quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, dushi
Dankje, chica!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, dushi
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey schat ik ben er gewoon hoor...maar ok ik zal er een aanmaken geen idee hoe het werkt maar komt goed.
Hilarisch hequote:
Ga je eens fappen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey schat ik ben er gewoon hoor...maar ok ik zal er een aanmaken geen idee hoe het werkt maar komt goed.
Dus jij kijkt weleens naar die shitquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef waldorfsalad het volgende:
Bij belspelletjes moet je 20 minuten lang over nutteloze dingen kletsen.
'Ik zie de oplossing niet, nee, de oplossing is echt zo moeilijk deze keer. Maar u, u thuis, u ziet de oplossing natuurlijk wel, en dan kunt u bellen. We hebben een di-rec-te verbinding, dat betekent dat u thuis me-teen kans maakt om di-rect met mij in contact te komen en dan is die staafmixer voor u.'
En dat twintig minuten achter elkaar. Minstens. Zie ik Nena nog niet zo gemakkelijk doen, die had al moeite met het uitspreken van meer dan 1 zin achter elkaar.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
denken jullie trouwens niet dat eric een oogje op huub heeft?
of andersomquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
denken jullie trouwens niet dat eric een oogje op huub heeft?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef waldorfsalad het volgende:
'Ik zie de oplossing niet ofzo, nee ofzo, de oplossing is echt zo moeilijk deze keer. Maar u, u thuis, u ziet de oplossing natuurlijk wel, en dan kunt u bellen. Amanda is niet erg lief vriendinnetje van me dat jij het niet ziet. We hebben een di-rec-te verbinding denk ik ofzo, dat betekent dat u thuis me-teen kans maakt om di-rect met mij in contact te komen en dan is die staafmixer voor u.' Staafmixer wat is dat eigenlijk?
Ik heb zelfs wel eens gebeldquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij kijkt weleens naar die shit![]()
Was toch al gebeurt, en éénmalig wat ik begreep...quote:
quote:
Dan ligt Eric er dus zeker uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
Hoorde ik Huub nou zeggen dat ook voor de keuze wie op de stoel moet gaan zitten unanimieteit geld
Dat vraag ik me dus ook af, dan wordt het een lange avond, en tenzij de tafelzitting geregeld kan worden door HES, gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
Hoorde ik Huub nou zeggen dat ook voor de keuze wie op de stoel moet gaan zitten unanimieteit geld
Op de stoel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Alfaro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |