Ga je er toch al snel één vinger op vooruitquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:45 schreef Rosnesda het volgende:
je krijgt er ook 4 vingers van aan 1 hand.
Scherp++quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:45 schreef Rosnesda het volgende:
je krijgt er ook 4 vingers van aan 1 hand.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:07 schreef Puzzelaar het volgende:
[afbeelding]
Een magnetobron is een apparaat dat water magnetiseert (ioniseert of polariseert). Dit natuurkundig proces gebeurt door toevoeging van een snufje zeezout aan leidingwater in het apparaat. Deze verbinding water plus zeezout (natrium-chloride) gaat door een permanent magnetisch circuit van 48.000 Gauss. Door middel van een druppelsysteem kan de doorstroming afgesteld worden. Hoe langzamer het druppelt, des te sterker wordt het water gemagnetiseerd.
De Magnetobron is voor alles wat leeft: het gemagnetiseerde water stimuleert het functioneren van het hele organisme in het menselijk lichaam en is ook goed voor plant en dier. Daardoor krijgt elk leven meer vitaliteit en weerstand.
Er zijn drie soorten Magnetobronnen : A , B en C
Alle drie Magnetobronnen produceren gemagnetiseerd (geïoniseerd, gepolariseerd) water, dat gebruikt wordt om het lichaam gezond te houden en ziekten te bestrijden, zowel inwendig als uitwendig.
Bent u NEERSLACHTIG, of MOEDELOOS, of VERDRIETIG (psychisch).
Bent u FUTLOOS, of MOE, of ZONDER ENERGIE (somatisch) en u heeft OOK een vorm van jeuk, eczeem of andere huidaandoening(en), astma, bronchitus, darmklachten, dan moet u de Magnetobron A gebruiken (50 % positief en 50 % negatief), want u heeft beide ladingen nodig.
Bent u NEERSLACHTIG, of MOEDELOOS, of VERDRIETIG (psychisch). Bent u FUTLOOS, of MOE of ZONDER ENERGIE (somatisch) en u lijdt NIET aan jeuk, eczeem of andere huidaandoening(en), astma, bronchitus, darmklachten, dan moet u de Magnetobron B gebruiken (100 % positief), want u bent te gevoelig voor negatieve ladingen. Dus, u heeft positieve lading nodig.
Bent u ONRUSTIG, of heeft u JEUK, ECZEEM of andere vormen van huidaandoening, ASTMA, BRONCHITUS of DARMKLACHTEN dan moet u de Magnetobron C (100% negatief) gebruiken, want u bent te gevoelig voor positieve ladingen. Voor huidaandoeningen ook met het water deppen. Het recept hiervoor is gratis verkrijgbaar. Water A kan iedereen gebruiken, water B en C niet.
http://www.biostabil.net/index.php?pn=5&PHPSESSID=d6e5979adbd49040f3f412cd8fd25bda
Idd dat zijn de echte!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik heb op internet gelezen dat er ook valse in omloop zijn, maarja dan moet je maar bij tellsell bestellen denk ik maar.
quote:Geplaatst op 08 Mrt 2004 21:32 door Romano_Springer
--------------------------------------------------------------------------------
Nou beste RADAR mensen ik ben het niet met jullie eens. Ik heb vorig jaar samen met mijn vrouw een Biostabil gekocht en wij voelen er sinds dien beter onder. Ik had nogal last van depressiviteit en dat is nu over. Ook mijn vrouw had last van spanningen in haar lichaam en die zijn nu weg. Wij gaan wie flierefluitend door het leven.
In de uitzending worden alle kopers van de Biostabil afdgeschildert als debiel en hopeloos. Dat is dus helemaal niet het geval. Zoals vaker bekijkt RADAR het maar weer van 1 kant.
Jammer hoor om dit zo zwart te maken waar toch heel veel mensen plezier van hebben.
Zijn er nog meer mensen die positieve ervaringen hebben?
precies, ik geloof niet in dat soort onzinquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Voornamelijk je portemenee word lichter, verder niks.
wtfquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
GEWOON EEN LEKKER WIJF !
JA ! GEWOON EEN LEKKER WIJF !
Ongelovigen hebben er ook al 1.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Triforce_Courage het volgende:
Schijnt dat er ook een voor kinderen is: De Bioinfantiel
En degene geschikt voor astma patiënten:quote:Ongelovigen hebben er ook al 1.
De Bioinfidel.
Straks ook nog die voor invaliden:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En degene geschikt voor astma patiënten:
de Bioventiel
En voor de kanslozen in onze samenleving is er de Biomaikuulquote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Straks ook nog die voor invaliden:
de Bioimmobiel![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:18 schreef STING het volgende:
[..]
En voor de kanslozen in onze samenleving is er de Biomaikuul
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:18 schreef STING het volgende:
[..]
En voor de kanslozen in onze samenleving is er de Biomaikuul
ja en van een trap ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Je schijnt van sporten ook af te vallen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |