Hij kijkt altijd naar buiten, zelfs als het donker is en er niks te zien isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Awwwwwww...hij wil graag naar buiten maar het regent
Ahwwww zooo schattigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:29 schreef WurM het volgende:
Ik had nog wat in te halen, dus 'uit je raam' en 'huisdieren' maar in één keer:
[afbeelding]
Die namen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef An24 het volgende:
Hehe, kan ik ook eens wat doen. Duurt nog even voordat ik mijn noorse in huis krijg, maar ik mis mijn Breezer en Whiskey heel erg. Maar ze waren bij ex beter af met groter huis en tuin![]()
Whiskey
[afbeelding]
Breezer
[afbeelding]
Bagger snapshots, weet het, ze zijn oud![]()
Constante drankorgel was het bij ons in huis...haha. Nee is soort van traditie geweest in de buurt waar ik opgroeide. Ik moet nu weer opnieuw gaan denken...dacht aan Raki voor het mannetje...vrouwtje weet ik nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die namen!![]()
Sta je ook luidkeels ze te roepen 's avonds op straat als ze naar binnen moeten of niet?
Meteen prachtig onderwerp, drank, voor de volgende.
Dan kan ik dezelfde foto's gebruiken als de eerste uitdaging 'inhoud van je groentela'...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Meteen prachtig onderwerp, drank, voor de volgende.
Soms gaat-ie ff heel mooi zitten voor een foto, maar meestal poseert-ie niet iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ahwwww zooo schattigIk denk dat de foto mooier was geweest als je een stuk snuit en een oog had gezien. Maarja, zo een beest poseert natuurlijk niet echt
sssssst..kan ik een keer meedoenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
foto's moeten tussen 21.00 en 21.00 gisteravond en vandaag gemaakt zijn An
sssstttttquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
foto's moeten tussen 21.00 en 21.00 gisteravond en vandaag gemaakt zijn An
Wat een fijn beest is he toch hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Kuttes-eigenwijsus ook maar even uit het archief peuter...![]()
[afbeelding]
Gaaf beest, mooi op de plaat gezet. Zit ie echt zo verticaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:
aangezien alle 4 de katten hier al genoeg hebben gestaan een keer 1 van de gekko's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo eentje heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Kuttes-eigenwijsus ook maar even uit het archief peuter...![]()
[afbeelding]
thnx!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gaaf beest, mooi op de plaat gezet. Zit ie echt zo verticaal?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad
haar naam was Cat
Ahum..weet nog nestjes, ahum...post wel regelmatig updates van mijn komende noorse...kan je hem overhalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:23 schreef LekkerApart het volgende:
Leuk toch een poes met pit
Ik wil later graag 2 noorse boskatten, moet mijn vriend er nog van overtuigen..
voor archiefjes hebben we het domino topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Meteen een nieuwe opdrachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef pirke het volgende:
Jammer dat het zo'n korte DOF is Marjo, vooral bij die laatste.
Ik had alleen DOF gevetmaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
korte dof....pfffffff, hou het ff laagdrempelig wil je
DAT is jouw inzicht..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef pirke het volgende:
[..]
Elke foto heeft DOF... wees eens wat specifieker
Toffefoto Prup...quote:
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Jim Beam !!!
De ondergrond is schuinaflopend![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaan
Da's toch hetzelfde als Jim Bean?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
dan had ik wel een glas Heineken neergezet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |