abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:35:54 #211
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822850
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Tenzij ze allemaal omvallen door een grote aanval voordat je ze op pad stuurd natuurlijk....das mij eens gebeurd.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:38:04 #212
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822939
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:

[..]

De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.

Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
I mean no harm
pi_46823082
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
Ga dan op zoek naar een ander spel.. als er iemand veel van dit spel verwacht had dan was jij het wel.. en te hoge verwachtingen zijn vaak niet goed.
pi_46823223
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
pi_46823577
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
pi_46823596
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
bug ben ik nooit tegengekomen (gelukkig)?
pi_46823651
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:52:50 #218
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46823701
had je in 1 niet die hovercrafts ?
pi_46823704
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
ha me geheugen liet me dus toch niet in de steek
pi_46823720
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
later ook nog een keer maar die werden aan puin geschoten door de Obelisk
pi_46823899
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!


Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..

[ Bericht 26% gewijzigd door MJay1 op 01-03-2007 22:09:04 ]
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:15:13 #222
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824800
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
Ja, maar zoals je zei, die kon je niet zelf maken of besturen.

Overigens, als je .ini had gerigged kon je ze wel maken, maar kon je ze nogsteeds niet besturen.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:16:59 #223
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824898
Ik heb trouwens nog een leukigheidje gevonden in de AI van de computer.
Als je met een engineer een belangrijk gebouw wilt in nemen (zoals een gebouw wat voor speciale zaken zorgt bijvoorbeeld de radar jam missles bij de Nod) dan is de kans groot dat het gebouw voor de neus van je engineer word neergehaald en de troepen die uit het gebouw komen je engineer neer gunnen.
I mean no harm
pi_46825016
Ik vind de AI ook erg goed.
Nu heb ik nog maar 2 potjes tegen Easy Balanced gespeelt, maar je ziet de AI wel zoeken naar openingen en zwakke delen van je basis. Leuk.
Ze hadden alleen wel de naam van de unit onder de plaatjes mogen zetten.
Ik zit nog uren te zoeken .
pi_46825722
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef MJay1 het volgende:
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!
[afbeelding]

Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..
Ook gehad als ik bij het opstarten ging alt+tab-en
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:37:11 #226
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_46825832
Nou ik heb de demo gespeeld, was wel weer best een ouderwets C&C gevoel. Zeker met de filmpjes, die maakten echt veel indruk op me! Erg fijn speelde het weg, zelfs op mijn niet meer al te superieure laptop (p4 mobile 1.6ghz met 1gb ram en een radeon 9600). Nu moest ik natuurlijk het visuele wat minder zetten maar goed.

Gaat volgens mij wel een prima spel worden.
pi_46826004
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
!

De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:50:34 #228
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46826434
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef pberends het volgende:

[..]

!

De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
Dat zijn eigenlijk gebouwen, maar goed.

We hebben het hier over boten die je zelf kunt bouwen en besturen. En iedere idioot die het over een ander soort boot heeft is niet grappig.
I mean no harm
pi_46826596
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
pi_46826640
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef fallrite het volgende:
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:59:30 #231
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46826844
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef fallrite het volgende:

[..]

Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
Klopt, maar die kun je zeker niet bouwen, en ik denk zelfs niet besturen want dat kon je met de aircraftcarriars van Generals ook niet.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:13:14 #232
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46827523
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46827653
Laten we het er op houden dat boten geen prominente rol spelen in de C&C Tiberium reeks
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:23:37 #234
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46827988
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:49:39 #235
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46829113
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
Al gezegd, al afgewezen. Geen zelf te bouwen en te controleren boot.
I mean no harm
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:01:31 #236
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46829637
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
De reden waarom cyborgs er niet meer zijn is vanwege het 'Cabal-incident'.
Schijnbaar vond zelfs Nod het niet prettig dat een supercomputer zoveel macht kon krijgen. Nod ziet in tiberium de volgende evolutie van de mens, niet in machinemensen zoals Cabal.

Overigens valt wel wat te zeggen over Kane, hij is zeker niet menselijk en zijn echte beweegreden is nogsteeds niet helemaal duidelijk. kane kan nog onder controle staan van Cabal (of een kloon zijn onder controle van Cabal).
persoonlijk denk ik dat niet, ik denk dat Cabal voorgoed verdwenen is uit de C&C reeks.

Er zijn speculaties dat Kane met het verhaal van Adam en Eva heeft te maken, maar bewijs daarvoor heb ik nog niet gezien.
Ik denk dat Kane een alien (wellicht een Scrin) is die ofwel voor zijn eigen macht Nod heeft opgebouwt of, en dit is wellicht wat interessanter; Kane weet wat de Scrin willen en wilt de mensheid eigenlijk helpen via mutaties sterk genoeg te zijn om de Scrin aan te kunnen.
ik denk dat we hierover eindeloos kunnen speculeren, en ik denk dat het mysterie rondom Kane in C&C 3 wat zal worden opgehelderd.

Wat ik wel mooi vind is dat de GDI en de Brotherhood of Nod zijn gegroeid in hun rollen.
In C&C 1 wilde de GDI voornamelijk de Nod tegen houden van het vergroten van diens macht en Tiberium vooral begrijpen (denk aan dokter Moebius).
Nod leek alleen maar meer macht te willen op de wereld.

In C&C 2 namen de rollen meer vorm aan, de GDI zocht naar een oplossing (de tacitus) en het superieure overwicht in technologie van C&C 1 trok gelijk op door Nod's alien technologie.
Nod werd steeds meer gebrand op mutaties door Tiberium en Kane veropenlijkte dat Tiberium de toekomst was.

Nu liggen de rollen van GDI en Nod echt vast. De GDI wilt tiberium stoppen en verwijderen van de aarde en Nod erbij verwijderen. Nod wil ten koste van alles de volgende fase van evolutie inztten met behulp van tiberium. Dat maakt het allemaal wat duidelijker in hun doelen.
Ik ben benieuwd naar hoe de mutanten het doen, want iig komen de gemuteerde levensvormen zeker terug. (ik wil echt actie zien in de rode gebieden )
I mean no harm
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:24:50 #237
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_46830554
na de demo gespeeld te hebben :

geef mij maar RA 3
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_46831510
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
na de demo gespeeld te hebben :

geef mij maar RA 3
Eensch.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:24:57 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_46835340
Ik heb wel veel zin om de final te spelen, misschien ga ik hem zelfs wel kopen.
For great justice!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:28:45 #240
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46835355
Hij's binnen
Eindelijk.... nu nog een dag werken (wilde mee eerst ziek melden )
En dan moet ik vanavond de moeilijke beslissing gaan maken
Transport Tycoon Deluxe
of C&C
...... lastig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')