eind maart heb ik ook zon dagje, maar daar staan ook een griek een turk etc etc etc dusjahquote:Op maandag 5 maart 2007 18:53 schreef McGilles het volgende:
Ik ga morgen weer hard aan de slag als ik er tijd voor heb. Squatten en borst.
Heb vandaag ook knie wraps binnen gekregen, heb wel het gevoel dat dat goed gaat werken ivm met knieblessure.
Aankomend weekend heb ik weer een avondje van 20:00 - 08:00u cardio in duitsland![]()
![]()
Man, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Fugie het volgende:
fotos zeggen meer dan een 1000 worden ooit kunnen
explosieve contractie in de spiervezels van je benen en heupenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:46 schreef Fugie het volgende:
Waar komt je eigelijk je sprongkracht vandaan (die je bij basketbal zo hard nodig hebt)?
ahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
explosieve contractie in de spiervezels van je benen en heupen
Wth heb je gegeten voor 't trainen dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:33 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag trouwens weer is ouderwets overgegeven na het trainen
Gewoon normaal, alleen ben ik nu van alles 2 x per week overgestapt naar alles 1x per week ranzig hard. En dat is nog ff wennen denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wth heb je gegeten voor 't trainen dan?
Ik mag 2 weken aangepast trainen, heb een scheurtje in een tussenribspier![]()
Zwaar belasten is een nono, dus dat wordt er omheen trainen
En ik moet ff een sterke vent gaan scoren voor de boodschappen dit weekend![]()
Luxeproblemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen maar weer eens trainen (borst+buik). Vanavond eerst ff de spierpijn van de tweede wintersport eruit lopen.
Waar train je op dit moment voor?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef LedZep het volgende:
Nieuwe supps gekocht voor de komende maanden:
-Solgar VM2000 multi (zeer hooggedoseerd dus extra vit C / B-complex oid is niet nodig) à 26¤ / maand
-Carlson omega 3 caps (300mg EPA 200gr DHA) à 7,5¤ / maand (, hooggedoseerd, zeer goedkoop en zeer kwalitatief)
Nice
Daar heb ik hier totaal geen last van. Echt gruwelijke sportschool, trainen niet alleen maar beren. Maar iedereen die er traint is wel serieus bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef mister_popcorn het volgende:
woehoe, de lente begint weer bijna en de baco boys vertonen zich weer. Alleen maar biceps trainen, en soms beetje borst en triceps. En rondlopen op slippers. Bah bah bah, ze gebruiken alleen maar ruimte. Gelukkig komen ze niet bij het squat rek in de buurt....
En ik stuur ze wel ff vanavond ivo, heb nog je email adres van die grippers, dus als die hetzelfde is gebleven verstuur ik het vanavond wel ffkes als ik thuis ben.
eej, niks mis met bacoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef mister_popcorn het volgende:
woehoe, de lente begint weer bijna en de baco boys vertonen zich weer. Alleen maar biceps trainen, en soms beetje borst en triceps. En rondlopen op slippers. Bah bah bah, ze gebruiken alleen maar ruimte. Gelukkig komen ze niet bij het squat rek in de buurt....
En ik stuur ze wel ff vanavond ivo, heb nog je email adres van die grippers, dus als die hetzelfde is gebleven verstuur ik het vanavond wel ffkes als ik thuis ben.
Van alles (ook kracht), maar vnl. halve marathon >100 minsquote:
Je legt de lat deze keer vrij laag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Van alles (ook kracht), maar vnl. halve marathon >100 mins.
Dit is een kortetermijndoel (mei '07), en zeker gezien mijn beginconditie afgelopen december is het een acceptabel doel. Eind dit jaar loop ik marathonsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Je legt de lat deze keer vrij laag?
Ik heb vorige zomer zonder al te veel conditietraining (met 84kg @ 10%) 90min gelopen.
Als je dan echt van bikkelen houdt, ga dan voor de triathlons. Vorige zomer een paar 1/4 triaths gepakt. Dit jaar weer, mss een halve als ik in vorm ben. Met zo'n loopje verbrand je zomaar een halve kg vet![]()
Bedankt voor 't aanbodquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:06 schreef ivosnivo het volgende:
Tis dat ik verhuist ben anders wou ik wel voor winkelwagentje voor je spelen.
En dit was al de tweede van dit jaar. Bovenbenen en kuiten zijn weer goed afgetraind. Binnenkort ook maar eens gaan cutten. De winterbulk is er iets te hard in gaan zittenquote:
Same here, inmiddels ook lichtelijk aan het cutten. Gewoon op het gemakje een paar kilos vet kwijtraken lijkt me geen slecht planquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En dit was al de tweede van dit jaar. Bovenbenen en kuiten zijn weer goed afgetraind. Binnenkort ook maar eens gaan cutten. De winterbulk is er iets te hard in gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |