Was het maar zo'n feest, we hebben stuivertje gegooid en iemand anders mag heen voor muziekagenda. Verdoriequote:
Ze waren niet aangekondigdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef MOD het volgende:
Iemand een idee waarom Queens of the Stone age niet meer komen, of niet op de lijst staan? Terwijl ze wel aangekondigd stonden..
Alleen voor hun zou ik wel een kaartje willen kopen.
Hun album zal tegen die tijd wel in de winkels liggen lijkt mequote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze waren niet aangekondigd
Er was een grote kans dat ze kwamen. Het is de enige naam van dat lijstje dat niet komt. Waarom weet ik eigenlijk niet
Zo dat is zeker jammer.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, we hebben stuivertje gegooid en iemand anders mag heen voor muziekagenda. Verdorie
Aawh! Een nieuw album!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hun album zal tegen die tijd wel in de winkels liggen lijkt me![]()
` Queens of the Stone Age zijn bijnaquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef MOD het volgende:
[..]
Aawh! Een nieuw album!
Sweeet, dat wist ik nog niet.
Beter komen ze dan wel naar Nederland komende zomer![]()
is pinkpop eindelijk van zijn ouderwetse "alleen tv/radio/papieren media krijgen Accreditatie. Internet? DOEI " idee afgestapt?quote:
Al jarenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef jmac het volgende:
[..]
is pinkpop eindelijk van zijn ouderwetse "alleen tv/radio/papieren media krijgen Accreditatie. Internet? DOEI " idee afgestapt?
Ik misschien ook op maandagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook in mijn eentje.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef punkr1 het volgende:
ach er zijn nog 59.999 anderen, zal vast wel een gezellig iemand tussen zitten
Dat was dat 12 jarige meisje toch?quote:
Vijftienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was dat 12 jarige meisje toch?
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikelquote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk om te horen dat Gogol Bordello helemaal niet bekend is / was. En dat de filmpjes toch wel "het" sfeertje los maken. Hebben vorig jaar de India helemaal plat gespeeld op Lowlands en op Roskilde was het een nog groter feest. Gaat het allen zien
Verder heb ik wat youtube dingen gezien van MM, en ben toch wel benieuwd
Op Lowlands vond ik het een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikel![]()
waarom toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gogol Bordello gezien samen met Danko en nog 2 bands in 013, was feestjeeeeeeee! Alleen de zanger is een eikel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |