Hij staat bij de defense structures ingedeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
Staat bij je 'defense' gebouwen in de menu, nadat je een techcenter / space heb gebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
en kaart die 100 x zo groot is en waar je kan inzoomen en uitzoomen tot je gek wordt en waar 500 units tegelijk op lopen vergelijken met C&Cquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Scorpie het volgende:
G*dverdomme wat een lekker spel. Ook draaide hij heerlijk soepel in tegenstelling tot Supreme Commander.
die hebben toch nooit hele groten tietenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Leek er trouwens op dat de meeste moeite gedaan was aan de acteerscenes en verhaallijn.. en wat krijg je dan, een chinees zonder tieten
ctrl+1/2/3 etc doet wonderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.
dan weet ik iig welke het niet doen, maar niet wanneer je die hebt. Ik ga nml een nieuwe pc kopen met een 64 bit processor en wil er Vista opzetten, heeft dit iets met elkaar te maken?
Denk dat het idd bootcamp wordt. De nieuwe versie van Parallels heeft wel betere ondersteuning voor de vidkaart trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
via parallels wordt het sowieso niets vrees ik
Wil je mijn PC? Dan gaat het wat langzamerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Het gaat 32 worden, kreeg deze tip aangezien meerdere applicaties problemen hebben met de 64 bit aangezien er nog niet veel software/hardware is die 64bit OS ondersteunt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus niet
Maar in de meeste gevallen zullen je standaard Vista 32bits geven, maar vraag er voor de zekerheid even naar.
heb je de artillerie modus al geprobeerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:
- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij
Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad.
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef mschol het volgende:
die beperking voor het bouwen en juist typisch c&c
daar moet je gewoon mee leven (en er is een unit die goedkoper is dan je mcv) en toch je bouw gebied mee uitbreid...
Pixelbrijquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:
- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij
Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad.
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
TS zoog...?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard jaNet als renegade, ook zon foute versie
tja, zover ik zo zie scheelt het niet zeer veel met de recentere c&c'squote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Ja, tegen een easy computer....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
Waargemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef stFz het volgende:
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
Mijn verwachtingen iigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waargemaakt.
Het speelt totaal niet lekker weg.
Weinig actie? Al eens op hard skirmish gedaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |