Dat is pure wanhoop. Niet dat dat het rechtvaardigt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat praat Jaap ongelovelijk onbeschoft over vrouwen.
Ik gun hem elk moment van schande dat hij nu ondergaat
Ik rook maar weer eens een laatste peukjequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Wie had dit gedacht? Labiel, ok. Maar dit?![]()
Ik kan zo echt niet slapen.![]()
Net mn visite weg, streams aan en WTF?????quote:
Owww genant ditquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
Beetje laat, maar ik moest eerst bijkomen van de schrik...
[afbeelding]
Als hij slim is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Die vraagt morgen zijn 24 uur aan wedden. Die schaamt zich kapot. Als ie uberhaupt iets kan herinneren ervan.
Juistquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef BBW het volgende:
Mooie caps jongens, durf je nog wel naar jezelf te kijken nadat je dit hebt gecapt :x?
AAAAAARGHGGHGHGHGHHGHGHquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef Wireless het volgende:
Beetje laat, maar ik moest eerst bijkomen van de schrik...
[afbeelding]
Ik denk dat HiDiHo het wel opneemt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef StefanPeeters het volgende:
Dit is GE-NI-AAL !!!!
Als deze man een acteur is word ik morgen regisseur
en ga een film met hem maken
Ik ook, en dat hij een vriendin heeft geloof ik niet, hij moest te lang nadenken over hoe hij haar had ontmoet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat praat Jaap ongelovelijk onbeschoft over vrouwen.
Ik gun hem elk moment van schande dat hij nu ondergaat
Erger dan de cap van Carlaa????quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net één shot, ik hoop toch echt dat NIEMAND caps heeft gemaakt
Wat een trieste vertoning dit. Onvoorstelbaar. We kunnen we vaststellen dat het hele programma kapot wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |