quote:
Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Frezer het volgende:Sterkte dan

. Echt dramatisch, zo lang als dat duurt.
In elk geval woon je straks wel 100X beter dan in een betonnen bunker op meerhoven

.
De rotonde is open, geheel onverwachts! Belachelijk groot, maar volgens mij is dat meer omdat er ook een stadsbus overheen moet. Die vervolgens elke 25 meter over een drempel heen dendert.

Meerhoven, gelukkig niet. Vriend van me woonde daar en heeft zijn huis nu al een jaar of wat te koop staan. Blijkt dat er nu vlakbij een vierbaans afrit komt.
Enfin, we zijn lekker verder gegaan met de inrichting van het huis.
![]()
Van links naar rechts, boven naar onder: De eerste vijf foto's zijn van de zolder. Veel boekenkast en twee flinke bureau's. En veel karton waar de bureau's inzaten. Er moet nog een klein stukje geschilderd worden boven de CV, een hoekje de plinten en aan beide zijden een luikje bij het dakschot.En vandaag op het programma: Vanaf de doos bij de CV de elektra doortrekken achter de schuine wand en op twee plekken een dubbele inbouw contactdoos maken.
Dan verder op de tweede rij, op de laatste drie foto's de master bedroom. Nog zonder het bed, dat komt in de tweede week van januari. Maar vergeleken met het oude bed, ligt zo'n matras verdraaid lekker. Eigenlijk is laminaat ook een soort lattenbodem. De eerste foto uit de derde rij is de lieve-help-waar-laten-we-al-die-andere-spullen-toch-kamer. Bekend bij iedereen die wel eens is verhuisd.
Vervolgens twee foto's van de badkamer. Niet heel veel te zien, behalve dan de Hans Grohe Raindance douchekop en de mooie tegels op de grond én tegen de badwand en ook het inbouw reservoir van de WC. De laatste foto is van Roos' haar kamer met de vis op de muur. Ze voelt zich gelukkig helemaal thuis.
De onderste rij is de woonkamer, en de laatste foto de hal. De woonkamer moet ook nog verder worden ingericht. Nodig: dressoir, kastje voor TV en audio en net als overal nog licht. De hal is al voorzien van de portugese cementtegels zoals je ziet. Dat loopt ook door op de WC, waar een vierkant motiefje zit. Ben ik nog vergeten mee te nemen op de foto. Ook hier nog de plinten die tegen de muur moeten. We komen er wel! Voor meer foto's of de grotre varianten van die in bovenstaande collage zijn gevangen, klik gewoon op de afbeelding en blader wat door mijn account op
Flickr.