Meen je dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
God wat is Brian toch een schatje!
![]()
Autootje in z'n achteruit de slaapkamer in?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe krijgen ze hem in GODSNAAM naar het ziekenhuis?
Hij kan er toch niet uit, of hij nou wil of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Ik zou echt niet in bad willen zitten hoor als ik zo stront lazerus ben.
ZOu een mooie rep over gemaakt kunnen worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GEWELDIG !!! ..... Para Brodda in paniek, heerlijk
Waarom denk je dat hij zich nu aan het inlikken is.......die schijt in zijn broekquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GEWELDIG !!! ..... Para Brodda in paniek, heerlijk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ZOu een mooie rep over gemaakt kunnen worden!
Kan hij zich morgen toch niet meer herinneren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef CartWOman het volgende:
Zoooo'n zatte Jaap, en Brian zit 'm te bespelen, lager kun je niet gaan.![]()
![]()
Hij stond toch niet naast Jaap met een pistool in zijn handen terwijl hij zei "drink of ik schiet"??!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
Te gek Huub voert Jaap dronken en laat het Brian, Amanda en Natasia opknappen.... hoe krijgt ie het voor elkaar...
Niet nodig, maar wel beter. En blijf maar weg, hij kan dit duidelijk niet aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Carlaa het volgende:
Zou er wel een ambulance voor komen?
Kijk zelf nog maar eens goed. Dit topic was het eerste geopend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gert koop es een goeie bril...
je sluit de verkeerde cossen...
deze heeft er 2 overgeslagen...
en je had best cos 606 van daarnet open kunnen doen
Vind ik wel aardigquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Waarom is Brian een rat? Hij verzorgt hem nu wel..
Grappig, Huub zei hetzelfde over Jaap net. Alleen in andere woorden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
En nog een keer zegt Jaap "Huub is mijn vijand"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef patist het volgende:
en weer een litertje of 3
hij keek erg zuur toen J.aap in zn eigen bad zat te kotsen, helaas geen cap vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Wireless het volgende:
Brian moet echt ze best doen om niet in lachen uit te barsten![]()
Klootzakken zijn het, nee de liefhebbende stem van hdnkkk gaat het helemaal goedmakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom grijpt redactie niet in nou? Vraag ik me serieus af. Is wel genoeg geweest.
ik ook, ik vind het best schokkend eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Ze zitten even te analyseren wat die mafkees in korte tijd naar binnen heeft gewerkt aan alcohol...
Ik denk dat 90% van de users hier dood was geweest.
Ik wel in ieder geval.
CW.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Ik ben zo blij dat ik op tijd kon muten.
Flikker op !quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dit toch wel weer lief van Brian![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef PirE het volgende:
Sylvia heeft hem nu al door. En daarom moet Syl blijven
Moest verdomme vergaderen en heb het feest gemist ... val met m'n neus in de after party geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ik viel in op het verkeerde moment denk ik..........getverrrrrrrrrrrr.....................![]()
alles kits verder?![]()
Hij moet naar een kliniek, dit vind ik net een stapje te ver voor een realityprogrammaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind dit ergens heel erg zielig, en iedereen die hem maar zit te voeren, deze gozer is mentaal een WRAK maar op een gevgeven moment moet je jezelf bij je ballen pakken en ertegenaan gaan.
ach man, allemaal eigenbelangquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef agter het volgende:
Brian laat nu toch wel een goede kant zien.
De rest was wel weg.
idd... ondanks dat hij dit gaat gebruiken omzich zelf als held neer te zetten... vind ik dit toch wel zwaar ok dat hij nu bij die gozer blijft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik word er zelf helemaal misselijk van![]()
Puur eigenbelang idd. Natasia en ik dit Natasia en ik dat....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Brian praat alleen maar over "kijk wie je helpt, kijk wie er weg is"
Hij doet het echt niet voor Jaaps bestwill
nee joh gekkie ben niet beledigdquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk zelf nog maar eens goed. Dit topic was het eerste geopend.
En je hoeft niet zo beledigd te doen hoor, het is maar het sluiten van een topic en geen persoonlijke aanval.
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Arcee het volgende:
Hoezo denkt Brian kans te hebben Huub eruit te stemmen? Stemt Syl niet mee?
Eigenbelang. Kijk eens wie hier nu zit? Brian! Wie helpt jou? Brian? Wie is er voor je? Brianquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef n1ek het volgende:
Ik vind het wel aardig dat die rat daar zit hij moet alleen niet zo zalvend praten. Er moet toch iemand bij hem blijven
ja de rest was weg en Brian bleef wel bij hem terwijl hij zat te kotsen in bad. Mijn maag draaide ook om moet ik eerlijk zeggenquote:
In Pieterburen hadden ze geen plaats, dan maar in die villa bij Eemnes moeten ze gedacht hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij moet naar een kliniek, dit vind ik net een stapje te ver voor een realityprogramma![]()
Ja ik ook m.n.v. Brian en consorte....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik word er zelf helemaal misselijk van![]()
Sinds wanneer vangen ze daar ook walrussen op dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In Pieterburen hadden ze geen plaats, dan maar in die villa bij Eemnes moeten ze gedacht hebben.
ja aan de ene kant ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
En Eric hielp hem ook. Waar niemand een vinger uit stak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef endr0me het volgende:
Ondanks zichzelf weer ophemelen, lijkt Bryan wel oprecht medelijden te hebben..
vergeet nt dat Bryan als enige tegen het drinken van m was..
Het blijft een rat natuurlijk..
Ja maar je moet er toch maar tegenkunnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
ach man, allemaal eigenbelang
Brian en Natasia verzorgen hem nu ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
Ik mag die Brian helemaal niet maar dit vind ik wel lief![]()
Zat net een tosti naar binnen te werken (net uit mijn werk) .zette de streams aan.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Moest verdomme vergaderen en heb het feest gemist ... val met m'n neus in de after party geloof ik.
Alles goed in 020?![]()
Jezus, ik heb echt een hekel aan Nasty, maar dit vind ik goed van haar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Respect voor Natasia. Ze gaat de plee schoonmaken.
RCquote:
Alles voor de populariteitspollquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Wel respect voor Brian dat ie erbij blijft zitten.
HUH ? Pilletje ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Respect voor Natasia. Ze gaat de plee schoonmaken.
ja klopt maar dit was ook ZIJN dealquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef agter het volgende:
Brian laat nu toch wel een goede kant zien.
De rest was wel weg.
Huishouding.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
Waar lult zdngmw nou over..............ik vind het zielig voor die meiden![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Huub moet nu kappen.
Zielig voor schoonmakers als ze moeten schoonmakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
Waar lult zdngmw nou over..............ik vind het zielig voor die meiden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:33 schreef n1ek het volgende:
Hij wordt agressief tegen Huub
Ah, juist. Dus Syl kan er ook niet uitgestemd worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:32 schreef avonne het volgende:
Huub is goed bezig
"zure uitjes, slagroom,.... "
ROFL ..... ik had ook een beetje trek maar wacht nog even.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en de tosti ligt er nog.........![]()
Rat ging er als eerste vandoor toen Japiejo raar begon te doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Waarom is Brian een rat? Hij verzorgt hem nu wel..
En we blijven toch allemaal kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Het programma glijdt steeds verder af. Het is jammer.
Hij zal er moeten slapen, die komt er echt niet uit voordat de alcohol uit z'n lichaam isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe krijg je die gast ooit dat bad uit?
Klopt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
SNAP DAT DAN
Huub laat hem expres kotsen, jongens !!!
het moet eruit, hoor!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef de_kolonel het volgende:
Huub is me-do-gen-loos!
Het stroomt niet weg, want hij zit op de stop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Waarom zit die gast in z'n eigen kots?
Goeie fucking vraag...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Haal jij hem uit bad danquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Ooit zat er nog een Nicholaas en Stephan in het programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Dat dan weer wel, maar toch..... het had ook anders gekund.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef de_kolonel het volgende:
Dit programma is wel baanbrekend, dat moet ik JDM nageven.................
Geworden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
Ik heb een aantal dagen geleden een dag non-stop moeten kotsen, en sinds er bij hem alleen water uit komt kan ik er wel tegen hoorquote:
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
Ze vergeten dat die gast 200 kilo weegt wat denk je dat zijn hart te verduren heeft nu? Ik zou dat niet onderschatten hoor
Hij is op sommige momenten even erg als Natasia, alleen zijn stemgeluid is aangenamer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
yepquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Scanman , snap nu eens dat er voor Eric geenstemronde komt! Lees onderstaande....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.
Op de een of andere manier weet mijn teamleidster precies wanneer ze me niet moet inplannen. Het valt altijd samen met dit soort acties in DGKquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...en dat terwijl ik allang naar bed moest!![]()
Ik denk niet dat Tien dit had kunnen inschatten, ik vrees ook voor z'n hartquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepen
Jij bent ECHT hard op weg mijn favoriete user te wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef CartWOman het volgende:
Brian, draag even een gedicht voor! Dan loopt 'ie gegarandeerd leeg.![]()
En weer ben ik het met je eens............quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap: 'Huub is gemeen'
Brian: 'Goed zo' ...
klootviool ...
Helemaal mee eens!quote:Ik vind het schrijnend dat men een psychatrisch patient in die villa hebben gestopt
Echt ronduit asociaal vd programmamakers
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen en dit is een ultiem voorbeeld daarvan
Idd niet spraakmakend maar kotsmakend is die Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
DGK_Readactie had wel gelijk...
Brian op het forum?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap heeft dit zelf over zich afgevraagd .... helemaal top.
binnen 1 week is ie weg
Als ik het gesprek tussen HES net niet had gehoord, had ik je geloofd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is meesterlijk
Hij laat hem expres kotsen, zodat de alcohol eruit gaat
SNAP DAT DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |