quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben zo bezig met dingen terug kijken en rage against the machine op pinkpop blifjt het fijn doen
Die horen in de tent thuis... op een podium in de buitenlucht verliest het toch haar kracht denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TzDvHK1hevY
http://www.youtube.com/watch?v=Zr4NKVTfLYg
Gogol Bordello dus
je kaartje zal maar nat worden hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Te vies weer om vandaag al kaartjes te halen.
ja dat is nog wel de grootste twijfel... al is het ook een kwestie van "zoek ik het nog om na drie dagen slenteren van podium naar podium helemaal naar achteren te gaan"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou Korn gaan kijken hoor ipv Macy Gray
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef linebear het volgende:
is de John Peel stage de tent ?!
Ja, dillemma's dillemma's...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef peaceman het volgende:
Stone Sour kiezen boven Magic Numbers![]()
Heren wat doen jullie?
in 013 was het anders behoorlijkquote:
Ok, het is wel zo dat ik op festivals altijd wel nieuwsgierig ben naar het onbekende... ik laat het wel gewoon op het moment supreme aankomen... en ik ben samen met een vriend van me dus we moeten het ook een beetje op elkaar afstemmen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
Magic Numbers is bij uitstek een geschikte festivalband... Ben je vantevoren sjaggo? Na afloop absoluut niet meer. De vrolijkheid is ultiem aanstekelijk en ze kunnen nog verdraaid mooi zingen ook.
Ik moet misschien ook in mijn eentje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef fiekster het volgende:
ik moet nog een paar vrienden overhalen om met mee te gaan zodat ik niet in me eentje in een tentje kom![]()
opgelost!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook in mijn eentje.
Ja pats er maar meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook nog niet, doe het ook gewoon niet.
Dat dus. En dan dus AA-passes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:58 schreef punkr1 het volgende:
ik wacht ook nog even, denk om zelfde reden als Dark_angelus?
accreditatie accreditatie accreditatie
Wacht en zij zult zienquote:
Whehe, ga maar kaarten winnen voor Roskilde ofzo. zie mijn sitequote:Op zondag 4 maart 2007 00:09 schreef peaceman het volgende:
En wij krijgen kaarten van Dark_angelus als huwelijkscadeau!
Wij kunnen niet naar Roskildequote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ga maar kaarten winnen voor Roskilde ofzo. zie mijn site
ghehe.. tja AA gaat niet lukken denk ik, hoop op fotopas/perspasquote:
Perspas moet wel lukken lijkt me, fotopas is maar afwachtenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:12 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ghehe.. tja AA gaat niet lukken denk ik, hoop op fotopas/perspas
Was het maar zo'n feest, we hebben stuivertje gegooid en iemand anders mag heen voor muziekagenda. Verdoriequote:
Ze waren niet aangekondigdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef MOD het volgende:
Iemand een idee waarom Queens of the Stone age niet meer komen, of niet op de lijst staan? Terwijl ze wel aangekondigd stonden..
Alleen voor hun zou ik wel een kaartje willen kopen.
Hun album zal tegen die tijd wel in de winkels liggen lijkt mequote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze waren niet aangekondigd
Er was een grote kans dat ze kwamen. Het is de enige naam van dat lijstje dat niet komt. Waarom weet ik eigenlijk niet
Zo dat is zeker jammer.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, we hebben stuivertje gegooid en iemand anders mag heen voor muziekagenda. Verdorie
Aawh! Een nieuw album!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hun album zal tegen die tijd wel in de winkels liggen lijkt me![]()
` Queens of the Stone Age zijn bijnaquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef MOD het volgende:
[..]
Aawh! Een nieuw album!
Sweeet, dat wist ik nog niet.
Beter komen ze dan wel naar Nederland komende zomer![]()
is pinkpop eindelijk van zijn ouderwetse "alleen tv/radio/papieren media krijgen Accreditatie. Internet? DOEI " idee afgestapt?quote:
Al jarenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef jmac het volgende:
[..]
is pinkpop eindelijk van zijn ouderwetse "alleen tv/radio/papieren media krijgen Accreditatie. Internet? DOEI " idee afgestapt?
Ik misschien ook op maandagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook in mijn eentje.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef punkr1 het volgende:
ach er zijn nog 59.999 anderen, zal vast wel een gezellig iemand tussen zitten
Dat was dat 12 jarige meisje toch?quote:
Vijftienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was dat 12 jarige meisje toch?
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikelquote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk om te horen dat Gogol Bordello helemaal niet bekend is / was. En dat de filmpjes toch wel "het" sfeertje los maken. Hebben vorig jaar de India helemaal plat gespeeld op Lowlands en op Roskilde was het een nog groter feest. Gaat het allen zien
Verder heb ik wat youtube dingen gezien van MM, en ben toch wel benieuwd
Op Lowlands vond ik het een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikel![]()
waarom toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikel![]()
zal wel goed gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef renz0r het volgende:
Iemand al een idee hoe de kaartverkoop gaat?
vorig jaar was het al uitverkocht, mede door de peppersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef renz0r het volgende:
Als deze versie van PP niet uitverkocht raakt weet ik het ook niet meer!
Ja ik denk dat ik daarvoor ook een kaartje ga kopen, maar voorverkoop voor zondag (en zaterdag) begint pas 7 april...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef punkr1 het volgende:
denk dat de zondag ook erg goed gaat verkopen met dagkaarten!
Ja, hoor. Dinsdag 3 kaartjes voor de maandag gehaald!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de losse kaarten zijn toch nog helemaal niet verkrijgbaar?
Bedoel voor zaterdag en zondagquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:45 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, hoor. Dinsdag 3 kaartjes voor de maandag gehaald!
Ah... zo. Ja die waren inderdaad niet beschikbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bedoel voor zaterdag en zondag![]()
ik sta met wat vrienden op een camping in de buurt..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Licko het volgende:
ik ga gewoon 3 dagen...anders moet ik zoveel op en neer rijden
Dat kost bijelkaar netzoveel als drie dagen trouwens...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
ik ga alleen zondag en maandag, de zaterdag kan mij niet echt boeien...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat kost bijelkaar netzoveel als drie dagen trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |