Japio doet bewust mee aan een reality-tv-programma...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.
Straks ga ik je nog lief vindenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht "laat ik gewoon eens een statement maken"![]()
huub zei gister ook al dat hij totaal niet bang voor jaap was omdat hij harder kan rennenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie je Huub al `pak me dan, ´pak me dan`doen met Japio..........die is bij voorbaat al kansloos...![]()
Heeft de redactie hier eigenlijk nog iets van zich laten horen behalve dat nu echt ging beginnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar Jaap WEET toch dat hij in dat huis zit?
De situatie is toch al aan de basis anders!?
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.quote:Hij had er rekening mee kunnen houden dat meerdere camera's elke stap die hij neemt vast leggen..
Ik wou zeggen,quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:41 schreef INCTRL het volgende:
Drank is niet zijn probleem....ook niet gisteren ...het was/is gewoon zijn zieke hoofd....
Nee dat weet ik, daarom verbaast het me zo dat mensen elkaar niet aanspreken op wat ze dwars zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio doet bewust mee aan een reality-tv-programma...
Valt niet te vergelijken met real life...
Dat is dan hun 'fout'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Jaap weet geen fluit van het programma, maar de andere bewoners heb ik vaak genoeg horen zeggen "dat wil ik dan nog eens terug zien" of zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.
[..]
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.
Dat mag je wel hopen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:49 schreef APK het volgende:
Dat is dan hun 'fout'.
Ik denk dat de preek van Palma en de treiterijen van Huub genoeg stof tot nadenken gegeven hebben.
Je hebt in beide gevallen honder procent gelijk (zoals wel vaker)quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gisteren dusdanig veel gezopen had dat hij dat even vergeten was.
[..]
Jazeker, maar wij kijken naar die beelden, de bewoners in principe niet.
Trustequote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
Mensen het was gezellie.......ik ga de luiken sluiten.........
truste allemaal!![]()
Nogmaals, Amanda heeft vanmorgen uitgebreid met Jaap over gisteren gepraat, en Jaap heeft haar heel duidelijk excuses aangeboden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, daarom verbaast het me zo dat mensen elkaar niet aanspreken op wat ze dwars zit.
Er zit geen schuldgevoel tussen wat je voor een familielid wel zou kunnen hebben.
Adios!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
Mensen het was gezellie.......ik ga de luiken sluiten.........
truste allemaal!![]()
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:52 schreef Heathen het volgende:
Wat doet die Jaap nu in vredesnaam? Ik wil naar bed:(
Dat is in gevallen waar een dispuut over bestaat. Jaap weet donders goed dat hij gisteren te veel gezopen heeft en waarschijnlijk te ver is gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Jaap weet geen fluit van het programma, maar de andere bewoners heb ik vaak genoeg horen zeggen "dat wil ik dan nog eens terug zien" of zoiets.
Ze zijn allemaal al eens met alcohol flink over de schreef gegaan (hoewel dit qua gene de overtreffende trap bereikte) en vooral degenen die er later inkwamen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt in beide gevallen honder procent gelijk (zoals wel vaker)
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij eigenlijk nieteens had moeten beginnen aan dat zuipfestijn...
Hij liep zo op te scheppen over zijn drinken, dan weet hij toch ook wel dat het een puinhoop kan worden?
In mijn ogen heeft Jaap alle ellende aan zichzelf te danken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |