je kansloos noemt of nog erger, een imbeciel. Moet die dan ook een ban?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn verboden, dus wat mij betreft krijg jij ee ban.
I know, maar mijn vingers gaan vanzelf als ik dat lees, ik zal me proberen in te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Zucht, negeer de opmerkingen van die sukkel dan ipv dat iedereen hem gaat quoten om hem vervolgens aandacht te geven.
Inspiratie uit Jaap putten???? Moehahahahahahahahahahahahahahaa!!! Hou jij ff je achterlijke kop dicht idioot!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vertoont vervelend arogant gedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda is arrogant....want zij denkt dat ze GOD is: Huub je gaat 10000% zeker weg!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vertoont vervelend arogant gedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een mooi voorbeeld van "Zelf " Studiequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Angela, Brian kent het boek ook. Hij heeft op bol.com een samenvatting van het boek gelezen.
You got my point.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef Sense het volgende:
moet je persé Huub-addict zijn om hier te mogen posten ofzo?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef Villalux het volgende:
ik vraag me af of aapen ook ruilen?
Walgelijk mokkel........quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Amanda is arrogant....want zij denkt dat ze GOD is: Huub je gaat 10000% zeker weg!!![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Angela, Brian bekijkt jouw boek
[afbeelding]
Foutje......Billie denkt dat ie God is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Amanda is arrogant....want zij denkt dat ze GOD is: Huub je gaat 10000% zeker weg!!![]()
waarom post je ongeveer 33 keer achter elkaar iets negatiefs over Huub? hij houdt je wel bezig heh.. of doe je het soms om reacties uit te lokken?quote:
`quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef Sense het volgende:
moet je persé Huub-addict zijn om hier te mogen posten ofzo?![]()
Jij was toch anti Huub?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom post je ongeveer 33 keer achter elkaar iets negatiefs over Huub? hij houdt je wel bezig heh.. of doe je het soms om reacties uit te lokken?
Huub![]()
![]()
Jawel hoor, spjaakgebjekje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ga naar de Siegoloog heeft nu niemand in die 5 maanden aan hem verteld dat dat een Psycholoog is?
Je leven wordt nu aardig bepaald door Huub als ik je posts zo leesquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hopelijk krijgt dat arrogante mannetje Huub helemaal geen post.
Dat verdient dat treurige mannetje niet.![]()
Jammer he...dat niemand reageert...![]()
Jij nu wel sukkeltjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hopelijk krijgt dat arrogante mannetje Huub helemaal geen post.
Dat verdient dat treurige mannetje niet.![]()
Jammer he...dat niemand reageert...![]()
Misschien helpt het ook als een opmerking meer terrecht is en niet gewoon wordt neerpent terwijl Huub niets doet wat je kan laten walgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
`
nee, maar het merendeel is voor Huub, dus als je tegen hem bent, kun je gewoon een hoop commentaar verwachten als je een anti-Huub opmerking maakt.
Stel je zit in het Feyenoord stadion en gaat keihard Ajax roepen. Dat idee
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou er vanavond nog wat leuks gebeuren, of wordt het weer net zo saai als gisteren
Willen de mannen geen waar voor hun geldquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vies wijf is 't. Zou nodig in de prostitutie gedwongen moeten worden.
![]()
Oh jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Willen de mannen geen waar voor hun geld![]()
Ja tuurlijk wordt het leuk, moet er om 4:30 uur weer uit bed, dat is altijd zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje geven
Inderdaad!quote:
Waar baseer je dat op, mijn bestequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje geven
Er zijn altijd desperate housemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Willen de mannen geen waar voor hun geld![]()
Huub geeft in alle eerlijkheid aan dat het onzin is....en jij veroordeelt hem nu in zijn eerlijkheid?? Wat een nivootje Amanda ben jij zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij vanaf seconde 1 wist dat dat vergiftigingsverhaal bullshit was.
Wat mij betreft gaat hij zijn excuses aanbieden aan iedereen die ooit vergiftigd is, inclusief hun familie, en betaalt hij ook de ziekenhuisrekening.
Met dit soort dingen hoor je niet te spotten Huub, en jij al helemaal niet.
Je hebt je vreselijk misdragen op Natasia`s verjaardag.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij vanaf seconde 1 wist dat dat vergiftigingsverhaal bullshit was.
Wat mij betreft gaat hij zijn excuses aanbieden aan iedereen die ooit vergiftigd is, inclusief hun familie, en betaalt hij ook de ziekenhuisrekening.
Met dit soort dingen hoor je niet te spotten Huub, en jij al helemaal niet.
Je hebt je vreselijk misdragen op Natasia`s verjaardag.
Jaap verdient alleen al omdat hij lelijk is geen fanmail.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Net ook weer die opmerking tegen Jaapioooo over z'n fanmail.![]()
Net of Huub ooit iets gepresteerd heeft waardoor hij fanmail "verdiende"...![]()
Zuipen, kotsen, de vrouwtjes in het huis lastig vallen en hoeren bestellen daar is hij goed in. Nou dan hoeft Jaap alleen nog maar die Gaby te bestellen.(eigenlijk hebben die 2 gewoon vet veel gemeen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |