Johquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dfgdfgsdfwerwerwe&btnG=Google+zoeken&meta=
Google zegt dat het onzin is.
Tomatensapbiertje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dfgdfgsdfwerwerwe&btnG=Google+zoeken&meta=
Google zegt dat het onzin is.
Ik ben er mee bezig, mien jongen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Gekke_Belg het volgende:
Ik wil niet lastig doen, maar in het vorig topic stond ik ook al op 34 punten...
Ik weet niet of een jaartal een goed idee is, aangezien dat meestal uitloopt op een gokfestijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Gekke_Belg het volgende:
Om de vraag even te herhalen:
In welk jaar was de Koloniale Conferentie van Berlijn?
Dit zit er al een pak dichter bij...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik weet niet of een jaartal een goed idee is, aangezien dat meestal uitloopt op een gokfestijn.
Maar ik gok alvast op 1875![]()
Uiteraard, Congo was een koloniequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:20 schreef Gekke_Belg het volgende:
In België is het een redelijk gekend jaartal.
Saskia gaat de eerste vrouwelijke winnaar worden van de AKQ.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met dank
Saskia blijft de koningin.
En terecht ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Saskia gaat de eerste vrouwelijke winnaar worden van de AKQ.![]()
Leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:31 schreef Neleos het volgende:
Saskia gaat de eerste vrouwelijke winnaar worden van de AKQ.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef Gekke_Belg het volgende:
pedofilie?
Sinds afgelopen zomer ongeveer, nog niet zo lang.quote:
En sindsdien posten ze hier niet meer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef Neleos het volgende:
Sinds afgelopen zomer ongeveer, nog niet zo lang.
Asmodian was de eerste winnaar, Mark_V de tweede.
Nee, dat hoort er blijkbaar bij. Mark_V komt nog wel eens langs trouwens, maar dan vooral in de slowchat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En sindsdien posten ze hier niet meer?![]()
Jij komt echt vers van het gymnasiun af he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef DiviFilius het volgende:
Zeus
Hera
Afrodite
Hades
Hephaistos
Ares
Poseidon
Apollo
Dionysus
Pallas-Athene
Demeter
Eros
Geschiedenisstudent en liefhebber van de antieke cultuur, maar al die Goden is voor mij ook nog lastig hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij komt echt vers van het gymnasiun af he?![]()
Artemis was al wel genoemd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Gekke_Belg het volgende:
De jacht en de landbouw ontbreken nog... De tegenhangers bij de Romeinen zijn Diana en Ceres.
Wat!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Gekke_Belg het volgende:
Ik moet het punt aan Neleos geven want Artemis was nog niet genoemd...
Neleos +1
Deze dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Artemis en ................
Hier staat Artemis niet inquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef DiviFilius het volgende:
Zeus
Hera
Afrodite
Hades
Hephaistos
Ares
Poseidon
Apollo
Dionysus
Pallas-Athene
Demeter
Eros
Het gaat erom wie het lijstje compleet maakt, dus wie de 12e noemt. Jij noemt als eerste een aantal goden ( waaronder Artemis ), en ik maak vervolgens een lijstje met 11 van de goede goden. Omdat Artemis al genoemt is, maak ik dus het lijstje compleet, en krijg ik het punt.quote:
Aha. Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:01 schreef DiviFilius het volgende:
Het gaat erom wie het lijstje compleet maakt, dus wie de 12e noemt. Jij noemt als eerste een aantal goden ( waaronder Artemis ), en ik maak vervolgens een lijstje met 11 van de goede goden. Omdat Artemis al genoemt is, maak ik dus het lijstje compleet, en krijg ik het punt.
Stel dan ook een vraag waar ik het antwoord op weet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Neleos het volgende:
Nou?
Genieten maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Valencia?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Genieten maar.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z7pGnnxzQk4
Bolkesteijn + 1
Ik vind het ook kut hoor, maar moest gewoon daar aan denken bij de Gaia vraag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:31 schreef DiviFilius het volgende:
Niet mijn muziek![]()
volgensmij heet die gozer trouwens gewoon Micheal Jackson
Tiesto is iig goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Tiësto, maar...?
Ja, dat is wel goed. Tiesto produceerde het nummer samen met Ferry Corsten. Het gaat mij om de naam waaronder ze dat deden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Andere DJ?
Ja, ik ben van vér voor 1986quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als je van voor 1986 bent dan is dit basiskennis.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik ben van vér voor 1986Tiësto ken ik, Ferry Corsten ook. Maar die naam ken ik gewoon niet.
Tussenstand ronde 629:quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:58 schreef Consigliere het volgende:
waar is de officiele tussenstand Bolkesteijn?
Citta is geen merkquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Puch, Citta, Kreidler, Vespa, Aprilia, Tomos, Honda.
Juistemquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:05 schreef De_Ananas het volgende:
Aprilia
Kawasaki
Zundapp
Kreidler
Honda
Vespa
Puch
Ja, ik kijk bijna geen films. Dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:14 schreef De_Ananas het volgende:
de vraag komt uit een film en je moet hetzelfde antwoord geven als in de film..
Zwaluwen zijn geen vliegertjes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:18 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Licht aan de gem windsnelheid in die streken?![]()
But they go with the flow u know.. ( we moeten in de filmstemming blijven )quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zwaluwen zijn geen vliegertjes.
Bedoelde eigenlijk de acteurs.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Consigliere het volgende:
life of brian
Holy grail
meaning of life
flying circus
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:37 schreef Neleos het volgende:
Sideshow Bob?
Neuh.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:53 schreef Consigliere het volgende:
Du.. Jambon?
het zal wel iets met du of de la zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef Neleos het volgende:
Hij schreef ook The Count of Monte Cristo en The Man in the Iron Mask. Als dat iets helpt?
Correct!quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Dauphin
Aye!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van Damme
Niet aan denken. Fidel is bijna dood.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:48 schreef Berkery het volgende:
Cuba?
(Ik moest aan Fidel Castro denken)
Daarom hebben de Chinezen ook zo'n lange muur. Maar niet het volkslied met 158 coupletten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt met echt iets voor die langdradige Chinezen.
158 coupletten zonder tekst?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Italie
Italië heeft toch wél een tekstquote:
quote:Fratelli d'Italia[3]
L'Italia s'è desta
Dell'elmo di Scipio[4]
S'è cinta la testa[5]
Dov'è la vittoria? [6]
Le porga la chioma[7]
Ché schiava di Roma
Iddio la creò
Stringiamci a coorte[8]
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò
Noi siamo da secoli
Calpesti, derisi
Perché non siam Popolo
Perché siam divisi[9]
Raccolgaci un'Unica
Bandiera una Speme[10]
Di fonderci insieme
Già l'ora suonò
Stringiamci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò
Uniamoci, amiamoci
L'unione e l'amore
Rivelano ai Popoli
Le vie del Signore
Giuriamo far Libero
Il suolo natio
Uniti, per Dio,[11]
Chi vincer ci può?
Stringiamci a coorte,
Siam pronti alla morte,
L'Italia chiamò.
Dall'Alpi a Sicilia
Dovunque è Legnano,[12]
Ogn'uom di Ferruccio[13]
Ha il core, ha la mano,
I bimbi d'Italia
Si chiaman Balilla[14]
Il suon d'ogni squilla
I Vespri suonò[15]
Stringiamci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò
Son giunchi che piegano
Le spade vendute[16]
Già l'Aquila d'Austria
Le penne ha perdute
Il sangue d'Italia
Il sangue Polacco[17]
Bevé col cosacco
Ma il cor le bruciò[18]
Stringiamci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò
Sì (cantato)
geen 158 coupletten iig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:06 schreef Mark het volgende:
Ik dacht van niet, staat me bij dat de tifosi baalden dat ze nooit mee konden zingen zoals andere supporters
Zodra de dierenarts de kat heeft overgenomen, om 'm te verdoven en te scheren. Zo'n langharig beest vol met knopen is ook maar niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef Mark het volgende:
Wanneer zou Daffodil terug zijn?
[afbeelding]
Het is leuker als er zoveel mogelijk verschillende categorien langskomen, vind ik zelfquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:15 schreef steekbal het volgende:
Moet die met de vorige te maken hebben ?
Daarvoor kun je de edit-knop gebruiken om te herstellenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:30 schreef steekbal het volgende:
shit typefout
Klopt allebeiquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef steekbal het volgende:
Volgens mij zijn we de enige die meespelen op het ogenblik: hij is uit Twin PEaks. Is het Bob ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:22 schreef Mark het volgende:
Hoi, TSE!
We gaan dus gewoon door, er komen vanzelf meer mensen langs, zoals je ziet
Princequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef steekbal het volgende:
ok, even denken hoor...
wie schreef 'nothing compares to you ?'
Met het Ros Beiaardquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:41 schreef steekbal het volgende:
De 4 heemskinderen?
Is 1 en dezelfde legende, dus daarom rekende ik de 4 heemskinderen ook goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:49 schreef steekbal het volgende:
Ros Beiaard, ja nou je het zegt. Dat had je moeten vragen, had ik niet zo geweten.
Nee, halve punten doen we niet aan. Normaal gesproken krijgt degene die het antwoord completeert het punt. Maar de uiteindelijke beslissing ligt altijd bij de vraagsteller.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:34 schreef steekbal het volgende:
Dat zijn ze volgens mij, hoe verdeel ik nu de punten ? Allebei een half ?
Komt in de buurtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Sulfaat
Hmm nou moet ik bekennen dat dit ongeveer juist is, maar wil wel de juiste naam hebben van de ontginde stof (en dat is geen guano)quote:
In principe maar 1 keer, totdat de vragensteller heeft gezegd dat het fout is. Uitzondering is als je jezelf direct verbeterd (zoals in de OP staat)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef steekbal het volgende:
Mag je maar 1 keer antwoorden, of vaker ?
Juist, heb me niet helemaal goed ingelezen voor de vraag, vergeef me ditquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
fosfaten
Ik was precies 1 milliseconde langzamer! Kijk maar naar de post-count! Damn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Indonesie?
Zeker:quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Starbucks
Zo simpel is het nouquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef steekbal het volgende:
Staten island ferry ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |