Ligt ze nu alweer op Brian ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef Darna het volgende:
Is dat Amanda op dat paard?
helaas, was even vergeten dat amanda hem al had aangevraagd voor Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef FSR het volgende:
het is officieel dus moet het goed gedaan worden...
aannemen werkt niet met officiele gelegenheden....
Dit zou dan bevestigen dat er een script isquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef DvanderW het volgende:
Het leek erop dat brain eerst in de keuken door de telefoon te horen kreeg dat hij de ontslagronde moest aanvragen.
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvullingquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvulling![]()
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef HunterSThompson het volgende:
@ PumaStreamer: Ik blijf erbij, jij schrijft net zo psychotisch als Brain praat!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvulling![]()
Dan hebben ze het er net afgehaald. Ik had die site namelijk nog gezien ongeveer half uurtje gelee. Het is Myrte zonder H erin, en het was www.gay.nl/myrte1quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En mythe 1.. myrthe of mythe het was iets daarmee..
Jij lijkt me een prima verstaander en debater!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
ps horen jullie huub, ik kan je nog steeds blij maken als toen je geboren werd..jahahaha ivm der leeftijd
Ga je nu al flippen? Kan nog wat worden. Vreemd dat ze niet meer terug bellen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.
HIERRRR draait het om:quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
helaas, was even vergeten dat amanda hem al had aangevraagd voor Huub!
dus stemronde is:
1. Natasia
2. Huub
3. Joep Meloen![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo fijne Fokkers. De video is af. Ik geef toe, dat ik gewoon nerveus ben. Dat had ik niet verwacht. Waarom eigenlijk. Dat is een goede vraag. Allereerst, is het geheel spontaan. Zo uit het mauwtje. Jullie zijn keihard publiek. Kritiek kan ik hebben. Ik sta daarvoor open. Ik ben tenminste wel altijd wie ik ben. Of jullie me nou een mongool vinden of een gave gozer. Ik zal het straks weten. Overigens voor YouTube hem geplaatst heeft zijn we wel weer wat verder he. Maar ik heb jullie beloofd te laten zien wie ik ben. Ik moet mijn grote mond waarmaken. Bij deze. Mocht het lukken idd met handtekeningen en 10.000 euro natuurlijk alsnog de kooi in komen dankzij jullie. Dan geef ik een feest voor iedereen die gemailt heeft, of ik de kooi nou win of niet. Daarom doe ik het via mijn mail adres zodat iedereen weer terug gemailt en uitgenodigd kan worden. Ps dit is niet een omkoper. Want feesten kan je overal en altijd. Het is gewoon een aardig idee wat voortkomt uit het feit dat ik al 5 jaar een mega feest wil organiseren de plannen wel heb, maar de poen niet. dus KOOI WINNEN een FEESTEN!!!
Net zei je nog dat je freelance journalist was.. maar je typt haast nooit? Ik vind het knapquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.
Voor haar zwangerschapstest natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:57 schreef Darna het volgende:
Waar heeft Amanda een urinepotje voor nodig?
Dus jij plaatst je zelf bij voorbaat in de norm omdat je daar lekker veilig bent en je je niet hoeft te verantwoorden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Integendeel hij heeft gelijk hoor.ik schrijf chaotisch. maar viel mij op dat het zo nutteloos is om dat 3 of 4 keer te zeggen, maar jah. Chaotisch of niet...mooi toch past wel in de kooi. Trouwens als je een ouwe horeca veteraan ben als ik kan je wel tegen een stootjehoor..mensen zijn vaak fucking onbeschoft in de horeca!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga je nu al flippen? Kan nog wat worden. Vreemd dat ze niet meer terug bellen?![]()
Ehm...je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Mocht het lukken idd met handtekeningen en 10.000 euro natuurlijk alsnog de kooi in komen dankzij jullie. Dan geef ik een feest voor iedereen die gemailt heeft, of ik de kooi nou win of niet. Daarom doe ik het via mijn mail adres zodat iedereen weer terug gemailt en uitgenodigd kan worden. Ps dit is niet een omkoper. Want feesten kan je overal en altijd. Het is gewoon een aardig idee wat voortkomt uit het feit dat ik al 5 jaar een mega feest wil organiseren de plannen wel heb, maar de poen niet. dus KOOI WINNEN een FEESTEN!!!
Volgende week donderdag, dushiquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef partyyboyy het volgende:
Wanneer is de stemming, schatjes van me?
Die laatste opmerking doet je de das omquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
ben nog niet zo lang op fok en heb van kennisen het advies gekregen niet te snel een eigen topic te maken. dus vandaar...trouwens...heb je er erg last van. ik praat ook over de stream hier let op :
Ik vind Palma ook een cool wijf...die lult natasia zo onder de bank. zo happy
Geen idee, ik wil het ook wel eens wetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef partyyboyy het volgende:
Wanneer is de stemming, schatjes van me?
Ik praat ook over de stream, hier let ook maar eens op;quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
ben nog niet zo lang op fok en heb van kennisen het advies gekregen niet te snel een eigen topic te maken. dus vandaar...trouwens...heb je er erg last van. ik praat ook over de stream hier let op :
Ik vind Palma ook een cool wijf...die lult natasia zo onder de bank. zo happy
Ze schijnt blaasontsteking te hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:57 schreef Darna het volgende:
Waar heeft Amanda een urinepotje voor nodig?
hey schat ik ben er gewoon hoor...maar ok ik zal er een aanmaken geen idee hoe het werkt maar komt goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik praat ook over de stream, hier let ook maar eens op;
wanneer maakt die puntastreamer nou eens een eigen topic aan?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, dushi
Dankje, chica!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, dushi
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey schat ik ben er gewoon hoor...maar ok ik zal er een aanmaken geen idee hoe het werkt maar komt goed.
Hilarisch hequote:
Ga je eens fappen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey schat ik ben er gewoon hoor...maar ok ik zal er een aanmaken geen idee hoe het werkt maar komt goed.
Dus jij kijkt weleens naar die shitquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef waldorfsalad het volgende:
Bij belspelletjes moet je 20 minuten lang over nutteloze dingen kletsen.
'Ik zie de oplossing niet, nee, de oplossing is echt zo moeilijk deze keer. Maar u, u thuis, u ziet de oplossing natuurlijk wel, en dan kunt u bellen. We hebben een di-rec-te verbinding, dat betekent dat u thuis me-teen kans maakt om di-rect met mij in contact te komen en dan is die staafmixer voor u.'
En dat twintig minuten achter elkaar. Minstens. Zie ik Nena nog niet zo gemakkelijk doen, die had al moeite met het uitspreken van meer dan 1 zin achter elkaar.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
denken jullie trouwens niet dat eric een oogje op huub heeft?
of andersomquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
denken jullie trouwens niet dat eric een oogje op huub heeft?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef waldorfsalad het volgende:
'Ik zie de oplossing niet ofzo, nee ofzo, de oplossing is echt zo moeilijk deze keer. Maar u, u thuis, u ziet de oplossing natuurlijk wel, en dan kunt u bellen. Amanda is niet erg lief vriendinnetje van me dat jij het niet ziet. We hebben een di-rec-te verbinding denk ik ofzo, dat betekent dat u thuis me-teen kans maakt om di-rect met mij in contact te komen en dan is die staafmixer voor u.' Staafmixer wat is dat eigenlijk?
Ik heb zelfs wel eens gebeldquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij kijkt weleens naar die shit![]()
Was toch al gebeurt, en éénmalig wat ik begreep...quote:
quote:
Dan ligt Eric er dus zeker uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
Hoorde ik Huub nou zeggen dat ook voor de keuze wie op de stoel moet gaan zitten unanimieteit geld
Dat vraag ik me dus ook af, dan wordt het een lange avond, en tenzij de tafelzitting geregeld kan worden door HES, gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
Hoorde ik Huub nou zeggen dat ook voor de keuze wie op de stoel moet gaan zitten unanimieteit geld
Op de stoel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
Als ik de tv-uitzending gemist heb en 's nachts de herhaling kijk... zit er zo'n belspelprogrammaatje voor.quote:
Volgens mij gaat het dan om een meerderheid van stemmen en niet unanimiteitquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
hoeveel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik heb zelfs weleens gewonnen![]()
![]()
Ik snap er niks van, misschien bedoelt hij immuniteit....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dan om een meerderheid van stemmen en niet unanimiteit
ik ben nu stront jaloersquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik heb zelfs weleens gewonnen![]()
![]()
Ja, maar alleen om te neuken !quote:
Ze zetten er de stem van Wytske onder, als nasynchronisatiequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was toch al gebeurt, en éénmalig wat ik begreep...
Niet dat ik iets tegen Nena heb ofzo, maar Nena komt niet echt snel over als het gaat om mensen te motiveren te bellen...
"Uhhhm, jaaa, dussss... Tja ik weet niet hoor maaaarrruuhh, doe eens bellen en dan kan je een mooie prijs winnen ok?...."
En dan ook heel erg bonnenmonds natuurlijk...
Huub wil wel sex met Sylvia maar hij zegt meer voor haar te voelen. Hij wil niet met sex hun vriendschap op het spel zetten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Huub wil sex met Syl en Eric geeft m advies![]()
Newbequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Huub zei dat het niet alleen met seks te maken had...
1% niet met sex dan. Bij mannen draait alles om neuken als het om vrouwen gaat!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Huub zei dat het niet alleen met seks te maken had...
bij jou misschienquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bij mannen draait alles om neuken als het om vrouwen gaat!
surequote:
"She's playing hard to get......"quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub neukt alles wat los en vast zit, dus met Sylvia gaat het niet lukken !
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe![]()
Huub neukt alles wat los en vast zit, dus met Sylvia gaat het niet lukken !
Koffie drinken lukt ook prima hoorquote:
onzin!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef Pavement het volgende:
wat is dat met "de stoel" en niet weg gestemd kunnen worden ?
quote:
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sexquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sure![]()
(oja, je had gelijk: bij homo's niet)
Uhm, niet om het één of ander, maar homosexuele mannen hebben het meeste sex van ALLE mannen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sure![]()
(oja, je had gelijk: bij homo's niet)
Sommige denken daar blijkbaar anders overquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sex![]()
alleen jammer dat ze die sex met mannen hebben, anders zou ik zo homo wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Uhm, niet om het één of ander, maar homosexuele mannen hebben het meeste sex van ALLE mannen...
tis maar dat je het weet...
Met zo'n smilie krijg je nooit sex neequote:
ze kan ook goed afwassen tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sex![]()
Dat kan weleens kloppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:19 schreef Pavement het volgende:
Aan de reacties te zien is er weer bagger weinig te zien op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |