quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:05 schreef BBW het volgende:
MIJN GOD, GEEN CAPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is inderdaad geen persoon maar een personagequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef 7.Leonardo het volgende:
Wat een motherfocking briljant personage die Jaap![]()
Ik zou bij stijn gaan slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
Straks slapen er 6 mensen in Brians bed
Dit hoeft niet hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Ok HiDiHo, hier mijn wraak.......
eerderquote:
quote:
Nee echt dit is zo ontzettend VERONICAquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
Vraag aan DGK ....
WIllen jullie AUB gaan ingrijpen ?
Dit kan echt niet ...
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeftquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeft
ik was in shockquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeft
Ohohohoh...dit is echt bizar allemaal!quote:
inderdaad. Veel kunnen ze toch niet gebruiken voor de uitzending?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik word hier gewoon serieus droevig van. Haal die gast eruit man.
Niet spotten met the Godfather!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat deze zwakzinnige echt tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen
Hallo, DGK_redactie, doe hier iets aan !!
Volgens mij hebben ze hier helemaal niet over nagedacht en gaat dit voorlopig nog wel even door helaas. Ze hadden immers ook nog niet bedacht wat ze op sportgebied met die jongen aan moesten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze die jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Heeft de redactie dan helemaal geen medelijden, verantwoordelijkheidsgevoel, empathie blablalba of gewoon schaamte?
ik mag hopen dat die serieus bang zijn en serieus overwegen 'm wegens aanranding eruit te zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zo hard gelachen hier he
Regie en redactie moet toch ook op de vloer liggen van het lachen.
quote:
Dat gaat echt niet lukken, die komt nooit meer uit het bad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe komt hij ooit dat bad nog uit? Ik denk echt dat dat onmogelijk is! Hij zal er moeten overnachten en morgen als hij weer nuchter is er weer uit kruipen!
dat blijft wel drijven hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef RSie het volgende:
als ze die gast nu alleen laten valt ie in slaap in dat bad,.. ik zweer het,.. die verzuipt zichzelf nog.
ik denk dat als die jongen het huis uitgaat dat ie direct onder toezicht geplaatst moet worden,... die pleegt anders zeker weten zelfmoord!!
Ok nu is het zatquote:
Als ik daar zou zitten zou ik waarschijnllijk in de zelfde houding naast haar zitten.quote:
Ja, Sylvia heeft ontheffingquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef Brulkip het volgende:
![]()
[..]
Ohohohoh...dit is echt bizar allemaal!
Wat is er in godsnaam daar allemaal aan de hand!
Ik zou heel ff gaan kijken wat er vandaag was gebeurd en nu zie ik dit?!
Huh?
Ik wilde eigenlijk naar mijn bed gan!
Maar lees ik het goed dat waarschijnlijk Huub er uit moet bij de stemming?????![]()
daar was ik al bang voor. toch iemand die de moed bij elkaar geraapt heeftquote:
Ja daar lijkt het echt op!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die serieus bang zijn en serieus overwegen 'm wegens aanranding eruit te zetten.
Die gast zit er volgens mij met één doel, en dat is zelfmoord plegen met zoveel mogelijk publiciteit erbij.
Wat een labielo zeg
Het boeit ook niet echt meer he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef beequeen het volgende:
Kijk daar komen de 100CP's , alleen let niemand op helaas.
Dat is pure wanhoop. Niet dat dat het rechtvaardigt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat praat Jaap ongelovelijk onbeschoft over vrouwen.
Ik gun hem elk moment van schande dat hij nu ondergaat
Ik rook maar weer eens een laatste peukjequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Wie had dit gedacht? Labiel, ok. Maar dit?![]()
Ik kan zo echt niet slapen.![]()
Net mn visite weg, streams aan en WTF?????quote:
Owww genant ditquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
Beetje laat, maar ik moest eerst bijkomen van de schrik...
[afbeelding]
Als hij slim is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Die vraagt morgen zijn 24 uur aan wedden. Die schaamt zich kapot. Als ie uberhaupt iets kan herinneren ervan.
Juistquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef BBW het volgende:
Mooie caps jongens, durf je nog wel naar jezelf te kijken nadat je dit hebt gecapt :x?
AAAAAARGHGGHGHGHGHHGHGHquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat HiDiHo het wel opneemt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef StefanPeeters het volgende:
Dit is GE-NI-AAL !!!!
Als deze man een acteur is word ik morgen regisseur
en ga een film met hem maken
Ik ook, en dat hij een vriendin heeft geloof ik niet, hij moest te lang nadenken over hoe hij haar had ontmoet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat praat Jaap ongelovelijk onbeschoft over vrouwen.
Ik gun hem elk moment van schande dat hij nu ondergaat
Erger dan de cap van Carlaa????quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net één shot, ik hoop toch echt dat NIEMAND caps heeft gemaakt
Wat een trieste vertoning dit. Onvoorstelbaar. We kunnen we vaststellen dat het hele programma kapot wordt gemaakt.
Geloof me dit komt op internet...die gast komt echt op alle sites denk ik8)7quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef XiChico het volgende:
Neemt iemand dit trouwens op voor YouTUbe?
Mijn ideee !!! Maar hij slaat nog wel terug..... Ik geloof in Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee echt dit is zo ontzettend VERONICA
doe je icon eer aan aub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef beequeen het volgende:
Ik schaam me dat ik hier naar kan kijken, BQ, laat je opnemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten 6 man omheen en een heel camerateam .. die verzuipt niet hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
Allemachtig, ze mogen wel uitkijken dat Joop niet verzuipt !
Rightquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik steek nu echt mijn laatste peuk op![]()
dit was nog niet het ergste puntquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Ja zei ik ook al, ik denk dat hij zwaar depressief is en op een voor hem spectaculaire wijze uit het leven wil stappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die serieus bang zijn en serieus overwegen 'm wegens aanranding eruit te zetten.
Die gast zit er volgens mij met één doel, en dat is zelfmoord plegen met zoveel mogelijk publiciteit erbij.
Wat een labielo zeg
walgelijk maar vooral triest!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Ik zou hem in bad laten liggen... randfiguur...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef s0k het volgende:
wie gaat die kotsende dronken olifant afdrogen?ook als hij nuchter is, want volgens mij kan hij dat zelf niet
Dat kan nog wel een probleempje worden, een glibberige 200 kilo dronken jongenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik word hier gewoon serieus droevig van. Haal die gast eruit man.
Het hardste moest ik net om Brian lachen........die paniek..."wat moet ik doen tegen 200 kilo" (pricelessquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
De tranen lopen over mijn gezicht..... DGK REDAKTIE ... jullie hebben ons gewaarschuwd, maar hier was niet op gerekend !!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Cyan het volgende:
Nou redactie takel em maar op en rijd hem door de wasstraat
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat HiDiHo het wel opneemt!![]()
He hoi! Van het huilen of van het lachen...............???quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
De tranen lopen over mijn gezicht..... DGK REDAKTIE ... jullie hebben ons gewaarschuwd, maar hier was niet op gerekend !!!
En als hij dat nog niet van plan was, doet hij het wel nadat hij zich realiseert dat deze beelden via Internet de wereld zijn overgegaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een labielo zeg
hij kent juist geen schaamtequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Die vraagt morgen zijn 24 uur aan wedden. Die schaamt zich kapot. Als ie uberhaupt iets kan herinneren ervan.
Ik meld me vrijwillig aan. Misschien krijgen we groepskortingquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef beequeen het volgende:
Ik schaam me dat ik hier naar kan kijken, BQ, laat je opnemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind dit ook echt erg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze die jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Heeft de redactie dan helemaal geen medelijden, verantwoordelijkheidsgevoel, empathie blablalba of gewoon schaamte?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Wie had dit gedacht? Labiel, ok. Maar dit?![]()
Ik kan zo echt niet slapen.![]()
Ach man, zure mossel!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net één shot, ik hoop toch echt dat NIEMAND caps heeft gemaakt
Wat een trieste vertoning dit. Onvoorstelbaar. We kunnen we vaststellen dat het hele programma kapot wordt gemaakt.
naar ik begrepen heb:quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef XiChico het volgende:
Wat heeft die gozer gedronken? Ik kijk pas net 10 minuutjes ..
Die PIJPEN!-opmerking ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat HiDiHo het wel opneemt!![]()
Heel flauw van Eric!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, Sylvia heeft ontheffing
Eric gaat mee met de rest om Huub eruit te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |