Kijk zelf nog maar eens goed. Dit topic was het eerste geopend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gert koop es een goeie bril...
je sluit de verkeerde cossen...
deze heeft er 2 overgeslagen...
en je had best cos 606 van daarnet open kunnen doen
Vind ik wel aardigquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Waarom is Brian een rat? Hij verzorgt hem nu wel..
Grappig, Huub zei hetzelfde over Jaap net. Alleen in andere woorden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
En nog een keer zegt Jaap "Huub is mijn vijand"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef patist het volgende:
en weer een litertje of 3
hij keek erg zuur toen J.aap in zn eigen bad zat te kotsen, helaas geen cap vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Wireless het volgende:
Brian moet echt ze best doen om niet in lachen uit te barsten![]()
Klootzakken zijn het, nee de liefhebbende stem van hdnkkk gaat het helemaal goedmakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom grijpt redactie niet in nou? Vraag ik me serieus af. Is wel genoeg geweest.
ik ook, ik vind het best schokkend eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Ze zitten even te analyseren wat die mafkees in korte tijd naar binnen heeft gewerkt aan alcohol...
Ik denk dat 90% van de users hier dood was geweest.
Ik wel in ieder geval.
CW.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Ik ben zo blij dat ik op tijd kon muten.
Flikker op !quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dit toch wel weer lief van Brian![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef PirE het volgende:
Sylvia heeft hem nu al door. En daarom moet Syl blijven
Moest verdomme vergaderen en heb het feest gemist ... val met m'n neus in de after party geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ik viel in op het verkeerde moment denk ik..........getverrrrrrrrrrrr.....................![]()
alles kits verder?![]()
Hij moet naar een kliniek, dit vind ik net een stapje te ver voor een realityprogrammaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind dit ergens heel erg zielig, en iedereen die hem maar zit te voeren, deze gozer is mentaal een WRAK maar op een gevgeven moment moet je jezelf bij je ballen pakken en ertegenaan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |