Ja????quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric stemt Huub er niet uit hij vind het lief dat Huub zich zorgen maakt maar hij stemt hem er echt niet uit zegt hij.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Heeft Eric zelf de stemming voor Huub aangevraagd!
Daarom is die jongen zo gevaarlijk, hij lult gewoon met iedereen mee.
Kijk als ik in het huis zou zitten zou ik Huub er niet uitstemmen, dan ben je DOOD in de buitenwereld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:17 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Oke dan!
Zou anders heel erg van hem zijn!
Huh? Zie hij dat? Het was toch Amanda?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Nee Amanda heeft dat gedaan..........eric was er alleen bijquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
volgens mij gewoon chocola!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kotst hij bloed!?
Stelletje schijnheilenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:19 schreef Freeloader het volgende:
"En wie zijn er om je op te vangen" Wat een stelletje kneuzen![]()
Ja dat zei Eric ze stonden in omhelsing in de gang met zijn 3tjes en Eric knuffelde Huub en Sylvia en pakte ze beet...toen gingen ze naar de gameroom ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja????
Zei hij dat????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Huub er dan waarschijnlijk in blijft, maar ook blij dat BAN hun zin niet krijgen.![]()
Nou ik viel in op het verkeerde moment denk ik..........getverrrrrrrrrrrr.....................quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
heeee maatje! .... ik lig in een deuk van het lachen. Dit is té erg. Wat zullen ze huilen van het lachen achter.
Dat was Amanda dacht ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Er moest een vraagteken achter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Zie hij dat? Het was toch Amanda?
GEWELDIG !!! ..... Para Brodda in paniek, heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Het hardste moest ik net om Brian lachen........die paniek..."wat moet ik doen tegen 200 kilo" (priceless)
Tja...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Natasia complimenteren zichzelf, dat ze Jaap niet alleen laten.
Ik noem mensen principieel NIET zielig, maar hoe Jaap er nu bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |