Ik ga wel gewoon mee... valt niet op hè?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:52 schreef Mokum020 het volgende:
Het leek alsof je erop zat te wachten........![]()
![]()
Je zal net zien...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je toch?![]()
Als het heel schokkend is lees je het morgen![]()
Prachtige recapquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wilde afvallen in de villa, maar is intussen al weer lekker aan het vreten. Natasia wilde afvallen, maar is ook al weer behoorlijk aan het eten. Natasiea wilde het voor bepaalde personen hel op aarde maken, maar langer dan 5 minuten heeft ze het nooit volgehouden. Amanda gaf een aantal dagen geleden aan niet meer te gaan neuken in de villa, maar gaat intussen al weer rustig te keer als een konijn. Brian voelde veel voor Nena, daarna voor Tamara.... en nu voor Amanda... maar heeft al te kennen gegeven dat ook Amanda alleen ee neukpopje is.
We kunnen toch wel vaststellen intussen dat er iets niet geheel in de haak is in het Natasia/Brian/Amanda kamp.
Ik heb inderdaad het idee dat hij iets van plan is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:56 schreef de_kolonel het volgende:
Kom op Huub, vlammen!
We hebben niet de hele nacht de tijd...........
Helemaal mee eens, maar ik denk dat hij juist gecast is vanwege dit onvoorspelbare gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij eigenlijk nieteens had moeten beginnen aan dat zuipfestijn...
Hij liep zo op te scheppen over zijn drinken, dan weet hij toch ook wel dat het een puinhoop kan worden?
In mijn ogen heeft Jaap alle ellende aan zichzelf te danken...
Lag die niet op bed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het idee dat hij iets van plan is.
Mijn vraag is: waar is jaap!?
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wilde afvallen in de villa, maar is intussen al weer lekker aan het vreten. Natasia wilde afvallen, maar is ook al weer behoorlijk aan het eten. Natasiea wilde het voor bepaalde personen hel op aarde maken, maar langer dan 5 minuten heeft ze het nooit volgehouden. Amanda gaf een aantal dagen geleden aan niet meer te gaan neuken in de villa, maar gaat intussen al weer rustig te keer als een konijn. Brian voelde veel voor Nena, daarna voor Tamara.... en nu voor Amanda... maar heeft al te kennen gegeven dat ook Amanda alleen ee neukpopje is.
We kunnen toch wel vaststellen intussen dat er iets niet geheel in de haak is in het Natasia/Brian/Amanda kamp.
Dat is aardigquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik PM je wel wakker als het heel boeiend begint te worden...![]()
sylvia weet allang dat aanspreken niet helpt !quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn huisgenoten het echt wel even zullen melden als ik zo over de schreef ben gegaan, en dat is dus niet gebeurd. Hij is niet door Sylvia of Amanda aangesproken op zijn gedrag.
Zou heel goed kunnen, maar ik had liever gehad dat de redactie was opgetreden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik denk dat hij juist gecast is vanwege dit onvoorspelbare gedrag.
(Bovendien had hij net zijn eerste vuurproef -de immuniteits ronde- achter de rug en moest hij een uitlaatklep vinden. Nerves.)
Volgens mij zat de redactie gisteren ook op scherp om eventueel in te grijpen, maar 'het Internet explodeerde' zoals Huub dat pleegt te zeggen....
Gek hè, maar de voorbeelden die je aanhaalt over Sylvia en Eric vind ik van totaal andere orde dan de voorbeelden die ik had over Brian, Natasia en Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tja![]()
Het was absoluut mensonterend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou heel goed kunnen, maar ik had liever gehad dat de redactie was opgetreden.
Desnoods vandaag nog met een alcoholverbod..
Ik beschouw gister echt als een dieptepunt..
Sylvia: wilt van alles doen, maar de redaktie heeft haar activiteiten ontnomen, hoewel de rijlessen terug zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
Syl wilde paaldansen en tangolessen hebben, die gingen niet door, Eric doet niets, Jaap die is schizo, volgens zijn eigen woorden vanochtend en Huub, tja![]()
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Brian en Natasia zijn kindjes van god.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was absoluut mensonterend.![]()
....maar als experiment zeer interessant om te zien hoe de andere bewoners er mee om gingen.
Brian en Natasia die hem hielpen, maar tegelijkertijd zijn steun probeerden te krijgen.
Huub en Eric die wegliepen en later door bleven pesten terwijl hij er slecht aan toe was....
Dat is waar, maar doelen worden niet bereikt hier. Of door gebrek aan motivatie of door tegenwerking van de redactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek hè, maar de voorbeelden die je aanhaalt over Sylvia en Eric vind ik van totaal andere orde dan de voorbeelden die ik had over Brian, Natasia en Amanda.
Steun proberen te krijgen was een understatement. Brainless was hem gewoon aan het hersenspoelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:03 schreef APK het volgende:
Brian en Natasia die hem hielpen, maar tegelijkertijd zijn steun probeerden te krijgen.
Met een camera om het eten in zijn bed te fotograferen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Brian en Natasia zijn kindjes van god.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Brian en Natasia zijn kindjes van god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |