abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 18:19:32 #51
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_48746641
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Vinden jullie GregK ook zo oninteressant ?
GregK

Bassist he
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_48746935
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

GregK

Bassist he
Die horen inderdaad onboeiend te zijn.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:36:14 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_48747087
Fat Mike is ook bassist!
  donderdag 26 april 2007 @ 18:40:47 #54
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_48747202
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die horen inderdaad onboeiend te zijn.
Zo dan heb je er ook lekker veel verstand van
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_48748037
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Zo dan heb je er ook lekker veel verstand van
.
pi_48752429
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Ixnay het volgende:
Fat Mike is ook bassist!
en zanger das het verschil
That's The Way Things Go
pi_48754691
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

en zanger das het verschil
In dat geval zijn ze inderdaad wel cool.
pi_49193908
UPDATE!
quote:
Huntington Beach, CA (Dexter)
05/08/07

Well let‘s see what‘s new? Still working on the record over here. Most of
the music is recorded and we‘re working on vocals now. We counted up the
other day, we actually demo‘d 23 songs for this CD. Wow! That‘s a new
record for us. Of those we‘ve recorded 13. Will they all be on the album?
I don‘t know! We‘ll see how they turn out. Maybe we‘ll cut one, or maybe
we‘ll write a couple more. Because we‘re artists we‘re flaky like that.

What else – looking forward to playing in Japan in August…you guys going?
We‘ve played the Summer Sonic festival before, it‘s a great time and a great
crowd. And, I wouldn‘t be surprised if there was a third show added….

We have a new guy helping us out on the web side of things, so look for some
changes happening on our website, and check out the Myspace page too…He
might even help us to update more often. Then again..
ze zijn er al ver mee dus en hopelijk schrijven ze trouwens nog een paar nummers, want ik wil niet nog een kort albumpje.
That's The Way Things Go
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:58:33 #59
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49195024
ik heb 2 picks te koop staan op marktplaats. 1tje van noodles en 1tje van dexter. inclusief crew pass.

Linkje : met foto's van het object
OOЯ
pi_49333353
weer een update'tje
quote:
Huntington Beach, CA (Dexter)
05/11/07

Hey, I‘ve read a few things out there where it has been suggested that some of the songs on our new record might be older material, like outtakes or re-recordings of old songs.

So I just wanted to let you know that the songs we‘ve recorded for our upcoming CD are all completely new. We‘re not putting any songs on the new record that were previously recorded. That would be cheating, wouldn‘t it?
gelukkig ik kan weer slapen
That's The Way Things Go
pi_49335501
Chris #2 van Anti flag (m'n favoriete bassist) is ook niet bepaald saai

Btw ik hoorde een interview met GregK (van toen ze in HMH optraden) en daarin was hij echt vlot. Wow hij kan praten
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zondag 13 mei 2007 @ 18:44:14 #62
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49338979
Zijn er nog steeds geen details?

Album titel/cover? Nummers? Release datum? Drummer?
  maandag 14 mei 2007 @ 12:46:55 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49359724
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Ixnay het volgende:
Zijn er nog steeds geen details?

Album titel/cover? Nummers? Release datum? Drummer?
Ik dacht dat Atom gewoon bleef drummen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49380706
nee die blijft bij AvA
That's The Way Things Go
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:08:15 #65
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49531423
quote:
Journal Update (Dexter)

Writing lyrics....finished another one today. This one's gonna be
called 'Takes Me Nowhere'....
pi_49534772
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De titels vind ik de laatste tijd een beetje poppy klinken allemaal. Kweenie
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:56:52 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49536852
Ik vrees eigenlijk wel dat er een flinke dosis emo op die cd komt te staan.
Iedere band doet dat toch tegenwoordig?
pi_49571349
Ik zie dat bij hun niet zo gebeuren hoor, daar heeft ie de stem niet voor. Maar de titel klinkt nog niet echt vet.
That's The Way Things Go
  zondag 20 mei 2007 @ 16:39:50 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49574815
Een album vol met nummers als Vultures, Denial Revisited, Race Against Myself, Spare Me The Details, zou best mogelijk kunnen zijn.

Al hoop ik het niet.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:50:08 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49605473
Waarom zou dat mogelijk zijn? Offspring maakt nog altijd voornamelijk knallende nummers en dat zullen ze ook altijd wel blijven doen.
Hoewel op Splinter er al wat meer rustigere nummers tussen zaten....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_49605921
Ik wil wel een Smash-like album.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 21 mei 2007 @ 22:11:50 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49625406
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil wel een Smash-like album.
dat kun je vergeten....
pi_49629963
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Komakie het volgende:
Waarom zou dat mogelijk zijn? Offspring maakt nog altijd voornamelijk knallende nummers en dat zullen ze ook altijd wel blijven doen.
Ik vind sowieso dat ze op elk album wel verschillende stijlen proberen.
That's The Way Things Go
pi_49633398
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:

dat kun je vergeten....
Daar was ik al wel bang voor ja.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:48:38 #75
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49634995
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Komakie het volgende:
Ze maken steeds minder knal nummers. Dus het is niet onwaarschijnlijk dat het volgende album nog minder geknal wordt.
pi_49635639
16 topics over Offspring??? No offense, maar als je Offspring leuk vindt hoef je je maar een uurtje te verdiepen in het genre om betere bands te ontdekken die minstens zo toegankelijk zijn.

Als ik het mis heb, kan iemand me dan vertellen wat ik blijkbaar niet hoor en wat ze bijzonder maakt?

Overigens heb ik Ignition en Smash zelf ook, vooral Ignition vond ik destijds erg gaaf. De 1e single heb ik ook in mijn bezit, schijnen gekken nog wel eens erg veel geld voor te geven.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:47:18 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49636607
Dat vind jij misschien maar ik ben het er niet mee eens.
Buiten dat ik Offspring echt een vette band vind is. Is het voor mij ook nostalgie. Mijn liefde voor Rock muziek is voor mij bij Offspring begonnen en ik vind ze nog steeds top

Op een gegeven moment was trouwens deze topics gewoon 1 groot slowchat festijn
pi_49637191
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Komakie het volgende:
Dat vind jij misschien maar ik ben het er niet mee eens.
Buiten dat ik Offspring echt een vette band vind is. Is het voor mij ook nostalgie. Mijn liefde voor Rock muziek is voor mij bij Offspring begonnen en ik vind ze nog steeds top

Op een gegeven moment was trouwens deze topics gewoon 1 groot slowchat festijn
Dat verklaart dan weer een hoop

Offspring is voor mij ook nostalgie hoor, maar wel iets wat ik zelden nog luister en dan vooral omdat ik in het genre veel betere bands ken. Ik heb altijd het gevoel dat Offspring-fans een beetje bij die band blijven hangen omdat ze nu eenmaal de bekendste zijn en niet echt energie steken in muzikale ontwikkeling. Nogmaals, dat is mijn gevoel, ik presenteer dit niet als een feit
pi_49638853
ja hier zitten ook nogal wat Offspring fans die alles uitgebreid discussiëren, dus dan krijg je dat.
That's The Way Things Go
pi_49638892
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:03 schreef vingerplant het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Offspring-fans een beetje bij die band blijven hangen omdat ze nu eenmaal de bekendste zijn en niet echt energie steken in muzikale ontwikkeling. Nogmaals, dat is mijn gevoel, ik presenteer dit niet als een feit
Voor mij is het allemaal ook zo'n beetje met The Offspring begonnen, maar mijn smaak is qua rock met de jaren veel breder (diverser) geworden. Maar The Offspring is daar nog steeds 100% onderdeel van.
.
pi_49659370
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Voor mij is het allemaal ook zo'n beetje met The Offspring begonnen, maar mijn smaak is qua rock met de jaren veel breder (diverser) geworden. Maar The Offspring is daar nog steeds 100% onderdeel van.
pi_49664588
Ditto. Het was voor mij vanaf MTV wel een goede introductie op alles wat een beetje in de rock en punk richting zit, maar tegenwoordig luister ik nog nauwelijks naar ze omdat ik in de tussentijd zo veel andere goede muziek heb ontdekt. Ik probeer wel nog een beetje op de hoogte te blijven van alles, want ik ben te erg fan geweest om ze helemaal los te laten -en bovendien blijft het gewoon ook leuke muziek.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:42:34 #83
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49669370
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef vingerplant het volgende:
16 topics over Offspring??? No offense, maar als je Offspring leuk vindt hoef je je maar een uurtje te verdiepen in het genre om betere bands te ontdekken die minstens zo toegankelijk zijn.

Als ik het mis heb, kan iemand me dan vertellen wat ik blijkbaar niet hoor en wat ze bijzonder maakt?

Overigens heb ik Ignition en Smash zelf ook, vooral Ignition vond ik destijds erg gaaf. De 1e single heb ik ook in mijn bezit, schijnen gekken nog wel eens erg veel geld voor te geven.
Minstens zo toegankelijk betekent niet minstens zo goed.
Wat toegankelijke punkrock betreft is The Offspring toch wel degelijk een van de beste. Verder heb je alleen bandjes als Blink 182 en New Found Glory die toch een behoorlijk niveauverschil hebben met The Offspring en ook een stuk minder volwassen muziek maken. Er is niet echt een band die vergelijkbaar is met The Offspring.

Wat ze bijzonder maakt? Ze waren gewoon de eerste band die punkmuziek echt wereldwijd aan het grote publiek kon laten horen, zonder de "kern" weg te laten.
pi_49669451
Voor velen is het idd jeugdsentiment, voor mij ook overigens. Mijn muzieksmaak is hiermee begonnen en inmiddels enorm uitgebreid in de punkscene. The Offspring is een band die niet alleen de jonge tieners vermaakt, maar ook de mensen die ouder zijn. Dat is ook wel de kracht van hun populariteit denk ik.
That's The Way Things Go
pi_49674818
Sterker nog; m.i. groeit/verandert iemands muzieksmaak steeds. Ik kan natuurlijk slechts voor mezelf spreken en dan concludeer ik dat The Offspring's nieuwe albums juist steeds op het goede moment kwamen. Iedere keer hoorde ik hetzelfde herkenbare geluid, maar dan net even anders, net even wat ik op dat moment mooi vond.
Voor in de auto heb ik een compilatiecd'tje gemaakt met de m.i. beste nummers van alle albums. Ik merk dat ik bij de eerste (vroege) nummers slechts herkenbaarheid en melancholie (?) voel, terwijl die laatste nog steeds echt actueel retegoed zijn.
Juist DAAROM is The Offspring volgens mij nog steeds zo goed. De band wordt inderdaad al hooggeschat, maar volgens mij zijn ze echt nog wel onderschat door het merendeel van de doelgroep; "jaja, the Offspring: leuk, maar ik houd meer van dit onbekende bandje..."
Anyway, dit is hoe ik er over denk..
pi_49704181
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat ze bijzonder maakt? Ze waren gewoon de eerste band die punkmuziek echt wereldwijd aan het grote publiek kon laten horen, zonder de "kern" weg te laten.
Beetje geholpen door greenday ?
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:22:55 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49704762
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:09 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Beetje geholpen door greenday ?
Greenday ligt veel verder van punk af dan The Offspring.
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:19:16 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49709475
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef Rory78 het volgende:
Sterker nog; m.i. groeit/verandert iemands muzieksmaak steeds. Ik kan natuurlijk slechts voor mezelf spreken en dan concludeer ik dat The Offspring's nieuwe albums juist steeds op het goede moment kwamen. Iedere keer hoorde ik hetzelfde herkenbare geluid, maar dan net even anders, net even wat ik op dat moment mooi vond.
Voor in de auto heb ik een compilatiecd'tje gemaakt met de m.i. beste nummers van alle albums. Ik merk dat ik bij de eerste (vroege) nummers slechts herkenbaarheid en melancholie (?) voel, terwijl die laatste nog steeds echt actueel retegoed zijn.
Juist DAAROM is The Offspring volgens mij nog steeds zo goed. De band wordt inderdaad al hooggeschat, maar volgens mij zijn ze echt nog wel onderschat door het merendeel van de doelgroep; "jaja, the Offspring: leuk, maar ik houd meer van dit onbekende bandje..."
Anyway, dit is hoe ik er over denk..
*eensch is
pi_49712938
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:45 schreef Nitro_YE het volgende:
Voor velen is het idd jeugdsentiment, voor mij ook overigens. Mijn muzieksmaak is hiermee begonnen en inmiddels enorm uitgebreid in de punkscene. The Offspring is een band die niet alleen de jonge tieners vermaakt, maar ook de mensen die ouder zijn. Dat is ook wel de kracht van hun populariteit denk ik.
Dit geldt voor mij ook .
pi_49744136
Voor mij is The Offspring ook de band die mij in de punk muziek heeft gehaald. En ik zal daarom ook altijd The Offspring als een supervette band zien.
pi_49744255
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef crrrN het volgende:
Voor mij is The Offspring ook de band die mij in de punk muziek heeft gehaald. En ik zal daarom ook altijd The Offspring als een supervette band zien.
Same here
Mijn allereerste cd's waren Americana en Smash
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_49752031
En geen enkel ander nummer klinkt beter als Self Esteem live.
pi_49753968
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Minstens zo toegankelijk betekent niet minstens zo goed.
Wat toegankelijke punkrock betreft is The Offspring toch wel degelijk een van de beste. Verder heb je alleen bandjes als Blink 182 en New Found Glory die toch een behoorlijk niveauverschil hebben met The Offspring en ook een stuk minder volwassen muziek maken. Er is niet echt een band die vergelijkbaar is met The Offspring.

Dat is dus precies mijn punt! Je noemt Blink182 en NFG, voor hen zou hetzelfde verhaaltje kunnen opgaan als Offspring, hoewel Offspring wel duidelijk beter is dan die twee inderdaad. Het zijn de bands die mainstream zijn geworden, maar er zijn er zoveel die beter zijn maar nooit doorbreken. Daarvoor moet je dus moeite doen maar het loont! Samplers luisteren, labeltjes checken maar dan wel die punk-o-rama's laten liggen.

De band Offspring heeft wat mij betreft zijn ziel verkocht aan de commercie. Toen ze Ixnay uitbrachten en All I Want als 1e single had ik veel respect voor ze aangezien ze een snel nummer als single uitbrachten. Daarna hebben ze echter alleen maar geprobeerd te scoren met gimmicks. Dat er ook goede nummers op die nieuwere cd's staan doet daar niets aan af. Het zijn nu een stel oude knakkers die proberen een breed jong publiek aan te spreken en het lukt ze ook nog.

Verder veel respect voor Dexter en zijn Nitro-label. Dat is 1 van de goede dingen die hij heeft gedaan met het verdiende geld.
pi_49767716
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef vingerplant het volgende:

[..]

*knip*
Wat luister je voor punkbands?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:37:03 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49794183
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat is dus precies mijn punt! Je noemt Blink182 en NFG, voor hen zou hetzelfde verhaaltje kunnen opgaan als Offspring, hoewel Offspring wel duidelijk beter is dan die twee inderdaad. Het zijn de bands die mainstream zijn geworden, maar er zijn er zoveel die beter zijn maar nooit doorbreken. Daarvoor moet je dus moeite doen maar het loont! Samplers luisteren, labeltjes checken maar dan wel die punk-o-rama's laten liggen.

De band Offspring heeft wat mij betreft zijn ziel verkocht aan de commercie. Toen ze Ixnay uitbrachten en All I Want als 1e single had ik veel respect voor ze aangezien ze een snel nummer als single uitbrachten. Daarna hebben ze echter alleen maar geprobeerd te scoren met gimmicks. Dat er ook goede nummers op die nieuwere cd's staan doet daar niets aan af. Het zijn nu een stel oude knakkers die proberen een breed jong publiek aan te spreken en het lukt ze ook nog.

Verder veel respect voor Dexter en zijn Nitro-label. Dat is 1 van de goede dingen die hij heeft gedaan met het verdiende geld.
Gedeeltelijk mee eens, maar het hele single gebeuren boeit me niet zo veel. Die liedjes vind ik vaag ook wel lachen (behalve Hit That. die vond ik wel heel erg matig). Het hoort gewoon bij Offspring. Ze zijn zich in de laatste jaren steeds meer ook met andere muziekstijlen gaan bezighouden en dan krijg je dit soort dingen er ook tussen door. Het is iig niet iets waar ik me aan stoor ofzo en vaak klinkt het wel aardig en aanstekelijk.
Hoewel de beste nummers van Offspring toch het snellere, hardere werk blijft

Kids Aren't Alright blijft mijn all-time-favorite
pi_49814430
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:37 schreef Komakie het volgende:
(behalve Hit That. die vond ik wel heel erg matig).
Gelukkig klonk het live wél érg goed!
quote:
Kids Aren't Alright blijft mijn all-time-favorite
Staat bij mij ook in de 'hoge regionen'
.
pi_49815333
Heel Americana vind ik eigenlijk best goed, wordt misschien nog wel eens geunderate door mensen. Op why don't you en feelings na vind ik eigenlijk alle nummers goed of zelfs geweldig.
  zondag 27 mei 2007 @ 14:20:30 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49818106
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Gelukkig klonk het live wél érg goed!
[..]

Staat bij mij ook in de 'hoge regionen'
Klonk live wel aardig ja. Vooral omdat iedereen mee begon te zingen tudutututu tudutututu tudututu tutu
pi_49819290
Ik kom er nu pas achter dat The Offspring - Change the World best een super gaaf nummer is
(ik denk ik zeg het ff)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_49841967
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Fiama het volgende:
Heel Americana vind ik eigenlijk best goed, wordt misschien nog wel eens geunderate door mensen. Op why don't you en feelings na vind ik eigenlijk alle nummers goed of zelfs geweldig.
Mee eens. Americana heeft echt fucking goede nummers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')