abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49842010
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef crrrN het volgende:

[..]

Mee eens. Americana heeft echt fucking goede nummers.
Eh man, jij ook hier
pi_49944234
jeej, tijdje terug dat ik in een offspring topic heb gepost.
pi_49952519
quote:
Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef n0r het volgende:

[..]

Eh man, jij ook hier
Ik zeker hier! Maar je moet ff mn geheugen opfrissen want je nickname zegt me niks
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:18:05 #104
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49958584
Touren ze eigenlijk nog een beetje want ik zit al jaren te wachten op het moment dat ik ze een keer live kan zien maar iig de laatste 3 jaar heb ik ze geen 1 keer op een line up gezien van een festival dat een beetje in de buurt ligt.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:25:07 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49958826
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
Touren ze eigenlijk nog een beetje want ik zit al jaren te wachten op het moment dat ik ze een keer live kan zien maar iig de laatste 3 jaar heb ik ze geen 1 keer op een line up gezien van een festival dat een beetje in de buurt ligt.
Een jaar of 2/3 geleden stonden ze op Lowlands.

2 jaar geleden waren ze nog in duitsland voor de greatest hits tour.

Ze zijn nu bezig met een nieuw album en zullen daarna wel weer gaan touren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49960351
In 2004 waren ze in de HMH, Lowlands en Pukkelpop. Ik was toen zelf naar de HMH en Pukkelpop geweest.
pi_49969762
Wie weet gaan ze in de zomer ook Europese festivalletjes doen, Lowlands?
That's The Way Things Go
pi_49971372
Vandaag was Selfesteem bij 3FM.. Was wel weer even een uit-je-dip-momentje.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:02:19 #109
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_50409414
quote:
Recording Takes a Long Time

Working hard, it‘s just taking awhile to get everything right. Every new part you record, you‘re trying out different stuff to get just the right guitar, microphone, amp, whatever…I can tell you though, the couple songs we just finished sound like a friggin‘ freight train…trying to get finished recording in the next month or so…we‘ll keep you posted.

What do you think of this line?

Though I try to break free
The cycle breaks me
Am I ever gonna see the light?

That is just teasing you I know.
pi_50422313
ik wou het net posten ja, maar klinkt goed iig!
That's The Way Things Go
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:55:10 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50433729
"friggin' freight train"

What the hell bedoelt hij daar mee
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_50434187
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef Komakie het volgende:
"friggin' freight train"

What the hell bedoelt hij daar mee
Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"
Schiet me zo te binnen hoor...
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_50434765
Denk dat hij gewoon bedoelt dat ze erg goed klinken. Het klinkt als een tierelier, zeg maar.
pi_50438374
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Volgens mij is dat uit een nummer van Pennywise "running like a freight train, you're going insane"
Schiet me zo te binnen hoor...
Gob - Bully
Die was het
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zondag 8 juli 2007 @ 02:03:03 #115
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51250919
Hoe langer ze wachten met die cd, hoe moeilijker het voor ze wordt om een comeback te maken.
Splinter is alweer bijna 4 jaar geleden!

Maar ik heb er vertrouwen in dat er hard aan gewerkt wordt en dat er nog 1 keer een echte goeie plaat gemaakt wordt.

Binnen een paar dagen verwacht ik een gigantische update met releasedatum, album-titel, en meer.
pi_51254606
4 jaar geleden alweer? Damn. Time flies.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 8 juli 2007 @ 21:12:34 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51270364
Over een maand treden ze op op Summersonic, dat is ergens in Japan waar ze vaker gespeeld hebben.

De kans is groot dat er nieuw spul gespeeld wordt dan.
pi_51275841
Als ze nieuwe nummers spelen staat dat op youtube waarschijnlijk dus dat is wel prima. Ik verwacht binnenkort ook wel een update ja. Zelf denk ik een release begin oktober.
pi_51280613
In dan horen we weer wat!

Maar het is precies wat Ixnay zegt. The Offspring werkt gewoon hard en goed aan het album en dat ga je straks zo goed terug horen! Daarom hou ik van deze band!!
That's The Way Things Go
pi_51313130
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Heb ook Self Titeld MET Kill The President
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:44:40 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51331257
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Ixnay het volgende:
Over een maand treden ze op op Summersonic, dat is ergens in Japan waar ze vaker gespeeld hebben.

De kans is groot dat er nieuw spul gespeeld wordt dan.
Doen bands wel vaker op dat festival. Je hoort regelmatig dat Summersonic de eerste is waar nieuwe nummers gespeeld worden. Waarom zou dat zijn?
pi_51383378
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ixnay heb ik onlangs gekocht, luister al sinds ik in de 2e zit naar The offspring, maar had vroeger niet de neiging om cds te kopen... nu wel. Had ze ook al een poosje niet meer geluisterd, maar na Ixnay realiseerde ik me weer wat voor prachtband het(t/m Americana zeker)is.
Ik heb ook S/T met Kill the President.
Echt belachelijk dat ze die eraf hebben gehaalt puur alleen om de titel....maarja only in America he.
pi_51386304
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 02:05 schreef crrrN het volgende:

[..]

Ik heb ook S/T met Kill the President.
Echt belachelijk dat ze die eraf hebben gehaalt puur alleen om de titel....maarja only in America he.
Ik heb die cd ook, maar dan zonder Kill the President.. Irriteer ik me nog steeds zwaar aan..
pi_51389385
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef Magereheinus het volgende:
Euj gast!

Ja, ik heb dus ook Self Titled met KTP, poosje naar gezocht. Kwam hem toen bij een boekhandel die ook een paar cd's verkoopt tegen
pi_51649026
*update*
quote:
Huntington Beach, CA (Dexter)
07/18/07

Just got back from Hawaii, recording at Bob‘s. Finished two more songs. Stoked on how they turned out. Hope you like em too. Recording back in OC now.
mooi!
That's The Way Things Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')