zooooooooo vroeg?? heb je een krantenwijkie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wordt het leuk, moet er om 4:30 uur weer uit bed, dat is altijd zoIk denk dat ik maar werkeloos word
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap verdient alleen al omdat hij lelijk is geen fanmail.
iig geen tv/film kijken en volgens mij was jij diegene die postte dat Sylvia in de tarot kaarten had gezien dat Jaap weer los gingquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, mijn beste
en aan alle kinderen in Afrika die honger hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat hij vanaf seconde 1 wist dat dat vergiftigingsverhaal bullshit was.
Wat mij betreft gaat hij zijn excuses aanbieden aan iedereen die ooit vergiftigd is, inclusief hun familie, en betaalt hij ook de ziekenhuisrekening.
Met dit soort dingen hoor je niet te spotten Huub, en jij al helemaal niet.
Je hebt je vreselijk misdragen op Natasia`s verjaardag.
Over hoeveel jaar wordt jij puber dan?? Jaartje of 10 gok ik?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Dat pubertje mag zondag geloof ik weer drinken.
En hopelijk vanaf volgende week donderdag weer in Oldenzaal.
Kan ik me in vinden. Brain moet wel weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef XiChico het volgende:
Ik vind dat ze Huub & Natasia verplicht in het programma moeten houden.
Die fanmail heeft hij alleen maar gehad omdat hij pestslachtoffer was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Net ook weer die opmerking tegen Jaapioooo over z'n fanmail.![]()
Net of Huub ooit iets gepresteerd heeft waardoor hij fanmail "verdiende"...![]()
Zuipen, kotsen, de vrouwtjes in het huis lastig vallen en hoeren bestellen daar is hij goed in. Nou dan hoeft Jaap alleen nog maar die Gaby te bestellen.(eigenlijk hebben die 2 gewoon vet veel gemeen
)
Ben je definitief omgeslagen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die fanmail heeft hij alleen maar gehad omdat hij pestslachtoffer was.
En nu pest hij zelf.
Onbeschofd is hij ook, nu zegt hij tegen Amanda dat ze haar kop moet houden.
Over disrespect gesproken.![]()
Disrespect:...herriner je je Natasia nog richting Eric: "jij hebt al 8 jaar geen moederliefde omdat ze DOOD is" maarja zal wel niet meer voorkomen in je selectieve geheugencelletje van 250kbquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En nu pest hij zelf.
Kok Marc heeft een paar keer benadrukt dat ze uiterlijk 17:15 moeten gaan eten. Het is nodig dat ze op tijd klaar zijn, volgens hem. Dat is een duidelijke aanwijzing dat vanavond nog iets op stapel staat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
iig geen tv/film kijken en volgens mij was jij diegene die postte dat Sylvia in de tarot kaarten had gezien dat Jaap weer los ging(nouja, iig heb ik wel het gevoel dat Japie weer een drankje gaat nemen)
Jij téééééééééééért hierop, Petertje!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En nu pest hij zelf.
inclusief hun familie en aan alle ratten die ooit vergiftigd zijn incl. hun schepper.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en aan alle kinderen in Afrika die honger hebben![]()
Kippensoep.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef Pulu het volgende:
Ik schakel net pas in...wat zijn ze aan het maken?
Hij zakt er volgens mij dwars doorheen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Lynn-Live het volgende:
Die Japio is helemaal wereldvreemd, hij vindt onder de zonnebank eng...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |