abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 21:31:58 #76
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63547556

En toen moest ik nog een vlak van de dakplaten op zolder, en sprong de bouwlamp.
Welkom bij de V&D der webfora.
  donderdag 27 november 2008 @ 07:37:48 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_63556268
ziet er lekker strak uit
disclaimer
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:37:43 #78
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63625805
De trap ziet er in elk geval erg mooi uit, al is het alleen nog maar de eerste lik verf.

Zeker met alleen het licht op de overloop aan.

Behangetje op een muur in de woonkamer ziet er heel strak uit.

En weer een idee voor de zolder: een straatlantaarn als verlichting. Glazen mat uiteraard.
pi_63626373
Mooi huis Noud, ik krijg alleen jeuk van dat behang!
Powered by Janetje®
  Nerd met benen zaterdag 29 november 2008 @ 21:55:53 #80
18073 miss_bleu
pi_63627693
gaaaaaaaaaaaf dat behang!!
  zondag 30 november 2008 @ 09:09:36 #81
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63639204
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooi huis Noud, ik krijg alleen jeuk van dat behang!
Ik plak je d'r wel achter DD. Zie eerder dit topic voor het totaal plaatje van behang, kast enzo.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:55 schreef miss_bleu het volgende:
gaaaaaaaaaaaf dat behang!!
Thanks. Hen ik zelf uitgezocht uit een van honderden boeken bij die behangzaak in Villa Arena. MOest blauw zijn, maar niet te fel. En met een bloem, maar geen Franse lelie of te eenvoudig. En dat dan niet in wit, maar in zilver zonder het blauw weer weg te drukken. Vervolgens was het natuurlijk een Engels behang en niet te verkrijgen, behalve via een zaakje in Tilburg die het bestelde bij de fabriek in Engeland. Kost heel wat moeite om je vrouwelijke kant ook eens te laten genieten.

En vandaag m'n mannelijke kant weer met het leggen van laminaat.
  zondag 30 november 2008 @ 22:57:22 #82
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63655827
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]

De slaapkamer. De kleuren van het bed komen niet helemaal overeen met het plaatje, maar het gaat om het idee.
De Klimt hangt:

zondag 30 november 2008 @ 23:03:38 #83
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63656010
Kaboutertjes zijn bezig met het laminaat op zolder.

Toch maar braaf een vochtscherm plus isolatiespul gelegd, onder het laminaat, ook al is het op zolder.

En natuurlijk net te kort aan laminaat.

Morgenavond dus afmaken.

Alleen, hoe werk je dat af bij de trap? Door leggen tot op de rand en een aluminium strip/profiel ofzo?
  zondag 30 november 2008 @ 23:13:23 #84
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63656288

Die lekt dus heel zachtjes maar gestaag. Mag dus weer een mannetje van de bouw naar komen kijken, hopelijk wel deze week.
  zondag 30 november 2008 @ 23:27:22 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_63656620
Ah, da's balen...
Mooi, die Klimt!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 17:14:51 #86
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63672834
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die lekt dus heel zachtjes maar gestaag. Mag dus weer een mannetje van de bouw naar komen kijken, hopelijk wel deze week.
Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zit
  maandag 1 december 2008 @ 17:59:31 #87
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63673933
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zit
Vloerverwarming badkamer?
pi_63675035
Mooie kleur en radiator in de badkamer! Succes met klussen!

Wordt trouwens best een mooie wijk volgens mij, had ik niet verwacht nav de omgeving. Alleen mogen ze wel de spoorwegovergang bij het asiel onderhand wel weer eens open gooien.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 1 december 2008 @ 19:03:48 #89
15869 gr8w8
Better by design.
pi_63675253
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:52 schreef Frezer het volgende:
Mooie kleur en radiator in de badkamer! Succes met klussen!

Wordt trouwens best een mooie wijk volgens mij, had ik niet verwacht nav de omgeving. Alleen mogen ze wel de spoorwegovergang bij het asiel onderhand wel weer eens open gooien.
Drie keer raden vanaf welke kant wij moeten komen als we vanaf de oude flat naar het nieuwe huis gaan. Nouja, nu via 't Hofke richting Tongelresestraat, komen we mooi langs de Tamoil, goedkoop tanken. Dan wel door de Bothastraat. Schijnt dat die mensen niet zo blij zijn met al het verkeer, inc bussen.
pi_63676198
Sterkte dan . Echt dramatisch, zo lang als dat duurt.

In elk geval woon je straks wel 100X beter dan in een betonnen bunker op meerhoven .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 21 december 2008 @ 10:52:26 #91
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64201596
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan . Echt dramatisch, zo lang als dat duurt.

In elk geval woon je straks wel 100X beter dan in een betonnen bunker op meerhoven .
De rotonde is open, geheel onverwachts! Belachelijk groot, maar volgens mij is dat meer omdat er ook een stadsbus overheen moet. Die vervolgens elke 25 meter over een drempel heen dendert. Meerhoven, gelukkig niet. Vriend van me woonde daar en heeft zijn huis nu al een jaar of wat te koop staan. Blijkt dat er nu vlakbij een vierbaans afrit komt.

Enfin, we zijn lekker verder gegaan met de inrichting van het huis.

Van links naar rechts, boven naar onder: De eerste vijf foto's zijn van de zolder. Veel boekenkast en twee flinke bureau's. En veel karton waar de bureau's inzaten. Er moet nog een klein stukje geschilderd worden boven de CV, een hoekje de plinten en aan beide zijden een luikje bij het dakschot.En vandaag op het programma: Vanaf de doos bij de CV de elektra doortrekken achter de schuine wand en op twee plekken een dubbele inbouw contactdoos maken.

Dan verder op de tweede rij, op de laatste drie foto's de master bedroom. Nog zonder het bed, dat komt in de tweede week van januari. Maar vergeleken met het oude bed, ligt zo'n matras verdraaid lekker. Eigenlijk is laminaat ook een soort lattenbodem. De eerste foto uit de derde rij is de lieve-help-waar-laten-we-al-die-andere-spullen-toch-kamer. Bekend bij iedereen die wel eens is verhuisd.

Vervolgens twee foto's van de badkamer. Niet heel veel te zien, behalve dan de Hans Grohe Raindance douchekop en de mooie tegels op de grond én tegen de badwand en ook het inbouw reservoir van de WC. De laatste foto is van Roos' haar kamer met de vis op de muur. Ze voelt zich gelukkig helemaal thuis.

De onderste rij is de woonkamer, en de laatste foto de hal. De woonkamer moet ook nog verder worden ingericht. Nodig: dressoir, kastje voor TV en audio en net als overal nog licht. De hal is al voorzien van de portugese cementtegels zoals je ziet. Dat loopt ook door op de WC, waar een vierkant motiefje zit. Ben ik nog vergeten mee te nemen op de foto. Ook hier nog de plinten die tegen de muur moeten. We komen er wel! Voor meer foto's of de grotre varianten van die in bovenstaande collage zijn gevangen, klik gewoon op de afbeelding en blader wat door mijn account op Flickr.
  zondag 21 december 2008 @ 13:43:04 #92
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_64205852
Die tegels in de hal zijn gaaf .
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd, een stuk mediterraner & daardoor wat misplaatst in het grijze NL. Maar dit ziet er zeker tof uit . Woonkamer ziet er ook tof uit .
Maar tzijn wel wat kleine fotootjes hoor .
  zondag 21 december 2008 @ 14:53:19 #93
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64208554
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef bleiblei het volgende:
Die tegels in de hal zijn gaaf .
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd, een stuk mediterraner & daardoor wat misplaatst in het grijze NL. Maar dit ziet er zeker tof uit . Woonkamer ziet er ook tof uit .
Maar tzijn wel wat kleine fotootjes hoor .
|Klik erop en verder bladeren.

Hal hebben we inderdaad op gelet dat het niet te was. Dus ook gewoon wit/zwart en niet de variant waarbij het wit geler was. Ook niet alle tegels motief maar de rand gewoon zwart. En dan nog is er teveel keus!
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 17:38:24 #94
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 21 december 2008 @ 19:02:41 #95
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64217010
De stroom op zolder is nog niet gelukt:
Voorde wandcontactdozen moet een gat geboord worden in de platen van de knieschotten. Die moeten 76 mm zijn, dan past de inbouwdoos er goed in. Zo'n inbouwdoos voor holle wanden. Alleen is mijn grootste gatenboor 68mm. Morgen dus weer even naar de bouwmarkt. Verder wel alle buizen gelegd, met doosjes om af te takken daar de contactdozen, maar zonder die gaten valt er nog weinig kabels te trekken.

Morgen verder!
pi_64217417
Wat ontzettend leuk ingericht, leuke kleurtjes.
pi_64236583
Wat een leuk huis! En wat gaan jullie snel met klussen/inrichten!
pi_64334786
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.
en in Beuningen, Kampen, Soest, Zevenaar, Den Bosch, Westland, Cromstrijen, Oud Beijerland, Tubbergen, Uden, Duiven, Barendrecht, Venray, Etten-Leur, Amersfoort, Maastricht, Rijswijk, Nieuwegein, Oldenzaal, Helmond, Spijkenisse, Dongen, Giessenlanden, Middelburg, Capelle a/d Ijssel, Noordwijk en ga zo maar door..

Viel ook wel te verwachten... het is nogal moeilijk om origineel te zijn met straatnamen!

Wel klote voor jullie dat de einddatum maar steeds verder uit zicht kwam.. maar uiteindelijk ziet het er supergaaf uit!!

Vooral die tegelvloer!!
(hele leuke smaak hebben jullie huis doet zo heel warm en huiselijk aan en toch stijlvol!!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 25 december 2008 @ 20:05:16 #99
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64359977
Bedankt voor de complimenten!

Ik zei het trouwens verkeerd: het is concertorkestinstrumenten, met componisten op de pleinen. Iets verschil, maar pianostraat ed hebben ze vast wel op meer plaatsen. Onze, Klavecimbellaan, volgens mij alleen in Uden.

In Geldrop waren ze wel origineel, alleen om gek van te worden: een hele wijk naar Lord of the Rings. Allemaal straten met de meest debiele namen van die kabouters. Nog net geen Smeagol.
pi_64361946
quote:
Op donderdag 25 december 2008 20:05 schreef gr8w8 het volgende:
In Geldrop waren ze wel origineel, alleen om gek van te worden: een hele wijk naar Lord of the Rings. Allemaal straten met de meest debiele namen van die kabouters.
Hey dimmen, mijn voornaam zit er ook tussen, .

Net als jullie huis is de rotonde idd geweldig geworden! Het floraplein zou er bijna jaloers op worden.
De vloeren zijn sowieso erg mooi, maar ze passen echt perfect bij dit type huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')