surequote:
"She's playing hard to get......"quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub neukt alles wat los en vast zit, dus met Sylvia gaat het niet lukken !
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe![]()
Huub neukt alles wat los en vast zit, dus met Sylvia gaat het niet lukken !
Koffie drinken lukt ook prima hoorquote:
onzin!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef Pavement het volgende:
wat is dat met "de stoel" en niet weg gestemd kunnen worden ?
quote:
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sexquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sure![]()
(oja, je had gelijk: bij homo's niet)
Uhm, niet om het één of ander, maar homosexuele mannen hebben het meeste sex van ALLE mannen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sure![]()
(oja, je had gelijk: bij homo's niet)
Sommige denken daar blijkbaar anders overquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sex![]()
alleen jammer dat ze die sex met mannen hebben, anders zou ik zo homo wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Uhm, niet om het één of ander, maar homosexuele mannen hebben het meeste sex van ALLE mannen...
tis maar dat je het weet...
Met zo'n smilie krijg je nooit sex neequote:
ze kan ook goed afwassen tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sex![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |