Jij was toch anti Huub?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom post je ongeveer 33 keer achter elkaar iets negatiefs over Huub? hij houdt je wel bezig heh.. of doe je het soms om reacties uit te lokken?
Huub![]()
![]()
Jawel hoor, spjaakgebjekje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ga naar de Siegoloog heeft nu niemand in die 5 maanden aan hem verteld dat dat een Psycholoog is?
Je leven wordt nu aardig bepaald door Huub als ik je posts zo leesquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hopelijk krijgt dat arrogante mannetje Huub helemaal geen post.
Dat verdient dat treurige mannetje niet.![]()
Jammer he...dat niemand reageert...![]()
Jij nu wel sukkeltjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hopelijk krijgt dat arrogante mannetje Huub helemaal geen post.
Dat verdient dat treurige mannetje niet.![]()
Jammer he...dat niemand reageert...![]()
Misschien helpt het ook als een opmerking meer terrecht is en niet gewoon wordt neerpent terwijl Huub niets doet wat je kan laten walgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
`
nee, maar het merendeel is voor Huub, dus als je tegen hem bent, kun je gewoon een hoop commentaar verwachten als je een anti-Huub opmerking maakt.
Stel je zit in het Feyenoord stadion en gaat keihard Ajax roepen. Dat idee
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou er vanavond nog wat leuks gebeuren, of wordt het weer net zo saai als gisteren
Willen de mannen geen waar voor hun geldquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vies wijf is 't. Zou nodig in de prostitutie gedwongen moeten worden.
![]()
Oh jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Willen de mannen geen waar voor hun geld![]()
Ja tuurlijk wordt het leuk, moet er om 4:30 uur weer uit bed, dat is altijd zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje geven
Inderdaad!quote:
Waar baseer je dat op, mijn bestequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het wordt zeker spannender dan gisteren, dat kan ik je op een briefje geven
Er zijn altijd desperate housemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Willen de mannen geen waar voor hun geld![]()
Huub geeft in alle eerlijkheid aan dat het onzin is....en jij veroordeelt hem nu in zijn eerlijkheid?? Wat een nivootje Amanda ben jij zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij vanaf seconde 1 wist dat dat vergiftigingsverhaal bullshit was.
Wat mij betreft gaat hij zijn excuses aanbieden aan iedereen die ooit vergiftigd is, inclusief hun familie, en betaalt hij ook de ziekenhuisrekening.
Met dit soort dingen hoor je niet te spotten Huub, en jij al helemaal niet.
Je hebt je vreselijk misdragen op Natasia`s verjaardag.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij vanaf seconde 1 wist dat dat vergiftigingsverhaal bullshit was.
Wat mij betreft gaat hij zijn excuses aanbieden aan iedereen die ooit vergiftigd is, inclusief hun familie, en betaalt hij ook de ziekenhuisrekening.
Met dit soort dingen hoor je niet te spotten Huub, en jij al helemaal niet.
Je hebt je vreselijk misdragen op Natasia`s verjaardag.
Jaap verdient alleen al omdat hij lelijk is geen fanmail.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Net ook weer die opmerking tegen Jaapioooo over z'n fanmail.![]()
Net of Huub ooit iets gepresteerd heeft waardoor hij fanmail "verdiende"...![]()
Zuipen, kotsen, de vrouwtjes in het huis lastig vallen en hoeren bestellen daar is hij goed in. Nou dan hoeft Jaap alleen nog maar die Gaby te bestellen.(eigenlijk hebben die 2 gewoon vet veel gemeen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |