Eh man, jij ook hierquote:Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef crrrN het volgende:
[..]
Mee eens. Americana heeft echt fucking goede nummers.
Een jaar of 2/3 geleden stonden ze op Lowlands.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
Touren ze eigenlijk nog een beetje want ik zit al jaren te wachten op het moment dat ik ze een keer live kan zien maar iig de laatste 3 jaar heb ik ze geen 1 keer op een line up gezien van een festival dat een beetje in de buurt ligt.
quote:Recording Takes a Long Time
Working hard, it‘s just taking awhile to get everything right. Every new part you record, you‘re trying out different stuff to get just the right guitar, microphone, amp, whatever…I can tell you though, the couple songs we just finished sound like a friggin‘ freight train…trying to get finished recording in the next month or so…we‘ll keep you posted.
What do you think of this line?
Though I try to break free
The cycle breaks me
Am I ever gonna see the light?
That is just teasing you I know.
Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef Komakie het volgende:
"friggin' freight train"
What the hell bedoelt hij daar mee
Gob - Bullyquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"![]()
Schiet me zo te binnen hoor...
Doen bands wel vaker op dat festival. Je hoort regelmatig dat Summersonic de eerste is waar nieuwe nummers gespeeld worden. Waarom zou dat zijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Ixnay het volgende:
Over een maand treden ze op op Summersonic, dat is ergens in Japan waar ze vaker gespeeld hebben.
De kans is groot dat er nieuw spul gespeeld wordt dan.
Ik heb ook S/T met Kill the President.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Heb ook Self Titeld MET Kill The President
Ik heb die cd ook, maar dan zonder Kill the President.. Irriteer ik me nog steeds zwaar aan..quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:05 schreef crrrN het volgende:
[..]
Ik heb ook S/T met Kill the President.
Echt belachelijk dat ze die eraf hebben gehaalt puur alleen om de titel....maarja only in America he.![]()
Euj gast!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Heb ook Self Titeld MET Kill The President
mooi!quote:Huntington Beach, CA (Dexter)
07/18/07
Just got back from Hawaii, recording at Bob‘s. Finished two more songs. Stoked on how they turned out. Hope you like em too. Recording back in OC now.
Freight train maakt tering herrie (veel geluid) dus zij zijn op het moment ook tering herrie (heel veel geluid) aant maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef Komakie het volgende:
"friggin' freight train"
What the hell bedoelt hij daar mee
Dat Atom wegging was al wel bekend, maar nu dus ook weer een nieuwe drummer met enige bandervaring. Josh gaat de drums van de cd op zich nemen (net als bij Splinter). O trouwens er staat 'has' dus hij heeft alles al opgenomen....Dat betekent dat ze toch al ver ermee zijn toch?quote:The Offspring have a new drummer
(07/27/07) Pete Parada has been chosen to be The Offspring‘s new drummer. The band‘s first shows with Pete will be at the Summer Sonic festival in Japan this August. Pete is a killer drummer and has spent time in Saves The Day, Face to Face, and Alkaline Trio.
In the meantime, The Offspring are continuing to put the finishing touches on a new album, no release date yet. Josh Freese (NIN, Vandals, Devo) has recorded all the drum tracks for the new record.
Atom Willard is now focusing full time on his band, Angels & Airwaves, and remains a friend of the band.
Da's weer een andere insteekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:09 schreef Ixnay het volgende:
Laat de andere 3 maar Offspring invloeden meegeven aan de nieuwe plaat.
Zeg dat nou niet hardopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef crrrN het volgende:
Ach ja, een permanente drummer past misschien ook niet meer bij Offspring. Ze zijn al zo lang bezig en ik denk dat dit hun laatste CD zal zijn. Misschien de op een na laatste.
Zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:36 schreef Nitro_YE het volgende:
grote update!!!!
[..]
Dat Atom wegging was al wel bekend, maar nu dus ook weer een nieuwe drummer met enige bandervaring. Josh gaat de drums van de cd op zich nemen (net als bij Splinter). O trouwens er staat 'has' dus hij heeft alles al opgenomen....Dat betekent dat ze toch al ver ermee zijn toch?
Lekker positief ben jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef crrrN het volgende:
Ach ja, een permanente drummer past misschien ook niet meer bij Offspring. Ze zijn al zo lang bezig en ik denk dat dit hun laatste CD zal zijn. Misschien de op een na laatste.
Was dat niet NOFX?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef Komakie het volgende:
Ik geloof het niet zo. Ze werden een tijdje geleden de Rolling stones van de punk genoemd. (1 of ander interview) en als ze dan net zo lang door gaan zijn we nog lang niet van ze af
eh man jij ook hier?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef crrrN het volgende:
Dat was een interview op Pinkpop 2001. Hier te downloaden: http://www.ipshit.com/off(...)spring.info.info.aviquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef Komakie het volgende:
Ze werden een tijdje geleden de Rolling stones van de punk genoemd. (1 of ander interview) en als ze dan net zo lang door gaan zijn we nog lang niet van ze af
Noodles wilde dan Keith Richards zijn. "Ugly as hell, but damn cool!"
Mja zou wel kunnen maar het was dus het pinkpop interview van een paar jaar geleden zoals BuddyHolly al zeiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Was dat niet NOFX?
When your band has been a band longer than the Ramones
And critics coin you "the punk Rolling Stones"
That's when you know this is for life
NOFX - Everything In Moderation (Especially Moderation)
Volgens mij valt dat wel mee. Splinter vond ikwel een leuke plaat en ik in hoe verre maken ze albums voor de verkopen? Zolang ze het nog leuk vinden maken ze nieuwe zonder dat het ze uitmaakt hoe veel het verkoopt denk ik...quote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef Ixnay het volgende:
Als het album net zo'n flop wordt als Splinter is het de laatste cd.
Dat lijkt me duidelijk.
Volgens mij schrijft Dexter de drumlijnen ook vooral, want hij is immers ook begonnen als drummer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Da's weer een andere insteek
Ik ben toch benieuwd wat ze ervan gaan maken, er zit zoveel tijd in deze plaat. Dat maakt me alleen maar bang voor allerlei onzinnige dingetjes die deze band gezien de 1e cd's helemaal niet nodig heeft. Ik hoop ook van harte dat ik hem niet hoef af te zeiken straks
ben ik met je eens. Bovendien touren ze ook niet zoveel en zijn het toch was huiselijke types dus ik geloof niet dat ze nog heel lang doorgaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef Ixnay het volgende:
Als het album net zo'n flop wordt als Splinter is het de laatste cd.
Dat lijkt me duidelijk.
Touren ze niet veel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:00 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft Dexter de drumlijnen ook vooral, want hij is immers ook begonnen als drummer.
[..]
ben ik met je eens. Bovendien touren ze ook niet zoveel en zijn het toch was huiselijke types dus ik geloof niet dat ze nog heel lang doorgaan.
Moh, ik vind het nog wel meevallen. Er zijn zo veel bands die het rustig aan doen. Greenday deed er ook hardstikke lang over om het laatste album te maken en het duurt ook nog ff voordat hun nieuwe album uit komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:13 schreef Nitro_YE het volgende:
Oke true, maar ze doen het wel in hun eigen tempo. (en das niet al te snel)
quote:The Offspring In New Documentary "Punk's Not Dead"
(08/01/07) Check out The Offspring in the new documentary Punk‘s Not Dead. The Film Features an interview with Dexter along with performances and behind-the-scenes footage of some rad punk bands.
quote:Huntington Beach, CA (Dexter)
08/01/07
Dear Offspring Fans,
Atom and I wanted to drop you guys a little note, since we know people have been talking about why Atom has left the drummer seat for The Offspring.
The simple truth is that Atom had been working on a few of his own projects during our down time, including Angels & Airwaves but other things too. We think that‘s great. Unfortunately, in order for him to see those things through he isn‘t left with enough time to devote to future Offspring stuff. It was a tough choice, but we understand.
Atom‘s been a great drummer for us and we‘re sure Pete will be great too!
Dexter and Atom
Dank uquote:
wilde gok; als dat bekend zou zijn, zou dat veelvuldig in dit topic te vinden zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe zit het nou met dat nieuwe album van ze wanneer wat hoe waar hoe enz wanneer wat
Het is af, en opgenomen met producer Bob Rock, zanger Dexer, gitarist Noodles, bassist Greg K, en Josh Freese van The Vandals als drummer, die ook op Splinter drumde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe zit het nou met dat nieuwe album van ze wanneer wat hoe waar hoe enz wanneer wat
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is af, en opgenomen met producer Bob Rock, zanger Dexer, gitarist Noodles, bassist Greg K, en Josh Freese van The Vandals als drummer, die ook op Splinter drumde.
De tour drummer wordt Pete Parada die een korte tijd bij Face To Face gedrumd heeft.
Verder weten de meesten hier niet meer dan dat.
Oja, de cd wordt waarschijnlijk bij Columbia uitgebacht net als de laatste cd's. Over de muziek is weinig (eigenlijk helemaal niks) bekend.
We kunnen ieder moment een grote update van The Offspring verwachten.
En morgen spelen ze op Summersonic in Japan. Mogelijk gaan daar nieuwe nrs gespeeld worden.
Er zijn nog maar een paar nummers af, en in Japan hebben ze schijnbaar 1 nieuw nummer gespeeld met de titel Hammerhead...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is af
En morgen spelen ze op Summersonic in Japan. Mogelijk gaan daar nieuwe nrs gespeeld worden.
updatejequote:Offspring finish up Japan's Summer Sonic Festival
(08/14/07) The Offspring finished playing the third of their shows at this year‘s Summer Sonic Festival in Japan. The shows took place in Osaka and Tokyo, with an extra third club show taking place earlier tonight. The festival was attended this year by over 100,000 people. The shows mark the band‘s first live performances in over a year.
“It felt great to be back in the saddle again,“ said band guitarist Noodles, who speaks mostly in cliches. “It is what it is, you know what I‘m saying? That‘s all she wrote.”
The band returns to California to continue work on their upcoming studio album with producer Bob Rock.
Je moet is naar die setlist kijken (het nieuwsbericht is gewoon van offspring.com). Goeie lijst daar niet van, maar geen self esteem. :S Hoe cliche het natuurlijk ook is, die hoort er gewoon bij!quote:Offspring plays club gig (Dexter)
08/15/07
The Offspring played a sold out show tonight at Tokyo‘s Studio Coast club. The extra show was added after the band played the Summer Sonic Festival last weekend.
The band played material from most of their albums, as well as a few songs not often heard live. For a set list of the show, click here.
The band also debuted a new song called ‘Hammerhead‘. The song is one of 13 new songs being completed for the Offspring‘s new album, which is as yet untitled.
Finally, the band was thrilled to have as their guest tonight, international competitive eating star Takeru Kobayashi.
Op repeat? Die versie op youtube die niet om aan te horen was (slechte opname bedoel ik)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Nitro_YE het volgende:
Hammerhead staat hier vaak op repeat, heerlijk nummertje!!
Offspring wel, Fok! niet. Een link naar Youtube is juridisch anders dan een link naar een mp3-dump.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:11 schreef avw1982 het volgende:
Nou ja. Ik heb hem toch al binnen. Het is gewoon een mp3 bestand van de opname van Youtube. Dat is toch niet zo'n probleem. Offspring is altijd voorstander geweest om nummers te verspreiden, zie http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/2990269.
Haha scherpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:02 schreef Nitro_YE het volgende:
Tja we willen de cd wel kopen, maar die is er gewoonweg nog niet.
Staat ie op youtube?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef MMUFC het volgende:
Na eerst de baggerkwalliteit van YouTube geluisterd te hebben, vond ik later een betere versie.. waardoor ik de kwaliteit goed genoeg vind voor een live nummer
Ik vind het trouwens een heel gaaf nummer.. als de rest van het album in deze stijl wordt hoor je mij niet klagen
Ik vind het helemaal niet zo'n langzaam liedjequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Nitro_YE het volgende:
Op zich zijn het dezelfde akkoorden die al heel het liedje worden gebruikt, maar het idee heeft wel wat weg van iets als Have you ever. Misschien staat Hammerhead ook op #2 na het intro op de cd, al is hij daar wel iets te langzaam nog voor denk ik.
Nee maar om een cd mee te beginnen is hij niet zo geschikt volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n langzaam liedje
Het lijkt best wel op de baslijn van 'Stay Away' van Nirvanaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:28 schreef Fiama het volgende:
Op 2:42 in Hammerhead begint Greg K met dat basslijntje en dan na 4 maten komt die riff in vol ornaat in gitaar er over heen...van welk nummer is die riff? Hij komt me zo bekend voor dat ik me maar niet kan indenken dat Offspring hem verzonnen heeft
Is dit een vraag, of een mededeling die essentiele informatie mist?quote:Op maandag 24 september 2007 15:00 schreef Komakie het volgende:
Al wat meer details over het nieuwe album. Release date enzo
een vraagquote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Is dit een vraag, of een mededeling die essentiele informatie mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |