hoe duur zijn ze nu inclusief servicekostenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef miesjuh het volgende:
De kaarten zijn besteld... op naar Landgraaf (L)
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef punkr1 het volgende:
VERMOEDELIJK blokkenschema:
http://www.triplesites.com/upload/timetable_pinkpop07.html
aan de hand van Jans eigen blokkenschema op de persconferentie
PP begint goed: Gekommen um zu bleiben!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef punkr1 het volgende:
VERMOEDELIJK blokkenschema:
http://www.triplesites.com/upload/timetable_pinkpop07.html
aan de hand van Jans eigen blokkenschema op de persconferentie
Helaasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:43 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar was het net zo. Toen opende Dresden Dolls en niet Alize...
opening van een podiumquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Werd er niet gezegd dat Viberider de openingsact van Pinkpop zou worden...zou wel bizar zijn als dat nu ineens Wir Sind Helden blijkt te zijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
PP begint goed: Gekommen um zu bleiben!!
![]()
Ik wil ze ook zeker zienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wir Sind Helden
![]()
één van de leukste optredens van de afgelopen Lowlands
je krijgt alleen korting met CKV-Bonnen als je tickets besteld op het postkantoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Siegfried, weet jij hoe het werkt met CKV-bonnen en CJP-passen en online bestellen?
123,78 euro, wanneer je ze online besteld(dat is dus incl. verzendkosten)!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze nu inclusief servicekosten120 euro?
en van Pinkpop 2005quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]Wir Sind Helden
![]()
één van de leukste optredens van de afgelopen Lowlands
Er is altijd een feesttent geweest, op een van de campings, dat is voor de festivalgangers die de hele nacht willen doorgaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef n0r het volgende:
[..]
Mja die is er niet, er is wel een openluchtbios, daar draaiden ze vorig jaar Walk the Line, maar het feest moet zelf gebouwd worden, op de campig dus
Dat gaat de bezoekers over het algemeen ook niet slecht af
En kun je de CJP-pas ook nog gebruiken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:26 schreef punkr1 het volgende:
[..]
je krijgt alleen korting met CKV-Bonnen als je tickets besteld op het postkantoor.
Dat heb ik eens geprobeerd. Lukt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En kun je de CJP-pas ook nog gebruiken?
Laten we er vanuit gaan dat die op B staatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Er is altijd een feesttent geweest, op een van de campings, dat is voor de festivalgangers die de hele nacht willen doorgaan
Hmm, ik ga vanmiddag eens naar het postkantoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat heb ik eens geprobeerd. Lukt niet.
Tot 5 uur open op Zaterdagen staat mij bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, ik ga vanmiddag eens naar het postkantoor.
Okay, dankje. En anders maandag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tot 5 uur open op Zaterdagen staat mij bij.
Laten we er maar niet vanuit gaan dat er 40.000 kaarten verkocht worden in 2 dagenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Okay, dankje. En anders maandag.
Hier ookquote:
Ik ben een poging tot schoolwerk te doen. Poging zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier ook
maar ik zit weer als een nerd te fokken natuurlijk![]()
119 euro was ik kwijt: 115 euro ticket + 4 euro vvk. Maar dit was niet bij de ticketservice, heb mijn kaartje gekocht bij de musicmachine in Sittard.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze nu inclusief servicekosten120 euro?
van beide een stukkie wordt dat voor onsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
damn, ik heb nu al 4 knelpunten:
LostProphets - Amy Winehouse,
Magic numbers natuurlijkquote:StoneSour - The Magic Numbers,
Heerlijk een uurtje rustquote:Korn - Macy Gray
Kooksquote:The Kooks - Evanescense
The Kooks vielen mij op LL iig vies tegen, saai!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
damn, ik heb nu al 4 knelpunten:
LostProphets - Amy Winehouse,
StoneSour - The Magic Numbers,
Korn - Macy Gray
The Kooks - Evanescense
En de tent vind ik zo gaaf...
Bijna allemaal met je eens, behalve dat dat eerste C-mon & Kypski gaat worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
van beide een stukkie wordt dat voor ons
[..]
Magic numbers natuurlijk
[..]
Heerlijk een uurtje rust
[..]
Kooks
Gogol Bordello ken ik niet, wat is het?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou eens even een lijstje maken met dingen die ik wil zien.
- C-mon & Kypski
- Goose
- Gogol Bordello
- Maximo Park
- Muse
- Wolfmother
- The Magic Numbers
- Arctic Monkeys
- Korn
Camping.
GypsyPunk. Als je er eenmaal tussen hebt gestaan weet je pas wat feest isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gogol Bordello ken ik niet, wat is het?
Uh, die sluit altijd rond 3 of 4u..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Er is altijd een feesttent geweest, op een van de campings, dat is voor de festivalgangers die de hele nacht willen doorgaan
Ik zie bier drink mogelijkhedenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Uh, die sluit altijd rond 3 of 4u..
Dus de hele nacht doorgaan is daarbij geen optie. Al zijn er natuurlijk genoeg mogelijkheden om de nacht wel door te komen![]()
paaspop heeft ook een leuke line upquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomme ik heb echt teveel zin in festivals. Eens even achter mijn paaspop accredinges.
Altijd, en het festival kan nooit vroeg genoeg beginnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
paaspop heeft ook een leuke line up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |