Jij komt echt vers van het gymnasiun af he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef DiviFilius het volgende:
Zeus
Hera
Afrodite
Hades
Hephaistos
Ares
Poseidon
Apollo
Dionysus
Pallas-Athene
Demeter
Eros
Geschiedenisstudent en liefhebber van de antieke cultuur, maar al die Goden is voor mij ook nog lastig hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij komt echt vers van het gymnasiun af he?![]()
Artemis was al wel genoemd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Gekke_Belg het volgende:
De jacht en de landbouw ontbreken nog... De tegenhangers bij de Romeinen zijn Diana en Ceres.
Wat!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Gekke_Belg het volgende:
Ik moet het punt aan Neleos geven want Artemis was nog niet genoemd...
Neleos +1
Deze dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Artemis en ................
Hier staat Artemis niet inquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef DiviFilius het volgende:
Zeus
Hera
Afrodite
Hades
Hephaistos
Ares
Poseidon
Apollo
Dionysus
Pallas-Athene
Demeter
Eros
Het gaat erom wie het lijstje compleet maakt, dus wie de 12e noemt. Jij noemt als eerste een aantal goden ( waaronder Artemis ), en ik maak vervolgens een lijstje met 11 van de goede goden. Omdat Artemis al genoemt is, maak ik dus het lijstje compleet, en krijg ik het punt.quote:
Aha. Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:01 schreef DiviFilius het volgende:
Het gaat erom wie het lijstje compleet maakt, dus wie de 12e noemt. Jij noemt als eerste een aantal goden ( waaronder Artemis ), en ik maak vervolgens een lijstje met 11 van de goede goden. Omdat Artemis al genoemt is, maak ik dus het lijstje compleet, en krijg ik het punt.
Stel dan ook een vraag waar ik het antwoord op weet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Neleos het volgende:
Nou?
Genieten maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Valencia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |