Ligt ze nu alweer op Brian ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef Darna het volgende:
Is dat Amanda op dat paard?
helaas, was even vergeten dat amanda hem al had aangevraagd voor Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef FSR het volgende:
het is officieel dus moet het goed gedaan worden...
aannemen werkt niet met officiele gelegenheden....
Dit zou dan bevestigen dat er een script isquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef DvanderW het volgende:
Het leek erop dat brain eerst in de keuken door de telefoon te horen kreeg dat hij de ontslagronde moest aanvragen.
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvullingquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvulling![]()
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef HunterSThompson het volgende:
@ PumaStreamer: Ik blijf erbij, jij schrijft net zo psychotisch als Brain praat!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Maak lekker ff een eigen topic aan, zo storend die Cosvulling![]()
Dan hebben ze het er net afgehaald. Ik had die site namelijk nog gezien ongeveer half uurtje gelee. Het is Myrte zonder H erin, en het was www.gay.nl/myrte1quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En mythe 1.. myrthe of mythe het was iets daarmee..
Jij lijkt me een prima verstaander en debater!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
ps horen jullie huub, ik kan je nog steeds blij maken als toen je geboren werd..jahahaha ivm der leeftijd
Ga je nu al flippen? Kan nog wat worden. Vreemd dat ze niet meer terug bellen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |