Huub valt wel in de rede, maar hij luistert altijd goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ie wel een leuke tegenhanger voor Huub, die heeft hetzelfde probleem.
Nee, alleen strontvervelendquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap blijft maar volhouden dat hij een goeie dronkaard is...
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:32 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap is blij dat ie geen drankprobleem heeft...........
tssssssss
Idd, er zijn er ook een paar die gewoon toegeven dat ze een foute dronk hebben of geen maat kunnen houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:33 schreef Mokum020 het volgende:
BIJNA allemaal..........
Inderdaad, en daarom vind ik het zwak van Jaap dat hij er zo luchtig over doet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, er zijn er ook een paar die gewoon toegeven dat ze een foute dronk hebben of geen maat kunnen houden.
Op dat vlak zijn we het dan wel eens......quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, er zijn er ook een paar die gewoon toegeven dat ze een foute dronk hebben of geen maat kunnen houden.
Vrouwen bij de borsten en billen beetpakken valt daar ook onder blijkbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
EXcuses met een dubbel moraal noem ik dat.... Iam the Godfather zei die net ook nog bloedserieus zonder een druppel alcohol op!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom vind ik het zwak van Jaap dat hij er zo luchtig over doet...
Hij heeft een paar mensen goed beledigd, en doet daar vrij weinig aan...
Oppervlakkig je excuses aanbieden is niet genoeg.
Als je dronken bent is alles geoorloofd...........denkt Jaap.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vrouwen bij de borsten en billen beetpakken valt daar ook onder blijkbaar.![]()
Dat hij gelijk een keer finaal over de schreef gaat wil overigens niet zeggen dat hij een stelselmatig probleem met alcohol heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Inderdaad, en daarom vind ik het zwak van Jaap dat hij er zo luchtig over doet...
Huub wijst hem nog fijntjes op alle camera's, twv een nieuwe auto, die hij kapot kan maken omdat ze niet zo hoog staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap kon het niet winnen in het gesprekje met Huub, hij heeft geen argumenten. En liet zich vervolgens helemaal overtroeven omdat de afgelopen nacht een zwart gat voor hem zijn. Huub kan hem alles wijs maken. Jaap is nu bang dat hij een groot deel van zijn borg kwijt is aan het kapotte gordijn - en geluk had dat de plasma van 10+k niet van de muur knalde.......
Het is gewoon zwak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:37 schreef INCTRL het volgende:
[..]
EXcuses met een dubbel moraal noem ik dat.... Iam the Godfather zei die net ook nog bloedserieus zonder een druppel alcohol op!!
Ik had hem daar overigens een duw voor gegeven die naar DGK begrippen waarschijnlijk onder "fysiek geweld" zou vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Mika25 het volgende:
Vrouwen bij de borsten en billen beetpakken valt daar ook onder blijkbaar.![]()
Hij zei toevallig niet iets in de strekking van: sorry als je er vervelend onder voelde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je Huub al `pak me dan, ´pak me dan`doen met Japio..........die is bij voorbaat al kansloos...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
Ik heb nog eens een filmpje van gisteravond gezien, waar Brian helemaal bang is geworden van dronken Jaap.
Ongelovelijk hoe Huub dan als de natuurlijke leider wordt gezien door Brian.
Brian vraagt Huub tweemaal om Jaap het huis uit te werken, en vraagt aan Huub hoe te handelen als Jaap iemand aan zou vallen.
En Huupke, ons kaboutertje, is helemaal niet bang, en heeft overal een antwoord op![]()
Ik doe niet alleen maar moeilijk en lastig hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:36 schreef Mokum020 het volgende:
Op dat vlak zijn we het dan wel eens......![]()
Jij en wij allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kon niet slapen![]()
Hey![]()
IK hoop op nog een actie
Al maakten opmerkingen als "amanda is dom" wel een heel klein beetje goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:41 schreef INCTRL het volgende:
Drank is niet zijn probleem....ook niet gisteren ...het was gewoon zijn zieke hoofd....
Je hoort het mij niet zeggen......quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen maar moeilijk en lastig hoor![]()
Ik weet zeker dat we het nog te zien zullen krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie je Huub al `pak me dan, ´pak me dan`doen met Japio..........die is bij voorbaat al kansloos...![]()
Als jij -of een ander- een keer bezopen bent en niet meer precies weet wat je gedaan hebt krijg je toch ook de volgende dag geen filmpje te zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
Het zou me echter ook niet verbazen als hij gewoon niet meer weet hoe grof hij gisteren geweest is, in dat geval had "achter" hem misschien even wat filmpjes moeten laten zien.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we het nog te zien zullen krijgen
Ik meende te horen van wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef de_kolonel het volgende:
Zou huub nog gaan rellen?
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar Jaap WEET toch dat hij in dat huis zit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij -of een ander- een keer bezopen bent en niet meer precies weet wat je gedaan hebt krijg je toch ook de volgende dag geen filmpje te zien?
De redactie doet het nooit goed.
Gezellig!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht "laat ik gewoon eens een statement maken"![]()
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:43 schreef APK het volgende:
Als jij -of een ander- een keer bezopen bent en niet meer precies weet wat je gedaan hebt krijg je toch ook de volgende dag geen filmpje te zien?
De redactie doet het nooit goed.
Japio doet bewust mee aan een reality-tv-programma...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.
Straks ga ik je nog lief vindenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht "laat ik gewoon eens een statement maken"![]()
huub zei gister ook al dat hij totaal niet bang voor jaap was omdat hij harder kan rennenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie je Huub al `pak me dan, ´pak me dan`doen met Japio..........die is bij voorbaat al kansloos...![]()
Heeft de redactie hier eigenlijk nog iets van zich laten horen behalve dat nu echt ging beginnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar Jaap WEET toch dat hij in dat huis zit?
De situatie is toch al aan de basis anders!?
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.quote:Hij had er rekening mee kunnen houden dat meerdere camera's elke stap die hij neemt vast leggen..
Ik wou zeggen,quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:41 schreef INCTRL het volgende:
Drank is niet zijn probleem....ook niet gisteren ...het was/is gewoon zijn zieke hoofd....
Nee dat weet ik, daarom verbaast het me zo dat mensen elkaar niet aanspreken op wat ze dwars zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio doet bewust mee aan een reality-tv-programma...
Valt niet te vergelijken met real life...
Dat is dan hun 'fout'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Jaap weet geen fluit van het programma, maar de andere bewoners heb ik vaak genoeg horen zeggen "dat wil ik dan nog eens terug zien" of zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.
[..]
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.
Dat mag je wel hopen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:49 schreef APK het volgende:
Dat is dan hun 'fout'.
Ik denk dat de preek van Palma en de treiterijen van Huub genoeg stof tot nadenken gegeven hebben.
Je hebt in beide gevallen honder procent gelijk (zoals wel vaker)quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.
[..]
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.
Trustequote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
Mensen het was gezellie.......ik ga de luiken sluiten.........
truste allemaal!![]()
Nogmaals, Amanda heeft vanmorgen uitgebreid met Jaap over gisteren gepraat, en Jaap heeft haar heel duidelijk excuses aangeboden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, daarom verbaast het me zo dat mensen elkaar niet aanspreken op wat ze dwars zit.
Er zit geen schuldgevoel tussen wat je voor een familielid wel zou kunnen hebben.
Adios!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
Mensen het was gezellie.......ik ga de luiken sluiten.........
truste allemaal!![]()
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:52 schreef Heathen het volgende:
Wat doet die Jaap nu in vredesnaam? Ik wil naar bed:(
Dat is in gevallen waar een dispuut over bestaat. Jaap weet donders goed dat hij gisteren te veel gezopen heeft en waarschijnlijk te ver is gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Jaap weet geen fluit van het programma, maar de andere bewoners heb ik vaak genoeg horen zeggen "dat wil ik dan nog eens terug zien" of zoiets.
Ze zijn allemaal al eens met alcohol flink over de schreef gegaan (hoewel dit qua gene de overtreffende trap bereikte) en vooral degenen die er later inkwamen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt in beide gevallen honder procent gelijk (zoals wel vaker)
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij eigenlijk nieteens had moeten beginnen aan dat zuipfestijn...
Hij liep zo op te scheppen over zijn drinken, dan weet hij toch ook wel dat het een puinhoop kan worden?
In mijn ogen heeft Jaap alle ellende aan zichzelf te danken...
Ik ga wel gewoon mee... valt niet op hè?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:52 schreef Mokum020 het volgende:
Het leek alsof je erop zat te wachten........![]()
![]()
Je zal net zien...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je toch?![]()
Als het heel schokkend is lees je het morgen![]()
Prachtige recapquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wilde afvallen in de villa, maar is intussen al weer lekker aan het vreten. Natasia wilde afvallen, maar is ook al weer behoorlijk aan het eten. Natasiea wilde het voor bepaalde personen hel op aarde maken, maar langer dan 5 minuten heeft ze het nooit volgehouden. Amanda gaf een aantal dagen geleden aan niet meer te gaan neuken in de villa, maar gaat intussen al weer rustig te keer als een konijn. Brian voelde veel voor Nena, daarna voor Tamara.... en nu voor Amanda... maar heeft al te kennen gegeven dat ook Amanda alleen ee neukpopje is.
We kunnen toch wel vaststellen intussen dat er iets niet geheel in de haak is in het Natasia/Brian/Amanda kamp.
Ik heb inderdaad het idee dat hij iets van plan is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:56 schreef de_kolonel het volgende:
Kom op Huub, vlammen!
We hebben niet de hele nacht de tijd...........
Helemaal mee eens, maar ik denk dat hij juist gecast is vanwege dit onvoorspelbare gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij eigenlijk nieteens had moeten beginnen aan dat zuipfestijn...
Hij liep zo op te scheppen over zijn drinken, dan weet hij toch ook wel dat het een puinhoop kan worden?
In mijn ogen heeft Jaap alle ellende aan zichzelf te danken...
Lag die niet op bed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het idee dat hij iets van plan is.
Mijn vraag is: waar is jaap!?
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wilde afvallen in de villa, maar is intussen al weer lekker aan het vreten. Natasia wilde afvallen, maar is ook al weer behoorlijk aan het eten. Natasiea wilde het voor bepaalde personen hel op aarde maken, maar langer dan 5 minuten heeft ze het nooit volgehouden. Amanda gaf een aantal dagen geleden aan niet meer te gaan neuken in de villa, maar gaat intussen al weer rustig te keer als een konijn. Brian voelde veel voor Nena, daarna voor Tamara.... en nu voor Amanda... maar heeft al te kennen gegeven dat ook Amanda alleen ee neukpopje is.
We kunnen toch wel vaststellen intussen dat er iets niet geheel in de haak is in het Natasia/Brian/Amanda kamp.
Dat is aardigquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik PM je wel wakker als het heel boeiend begint te worden...![]()
sylvia weet allang dat aanspreken niet helpt !quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar ik had liever gehad dat de redactie was opgetreden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik denk dat hij juist gecast is vanwege dit onvoorspelbare gedrag.
(Bovendien had hij net zijn eerste vuurproef -de immuniteits ronde- achter de rug en moest hij een uitlaatklep vinden. Nerves.)
Volgens mij zat de redactie gisteren ook op scherp om eventueel in te grijpen, maar 'het Internet explodeerde' zoals Huub dat pleegt te zeggen....
Gek hè, maar de voorbeelden die je aanhaalt over Sylvia en Eric vind ik van totaal andere orde dan de voorbeelden die ik had over Brian, Natasia en Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tja![]()
Het was absoluut mensonterend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou heel goed kunnen, maar ik had liever gehad dat de redactie was opgetreden.
Desnoods vandaag nog met een alcoholverbod..
Ik beschouw gister echt als een dieptepunt..
Sylvia: wilt van alles doen, maar de redaktie heeft haar activiteiten ontnomen, hoewel de rijlessen terug zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tja![]()
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Brian en Natasia zijn kindjes van god.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was absoluut mensonterend.![]()
....maar als experiment zeer interessant om te zien hoe de andere bewoners er mee om gingen.
Brian en Natasia die hem hielpen, maar tegelijkertijd zijn steun probeerden te krijgen.
Huub en Eric die wegliepen en later door bleven pesten terwijl hij er slecht aan toe was....
Dat is waar, maar doelen worden niet bereikt hier. Of door gebrek aan motivatie of door tegenwerking van de redactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek hè, maar de voorbeelden die je aanhaalt over Sylvia en Eric vind ik van totaal andere orde dan de voorbeelden die ik had over Brian, Natasia en Amanda.
Steun proberen te krijgen was een understatement. Brainless was hem gewoon aan het hersenspoelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:03 schreef APK het volgende:
Brian en Natasia die hem hielpen, maar tegelijkertijd zijn steun probeerden te krijgen.
Met een camera om het eten in zijn bed te fotograferen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Brian en Natasia zijn kindjes van god.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Brian en Natasia zijn kindjes van god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |