abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46817218
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:

- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij

Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad .
Pixelbrij

En daarnaast kan je outposts bouwen, dus je hoeft niet een hele nieuwe mcv te bouwen.

Daarnaast zijn die juggernauts erg goed tegen gebouwen. Daarvoor is dat ding ook bedoeld.
pi_46817235
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.

Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
pi_46817336
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard ja Net als renegade, ook zon foute versie
TS zoog...?
die kreeg, ondanks de lange vertraging en mindere graphics (voor die tijd), erg hoge score's (8+ )
en ik vond em persoonlijk zeer geslaagd,


renegade was echt ruk...
pi_46817450
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
tja, zover ik zo zie scheelt het niet zeer veel met de recentere c&c's

ra1 en c&c1 heb ik beide gespeeld, maar bij ra1 komt de pc op een onmogelijke manier aan geld en productie capaciteit
c&c1 is al helemaal lang geleden maar die was ook niet echt zeer veel actie imho
pi_46817629
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Ja, tegen een easy computer....

Speel straks met het echte spel tegen een ander iemand en het is wel wat ingewikkelder. Trouwens, die Warmech van 3000 is niks vergeleken met de Mammoth.
pi_46818062
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_46818708
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef stFz het volgende:
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
pi_46818792
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
Mijn verwachtingen iig En die waren niet zo hoog
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:02:17 #209
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_46821482
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Weinig actie? Al eens op hard skirmish gedaan?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_46822477
Hehe dan krijg je meer dan genoeg actie aan je reet idd, en ik vind het spel best goed hoor niks mee aan de hand.

Maja ieder zijn mening, ik ben een grote fan van de C&C series en ook deze komt bij mijn collectie!.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:35:54 #211
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822850
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Tenzij ze allemaal omvallen door een grote aanval voordat je ze op pad stuurd natuurlijk....das mij eens gebeurd.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:38:04 #212
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822939
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:

[..]

De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.

Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
I mean no harm
pi_46823082
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
Ga dan op zoek naar een ander spel.. als er iemand veel van dit spel verwacht had dan was jij het wel.. en te hoge verwachtingen zijn vaak niet goed.
pi_46823223
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
pi_46823577
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
pi_46823596
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
bug ben ik nooit tegengekomen (gelukkig)?
pi_46823651
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:52:50 #218
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46823701
had je in 1 niet die hovercrafts ?
pi_46823704
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
ha me geheugen liet me dus toch niet in de steek
pi_46823720
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
later ook nog een keer maar die werden aan puin geschoten door de Obelisk
pi_46823899
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!


Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..

[ Bericht 26% gewijzigd door MJay1 op 01-03-2007 22:09:04 ]
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:15:13 #222
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824800
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
Ja, maar zoals je zei, die kon je niet zelf maken of besturen.

Overigens, als je .ini had gerigged kon je ze wel maken, maar kon je ze nogsteeds niet besturen.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:16:59 #223
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824898
Ik heb trouwens nog een leukigheidje gevonden in de AI van de computer.
Als je met een engineer een belangrijk gebouw wilt in nemen (zoals een gebouw wat voor speciale zaken zorgt bijvoorbeeld de radar jam missles bij de Nod) dan is de kans groot dat het gebouw voor de neus van je engineer word neergehaald en de troepen die uit het gebouw komen je engineer neer gunnen.
I mean no harm
pi_46825016
Ik vind de AI ook erg goed.
Nu heb ik nog maar 2 potjes tegen Easy Balanced gespeelt, maar je ziet de AI wel zoeken naar openingen en zwakke delen van je basis. Leuk.
Ze hadden alleen wel de naam van de unit onder de plaatjes mogen zetten.
Ik zit nog uren te zoeken .
pi_46825722
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef MJay1 het volgende:
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!
[afbeelding]

Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..
Ook gehad als ik bij het opstarten ging alt+tab-en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')