Alles behalve de tepelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:08 schreef Haijo het volgende:
Vraagje:
Hey, waar voelt iedereen de spierpijn bij de borstoefeningen? Bij mij eigenlijk alleen aan de zijkant/onder de armen. Nooit "op" mijn borst zeg maar.
quote:Planning maandag
speed BP
6 sets 5 reps op 65kg
Speed DL
6 sets 5 reps op 120kg
Speed SQ
6 sets 5 reps op 45kg
3 setjes optrekken met handdoek, doe ik niks mee.
2*3min gewoon touwspringen, 1*1min constant 2 omwentelingen
Planning woensdag
Speed BOR's
6 sets 5 reps op 65kg
3 setjes Push Press(speed push-press bestaat niet echt denk ik...)
3 setjes optrekken met handdoek
4 sets Dumbell curl
4 sets rack-outs om mijn vrij zwakke grip te trainen
abs
Planning vrijdag
Speed BP
6 sets 5 reps op 70kg
Speed DL
6 sets 5 reps op 125kg
Speed SQ
6 sets 5 reps op 50kg
3 setjes optrekken met handdoek
2*3min gewoon touwspringen, 1*1min constant 2 omwentelingen per sprong
Herkenbaar... ik heb altijd bijna alleen "onder m'n oksels"quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:08 schreef Haijo het volgende:
Rug, schouders, borst.
Dumbell Flies gaan de laatste tijd steeds beter bij mij.
Vraagje:
Hey, waar voelt iedereen de spierpijn bij de borstoefeningen? Bij mij eigenlijk alleen aan de zijkant/onder de armen. Nooit "op" mijn borst zeg maar.
Yup. Dat zijn bij mij ook de enige die ik voel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef Videopac het volgende:
[..]
Sinds ik dumbbell flies (hoe anders dan met dumbbells, btw) doe wel!
(zit nu op 3x10 18kg en dat gaat net)
ik wel, een strongmen kerel hier in de buurt deed het voor oa zijn polsen te trainen. 2 barbells + 40 kilo.quote:
Ik neem wel de trap in het Empire State Building i.p.v. de liftquote:
Ah. Je gaat echt daadwerkelijk ergens naar toe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef Adelante het volgende:
Ik neem wel de trap in het Empire State Building i.p.v. de lift
Hoe gebruik jij creatine? Voor of na het eten/trainen. Sommige dingen wel of niet eten of drinken?Of komt het niet zo nauw?quote:vanavond cardio... ik ga kwa "BB" vet-hard op creatine op dit moment...
Wordt er wel wat pafferig van.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef ser het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij creatine? Voor of na het eten/trainen. Sommige dingen wel of niet eten of drinken?Of komt het niet zo nauw?
Thanks.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:09 schreef Frautie het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/
ajb
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef DjMark het volgende:
Zou ik niet doen.
De Mods zijn erg vervelend daar
de waarheid is gewoon hardquote:
wat ik me nou afvraag....waar train jij voor? Wat is je doel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef Calyptus het volgende:
speedbenchen met bands is echt té zalig, gaat fucking snel en is toch zwaar...
Bands gehaald in decathlon 10 euro stuk, zijn perfect. Ga ik veel kracht mee winnen.
quote:
doelen:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
wat ik me nou afvraag....waar train jij voor? Wat is je doel?
[..]
![]()
![]()
Aardige doelen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Calyptus het volgende:
[..]
doelen:
110kg wegen op 8% tegen de zomer
Tegen 2008
180kg Bp
150kg fSQ
270kg DL
180kg BOR
Ik train voor MMA, meerbepaald om volgend jaar een gooi naar de Belgische titel -115kg te kunnen doen, explosiviteit en kracht zijn dus het belangrijkste, de massa is nog wat afwerking. Ik zit op 9% vet, ik cut nog 1 week, zondagochtend weeg ik me eens tussendoor. Ik denk zoon 107 op het moment.
Daarnaast een afgetraind lichaam waar mn vrouwtje van kwijlt en waar mn tegenstanders in hun broek van doen.
beide lussen aan het uiteinde rond de barbell doen en dan het midden rond een stang beneden. Zit lekker stevig. Er zijn nog extra lussen daaronder dus ik zou het nog straffer kunnen makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waar maak je die bands dan aan vast btw met benchen? Ik neem aan de ene kant aan de barbell en de andere kant aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |