Meen je dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
God wat is Brian toch een schatje!
![]()
Autootje in z'n achteruit de slaapkamer in?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe krijgen ze hem in GODSNAAM naar het ziekenhuis?
Hij kan er toch niet uit, of hij nou wil of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Ik zou echt niet in bad willen zitten hoor als ik zo stront lazerus ben.
ZOu een mooie rep over gemaakt kunnen worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GEWELDIG !!! ..... Para Brodda in paniek, heerlijk
Waarom denk je dat hij zich nu aan het inlikken is.......die schijt in zijn broekquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GEWELDIG !!! ..... Para Brodda in paniek, heerlijk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ZOu een mooie rep over gemaakt kunnen worden!
Kan hij zich morgen toch niet meer herinneren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef CartWOman het volgende:
Zoooo'n zatte Jaap, en Brian zit 'm te bespelen, lager kun je niet gaan.![]()
![]()
Hij stond toch niet naast Jaap met een pistool in zijn handen terwijl hij zei "drink of ik schiet"??!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
Te gek Huub voert Jaap dronken en laat het Brian, Amanda en Natasia opknappen.... hoe krijgt ie het voor elkaar...
Niet nodig, maar wel beter. En blijf maar weg, hij kan dit duidelijk niet aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef Carlaa het volgende:
Zou er wel een ambulance voor komen?
Kijk zelf nog maar eens goed. Dit topic was het eerste geopend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gert koop es een goeie bril...
je sluit de verkeerde cossen...
deze heeft er 2 overgeslagen...
en je had best cos 606 van daarnet open kunnen doen
Vind ik wel aardigquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Waarom is Brian een rat? Hij verzorgt hem nu wel..
Grappig, Huub zei hetzelfde over Jaap net. Alleen in andere woorden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
En nog een keer zegt Jaap "Huub is mijn vijand"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef patist het volgende:
en weer een litertje of 3
hij keek erg zuur toen J.aap in zn eigen bad zat te kotsen, helaas geen cap vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Wireless het volgende:
Brian moet echt ze best doen om niet in lachen uit te barsten![]()
Klootzakken zijn het, nee de liefhebbende stem van hdnkkk gaat het helemaal goedmakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom grijpt redactie niet in nou? Vraag ik me serieus af. Is wel genoeg geweest.
ik ook, ik vind het best schokkend eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Ze zitten even te analyseren wat die mafkees in korte tijd naar binnen heeft gewerkt aan alcohol...
Ik denk dat 90% van de users hier dood was geweest.
Ik wel in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |