Haha scherpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:02 schreef Nitro_YE het volgende:
Tja we willen de cd wel kopen, maar die is er gewoonweg nog niet.
Staat ie op youtube?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef MMUFC het volgende:
Na eerst de baggerkwalliteit van YouTube geluisterd te hebben, vond ik later een betere versie.. waardoor ik de kwaliteit goed genoeg vind voor een live nummer
Ik vind het trouwens een heel gaaf nummer.. als de rest van het album in deze stijl wordt hoor je mij niet klagen
Ik vind het helemaal niet zo'n langzaam liedjequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Nitro_YE het volgende:
Op zich zijn het dezelfde akkoorden die al heel het liedje worden gebruikt, maar het idee heeft wel wat weg van iets als Have you ever. Misschien staat Hammerhead ook op #2 na het intro op de cd, al is hij daar wel iets te langzaam nog voor denk ik.
Nee maar om een cd mee te beginnen is hij niet zo geschikt volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n langzaam liedje
Het lijkt best wel op de baslijn van 'Stay Away' van Nirvanaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:28 schreef Fiama het volgende:
Op 2:42 in Hammerhead begint Greg K met dat basslijntje en dan na 4 maten komt die riff in vol ornaat in gitaar er over heen...van welk nummer is die riff? Hij komt me zo bekend voor dat ik me maar niet kan indenken dat Offspring hem verzonnen heeft
Is dit een vraag, of een mededeling die essentiele informatie mist?quote:Op maandag 24 september 2007 15:00 schreef Komakie het volgende:
Al wat meer details over het nieuwe album. Release date enzo
een vraagquote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Is dit een vraag, of een mededeling die essentiele informatie mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |