Eh man, jij ook hierquote:Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef crrrN het volgende:
[..]
Mee eens. Americana heeft echt fucking goede nummers.
Een jaar of 2/3 geleden stonden ze op Lowlands.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
Touren ze eigenlijk nog een beetje want ik zit al jaren te wachten op het moment dat ik ze een keer live kan zien maar iig de laatste 3 jaar heb ik ze geen 1 keer op een line up gezien van een festival dat een beetje in de buurt ligt.
quote:Recording Takes a Long Time
Working hard, it‘s just taking awhile to get everything right. Every new part you record, you‘re trying out different stuff to get just the right guitar, microphone, amp, whatever…I can tell you though, the couple songs we just finished sound like a friggin‘ freight train…trying to get finished recording in the next month or so…we‘ll keep you posted.
What do you think of this line?
Though I try to break free
The cycle breaks me
Am I ever gonna see the light?
That is just teasing you I know.
Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef Komakie het volgende:
"friggin' freight train"
What the hell bedoelt hij daar mee
Gob - Bullyquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"![]()
Schiet me zo te binnen hoor...
Doen bands wel vaker op dat festival. Je hoort regelmatig dat Summersonic de eerste is waar nieuwe nummers gespeeld worden. Waarom zou dat zijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Ixnay het volgende:
Over een maand treden ze op op Summersonic, dat is ergens in Japan waar ze vaker gespeeld hebben.
De kans is groot dat er nieuw spul gespeeld wordt dan.
Ik heb ook S/T met Kill the President.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Heb ook Self Titeld MET Kill The President
Ik heb die cd ook, maar dan zonder Kill the President.. Irriteer ik me nog steeds zwaar aan..quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:05 schreef crrrN het volgende:
[..]
Ik heb ook S/T met Kill the President.
Echt belachelijk dat ze die eraf hebben gehaalt puur alleen om de titel....maarja only in America he.![]()
Euj gast!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Heb ook Self Titeld MET Kill The President
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |