Voor eenieder die zich geroepen voelt.....hier kunnen de resultaten dus worden neergezetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
staat genoteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:36 schreef freud het volgende:
@..zapper, weet ik, maar mijn 'hier-ga-ik-maar-5-minuten-op-shoppen' limiet was bereikt.
@-b-b-; dat is sowieso altijd wel een goed idee hoor. Waarom dacht je dat ik een uitgelopen ui had liggen. Een andere goeie oefening voor flitsen bijvoorbeeld is een glas water of een appel. Stillevens zijn ook leuk studio oefenwerk, omdat je dan goed met verschillende schaduweffecten leert werken.
Hachee zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Een naamtopicIk neem genoegen met een verzameltopic mits minimaal 4 deelnemers. Maar 10 is natuurlijk leuker
U heeft nog tot 16:41
Die 1e en 2e zijn erg strak P
-Marjo-: die eerste is lekker vullend in beeld, haarscherp en front-Bokeh. Gaaf.
@freud: uit dat model is meer te halen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Een naamtopicIk neem genoegen met een verzameltopic mits minimaal 4 deelnemers. Maar 10 is natuurlijk leuker
U heeft nog tot 16:41
Die 1e en 2e zijn erg strak P
-Marjo-: die eerste is lekker vullend in beeld, haarscherp en front-Bokeh. Gaaf.
@freud: uit dat model is meer te halen
Die witte schuinen lijnen (en al het andere dat er evenwijdig aan loopt) maken het best een leuke foto hoorquote:
"Goede vlakverdeling en leuk lijnenspel"quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef pirke het volgende:
[..]
Die witte schuinen lijnen (en al het andere dat er evenwijdig aan loopt) maken het best een leuke foto hoor
Een groot stuk wit etalagekarton wat ik nog had liggen (was wel enigsinds vergeeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:45 schreef ..zapper het volgende:
@P Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat je als onder/achtergrond hebt gebruikt.
Dankquote:
Dat zou zo maar kunnen, denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef pirke het volgende:
PdeHoog, ik had die 3e ook graag vierkant gezien, dan wordt hij volgens mij sterker...
Shit dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef prupke het volgende:
Je model wat doe je ?
steek je altijd meteen een mes in het model om hem/haar in een goede positie te krijgen???
Nee johquote:
Heeft HM2 zijn raketwerper al gewonnen dan?quote:
Fijn, ben dus gereduceert tot middel. Dankquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johBij jou doe ik dat niet
Daar hebben we andere middelen voor
NEE grmbl-ende-vloek-raas-ende-tierquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeft HM2 zijn raketwerper al gewonnen dan?
Graag gedaan hequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Fijn, ben dus gereduceert tot middel. Dank.
Nog een uurtje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Wie gaat trouwens om 16.41 de nieuwe 24 uurs uitdaging bekend maken? kuttijd trouwens![]()
die paprika is al minstens 3 weken oud, en er zitten schimmelplekken opquote:
leef je uit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
En er is niemand die muziek als onderwerp geeft??
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
En er is niemand die een onderwerp aandraagt??
![]()
Dan geeft ik Muziek..
:edit: sorry MissyMirjaM
waar blijft de inhoud van jouw groentela eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Onderwerp is alleen geldig als het om 16:41 gepost wordt.
En daarvan de eerste
In mijn groentela, waar anders?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar blijft de inhoud van jouw groentela eigenlijk?
Sowwy, had een modelshoot vandaag. Dat gaat voor.quote:beetje een idee starten en zelf niet eens meedoen
24 uur de tijd en dan nog 7 minuten te laat komen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:48 schreef Elefes het volgende:
Ik ben dan wel net iets te laat![]()
Maar ik waag het er toch op:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja erg hequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
24 uur de tijd en dan nog 7 minuten te laat komen..![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja erg he
Maar ik heb het in ieder geval geprobeerd![]()
Je jat mijn idee...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:23 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn invulling op Muziek:
[afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
geen zin om mijn customized fender staatcaster sunburstgeval te pakken
Fraai Elefesquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:48 schreef Elefes het volgende:
Ik ben dan wel net iets te laat![]()
Maar ik waag het er toch op:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achtergrond zijn twee witte A4'tjes, belichting is daglicht wat van linksboven en van boven komt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fraai ElefesHoe heb je die belichting gedaan en wat voor achtergrond heb je gebruikt
Niet zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Elefes het volgende:
Ik had niet meer zoveel tijd en ben niet zo goed met lampjes.
Tnxquote:
Hij is coolquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Snapshotten....En verder, chronisch tekort aan vrije tijd....![]()
Die reactie was zo voorspelbaarquote:
Doe een voorstelquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dat de tijd van inzenden gewijzigd moet worden, ik had vanochtend weer niet genoeg tijden gisteravond had ik het te druk met het oude keukenblok uit elkaar slaan
Geen probleem wat mij betreftquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
Nou van 21.00 tot 21.00 ofzo? heb je tenminste twee avonden tijd
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
Nou van 21.00 tot 21.00 ofzo? heb je tenminste twee avonden tijd
Ga weg met je nep-apparaatquote:
Da's een echte spaanse spaanse gitaarquote:
Belachelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Chanty het volgende:
Zit ik me te haasten... kom ik op het station... rijden de treinen weer eens niet!
Nicequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Chanty het volgende:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
???quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]- dan geldt deze challenge tot 21:00 ?
We zouden tot 21.00 gaan ongeduldjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef HMaster-II het volgende:
Werd het niet eens tijd voor een nieuw onderwerp???
Ja dus...
And the winner will be.... Het onderwerp................................. "Een geschenk dat je ergens bij kreeg"
Ook een eiken vloer gekocht?quote:
Nee, vriend van me heeft die puzzel, die had m ooit voor zn verjaardag gekregen volgens mijquote:
Het duurt inderdaad wel effies jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef pirke het volgende:
[..]
Nee, vriend van me heeft die puzzel, die had m ooit voor zn verjaardag gekregen volgens mijHet kost je een half uurtje, daarna zit hij weer in elkaar
Mja, we wilden eens berekenen wat we per maand kwijt zijn aan eten ed. en wat daarvan onnodig is, vandaar dat we ze bewaard hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
dat is niet belastingaftrekbaar hoor die bonnetjesik pleur ze meteen weg
slim! maar ik begin daar niet eens aan, dan schrik ik teveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja, we wilden eens berekenen wat we per maand kwijt zijn aan eten ed. en wat daarvan onnodig is, vandaar dat we ze bewaard hebben
checkerdecheckquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
Ikke gaat ook meedoen
maareh is t nie thandig om gewoon ff t onderwerp vet te maken met posten
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef pirke het volgende:
Ik zie 2x pizza, varia vla, toetje met room en chocola, lekker
Plus je gironummer met pasnummer, pas maar op!
Sssst niet hierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef pirke het volgende:
Chanty, wat kan jij sexy buikdansen zeg! (lekker offtopic maar dat maakt me niet uit)
Ik moet meteen aan de lente denkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef KD-fotografie het volgende:
Niet zo mooi als die van mijn voorgangers maar ach, beter iets dan niets.
een sleutelhanger die ik bij kinderkleding voor mijn dochtertje heb gehad.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Nou ik zou toch graag zo'n show in het echt willen zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sssst niet hierEn ik ben een beginner dus dat sexy valt nog wel mee
Ik zie kansen voor een FOT meetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:06 schreef pirke het volgende:
[..]
Nou ik zou toch graag zo'n show in het echt willen zien
Psssssssst idee voor onderwerp voor de volgende dag "Chanty in haar bloten buikh"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Chanty het volgende:
Kansloos heren, zelfs mijn vriend heeft nog geen voorstelling gehadDus reken je kansen maar uit voor op een FOT meet
![]()
En nu weer ontopic
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef pirke het volgende:
Dit geschenk kreeg ik zojuist van de flappentap, morgen omruilen tegen een motor
[afbeelding]
Het valt nog niet mee om dat netjes op een muziekstandaard neer te zetten...
Je mag het geld ook op het rekeningnummer op het bonnetje storten, dan doe ik wel een live dansjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef pirke het volgende:
Dit geschenk kreeg ik zojuist van de flappentap, morgen omruilen tegen een motor
[afbeelding]
Het valt nog niet mee om dat netjes op een muziekstandaard neer te zetten...
Zo zie je maar weer, elke vrouw heeft z'n prijsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je mag het geld ook op het rekeningnummer op het bonnetje storten, dan doe ik wel een live dansje
Maar tof gemaaktHad eerst niet eens gezien dat het op een standaard lag
NOSquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
Stoere foto CrazyCharlie! Net of er een enorme gasfles staat. Aparte aansteker ook zeg!!
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:35 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden nog zelfportretten gemaakt
Neem aan dat ze in de komende 24 uur gemaakt moeten wordenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neem aan dat ze in de komende 24 uur gemaakt moeten wordenDat is toch de challenge, niet archiefjes plaatsen
En had je ze niet al gezien?
dat zwart filter zodat je niets ziet? goed plan!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]heb je op meerdere punten gelijk
![]()
Kan ik morgen mijn nieuwe filter testen
Alles is goed en volgens mij heb ik ze niet gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neem aan dat ze in de komende 24 uur gemaakt moeten wordenDat is toch de challenge, niet archiefjes plaatsen
En had je ze niet al gezien?
Zeg eens trut....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zwart filter zodat je niets ziet? goed plan!
PIquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef HMaster-II het volgende:
Zeg eens trut....![]()
ik ben erg fotogeniek, al weet ik dat niet van mij zelf
![]()
Okayquote:
Mooie kleur!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
Out of bed van 'L Oreal paris
[afbeelding]
Wat zij zegt dusquote:
OK...en waarom niet de achtergrond dichtgeflitstquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx! gewoon een witte met softboxje rechts. Ik was nogal lui vanmorgen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK...en waarom niet de achtergrond dichtgeflitstOmdat je lui was
![]()
Goed argumentquote:
HM, ik zal eens kijken of ik wat vinden kan..laat je wel wat horen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NOS![]()
Wel een tof ding CC![]()
![]()
Toevallig nog stickers ervan???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
HM, ik zal eens kijken of ik wat vinden kan..laat je wel wat horen..
cc
Lui zijn is goed, ik was zelfs te lui om mijn statief te pakken. Zonder die luiheid was ik hier niet opgekomen:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx! gewoon een witte met softboxje rechts. Ik was nogal lui vanmorgen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lui zijn is goed, ik was zelfs te lui om mijn statief te pakken. Zonder die luiheid was ik hier niet opgekomen:
[afbeelding]
Ik zag die foto en ik dacht: dat is HM-2!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lui zijn is goed, ik was zelfs te lui om mijn statief te pakken. Zonder die luiheid was ik hier niet opgekomen:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik zag die foto en ik dacht: dat is HM-2!
dus![]()
Je haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
Out of bed van 'L Oreal paris
[afbeelding]
Waarom welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom niet "maan"?
check... alleen herhaling zien te vindenquote:
Omdat er dan ws meer foto's gepost warenquote:
jamaar...jamaar...we hebben toch nog tot 21.00 uur voor herhaling?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Nieuw onderwerp: "Uit je raam"
Dat was tot gisterenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar...jamaar...we hebben toch nog tot 21.00 uur voor herhaling?
damn...dat krijg je ervan als je van zaterdag 17.00 tot zondag 5.00 uur feestquote:
checkquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie maar 1 raam dan?![]()
pssssssssssssst...een autoraam is ook een raam![]()
Ja... ik heb maar één raamquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie maar 1 raam dan?![]()
pssssssssssssst...een autoraam is ook een raam![]()
Kun je ook geen Out-of-Office-reply Foto makenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja... ik heb maar één raam![]()
En een heule grote hier op mijn werk. Maar geen camera mee natuurlijk.
checkquote:Op maandag 5 maart 2007 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kun je ook geen Out-of-Office-reply Foto maken![]()
of je bent zwaar aan het ps-en geweest, of je terras staat onderwater?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
tis niet uit mijn raam maar naar mijn raam toe.
[afbeelding]
Was een van mijn eerste foto's met het hulp PS progje Flood......quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
of je bent zwaar aan het ps-en geweest, of je terras staat onderwater?![]()
Da's aan het einde van de Nollenwegquote:Op maandag 5 maart 2007 16:20 schreef -Marjo- het volgende:
Toevallig vanmorgen effe snel van uit de auto genomen met mijn mobiel:
[afbeelding]
Ik vond ze uit de verte op armen van de spinnen uit War Of The Worlds lijken...
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's aan het einde van de Nollenweg![]()
Nee want ik achtervolg haar niet.quote:
en het is al donker...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef An24 het volgende:
shit, al negen uur geweest...
ff het onderwerp vet maken, dan is t officieelquote:Op maandag 5 maart 2007 21:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Huisdieren?
Al dan niet vrijwillige..
Mooi hooquote:Op maandag 5 maart 2007 18:46 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
tas met spullen laten staan, alleen 50mm bij de hand...
Mijn uitzicht zuigt enorm ! Tenzij je van saai vormgegeven flatjes houdt...
Hij kijkt altijd naar buiten, zelfs als het donker is en er niks te zien isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Awwwwwww...hij wil graag naar buiten maar het regent
Ahwwww zooo schattigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:29 schreef WurM het volgende:
Ik had nog wat in te halen, dus 'uit je raam' en 'huisdieren' maar in één keer:
[afbeelding]
Die namen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef An24 het volgende:
Hehe, kan ik ook eens wat doen. Duurt nog even voordat ik mijn noorse in huis krijg, maar ik mis mijn Breezer en Whiskey heel erg. Maar ze waren bij ex beter af met groter huis en tuin![]()
Whiskey
[afbeelding]
Breezer
[afbeelding]
Bagger snapshots, weet het, ze zijn oud![]()
Constante drankorgel was het bij ons in huis...haha. Nee is soort van traditie geweest in de buurt waar ik opgroeide. Ik moet nu weer opnieuw gaan denken...dacht aan Raki voor het mannetje...vrouwtje weet ik nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die namen!![]()
Sta je ook luidkeels ze te roepen 's avonds op straat als ze naar binnen moeten of niet?
Meteen prachtig onderwerp, drank, voor de volgende.
Dan kan ik dezelfde foto's gebruiken als de eerste uitdaging 'inhoud van je groentela'...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Meteen prachtig onderwerp, drank, voor de volgende.
Soms gaat-ie ff heel mooi zitten voor een foto, maar meestal poseert-ie niet iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ahwwww zooo schattigIk denk dat de foto mooier was geweest als je een stuk snuit en een oog had gezien. Maarja, zo een beest poseert natuurlijk niet echt
sssssst..kan ik een keer meedoenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
foto's moeten tussen 21.00 en 21.00 gisteravond en vandaag gemaakt zijn An
sssstttttquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
foto's moeten tussen 21.00 en 21.00 gisteravond en vandaag gemaakt zijn An
Wat een fijn beest is he toch hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Kuttes-eigenwijsus ook maar even uit het archief peuter...![]()
[afbeelding]
Gaaf beest, mooi op de plaat gezet. Zit ie echt zo verticaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:
aangezien alle 4 de katten hier al genoeg hebben gestaan een keer 1 van de gekko's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo eentje heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Kuttes-eigenwijsus ook maar even uit het archief peuter...![]()
[afbeelding]
thnx!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gaaf beest, mooi op de plaat gezet. Zit ie echt zo verticaal?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad
haar naam was Cat
Ahum..weet nog nestjes, ahum...post wel regelmatig updates van mijn komende noorse...kan je hem overhalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:23 schreef LekkerApart het volgende:
Leuk toch een poes met pit
Ik wil later graag 2 noorse boskatten, moet mijn vriend er nog van overtuigen..
voor archiefjes hebben we het domino topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Meteen een nieuwe opdrachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef pirke het volgende:
Jammer dat het zo'n korte DOF is Marjo, vooral bij die laatste.
Ik had alleen DOF gevetmaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
korte dof....pfffffff, hou het ff laagdrempelig wil je
DAT is jouw inzicht..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef pirke het volgende:
[..]
Elke foto heeft DOF... wees eens wat specifieker
Toffefoto Prup...quote:
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Jim Beam !!!
De ondergrond is schuinaflopend![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaan
Da's toch hetzelfde als Jim Bean?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
dan had ik wel een glas Heineken neergezet
![]()
Cultuur barbaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als Jim Bean?
*Eens is....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er zijn vast nog wel nieuwe uitdagingen te verzinnen.
Iets met 'De zon' ofzo.
Zonsondergang tot zonsopkomst van morgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Eens is....
Tot welke tijd/dag doen we deze??
Tof.... net als foto's van de achterkant van de maan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
Zonsondergang tot zonsopkomst van morgen.
iieeeuuuwww...mijn maag, wat doe je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Gremen het volgende:
edit xil: even de link naar de foto verwijderd...
sorry, kon het niet laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |