quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:05 schreef BBW het volgende:
MIJN GOD, GEEN CAPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is inderdaad geen persoon maar een personagequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef 7.Leonardo het volgende:
Wat een motherfocking briljant personage die Jaap![]()
Ik zou bij stijn gaan slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
Straks slapen er 6 mensen in Brians bed
Dit hoeft niet hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Ok HiDiHo, hier mijn wraak.......
eerderquote:
quote:
Nee echt dit is zo ontzettend VERONICAquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
Vraag aan DGK ....
WIllen jullie AUB gaan ingrijpen ?
Dit kan echt niet ...
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeftquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeft
ik was in shockquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik hoop zo hard dat niemand 5 seconden na dit moment op printscreen gedrukt heeft
Ohohohoh...dit is echt bizar allemaal!quote:
inderdaad. Veel kunnen ze toch niet gebruiken voor de uitzending?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik word hier gewoon serieus droevig van. Haal die gast eruit man.
Niet spotten met the Godfather!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat deze zwakzinnige echt tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen
Hallo, DGK_redactie, doe hier iets aan !!
Volgens mij hebben ze hier helemaal niet over nagedacht en gaat dit voorlopig nog wel even door helaas. Ze hadden immers ook nog niet bedacht wat ze op sportgebied met die jongen aan moesten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze die jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Heeft de redactie dan helemaal geen medelijden, verantwoordelijkheidsgevoel, empathie blablalba of gewoon schaamte?
ik mag hopen dat die serieus bang zijn en serieus overwegen 'm wegens aanranding eruit te zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zo hard gelachen hier he
Regie en redactie moet toch ook op de vloer liggen van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |