Tenzij ze allemaal omvallen door een grote aanval voordat je ze op pad stuurd natuurlijk....das mij eens gebeurd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.
Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
Ga dan op zoek naar een ander spel.. als er iemand veel van dit spel verwacht had dan was jij het wel.. en te hoge verwachtingen zijn vaak niet goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waargemaakt.
Het speelt totaal niet lekker weg.
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
bug ben ik nooit tegengekomen (gelukkig)?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen
is dat nu niet meer?
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
ha me geheugen liet me dus toch niet in de steekquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
later ook nog een keer maar die werden aan puin geschoten door de Obeliskquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
Ja, maar zoals je zei, die kon je niet zelf maken of besturen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
Ook gehad als ik bij het opstarten ging alt+tab-enquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef MJay1 het volgende:
Damn! Heb ik weerben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!
[afbeelding]
Wat doe ik verkeerd?
Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
Dat zijn eigenlijk gebouwen, maar goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]!
De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef fallrite het volgende:
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
Klopt, maar die kun je zeker niet bouwen, en ik denk zelfs niet besturen want dat kon je met de aircraftcarriars van Generals ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef fallrite het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Al gezegd, al afgewezen. Geen zelf te bouwen en te controleren boot.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
De reden waarom cyborgs er niet meer zijn is vanwege het 'Cabal-incident'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
Eensch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
na de demo gespeeld te hebben :
geef mij maar RA 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |