Okay, dankje. En anders maandag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tot 5 uur open op Zaterdagen staat mij bij.
Laten we er maar niet vanuit gaan dat er 40.000 kaarten verkocht worden in 2 dagenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Okay, dankje. En anders maandag.
Hier ookquote:
Ik ben een poging tot schoolwerk te doen. Poging zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier ook
maar ik zit weer als een nerd te fokken natuurlijk![]()
119 euro was ik kwijt: 115 euro ticket + 4 euro vvk. Maar dit was niet bij de ticketservice, heb mijn kaartje gekocht bij de musicmachine in Sittard.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze nu inclusief servicekosten120 euro?
van beide een stukkie wordt dat voor onsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
damn, ik heb nu al 4 knelpunten:
LostProphets - Amy Winehouse,
Magic numbers natuurlijkquote:StoneSour - The Magic Numbers,
Heerlijk een uurtje rustquote:Korn - Macy Gray
Kooksquote:The Kooks - Evanescense
The Kooks vielen mij op LL iig vies tegen, saai!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
damn, ik heb nu al 4 knelpunten:
LostProphets - Amy Winehouse,
StoneSour - The Magic Numbers,
Korn - Macy Gray
The Kooks - Evanescense
En de tent vind ik zo gaaf...
Bijna allemaal met je eens, behalve dat dat eerste C-mon & Kypski gaat worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
van beide een stukkie wordt dat voor ons
[..]
Magic numbers natuurlijk
[..]
Heerlijk een uurtje rust
[..]
Kooks
Gogol Bordello ken ik niet, wat is het?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou eens even een lijstje maken met dingen die ik wil zien.
- C-mon & Kypski
- Goose
- Gogol Bordello
- Maximo Park
- Muse
- Wolfmother
- The Magic Numbers
- Arctic Monkeys
- Korn
Camping.
GypsyPunk. Als je er eenmaal tussen hebt gestaan weet je pas wat feest isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gogol Bordello ken ik niet, wat is het?
Uh, die sluit altijd rond 3 of 4u..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Er is altijd een feesttent geweest, op een van de campings, dat is voor de festivalgangers die de hele nacht willen doorgaan
Ik zie bier drink mogelijkhedenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Uh, die sluit altijd rond 3 of 4u..
Dus de hele nacht doorgaan is daarbij geen optie. Al zijn er natuurlijk genoeg mogelijkheden om de nacht wel door te komen![]()
paaspop heeft ook een leuke line upquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomme ik heb echt teveel zin in festivals. Eens even achter mijn paaspop accredinges.
Altijd, en het festival kan nooit vroeg genoeg beginnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
paaspop heeft ook een leuke line up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |