Voor eenieder die zich geroepen voelt.....hier kunnen de resultaten dus worden neergezetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
staat genoteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:36 schreef freud het volgende:
@..zapper, weet ik, maar mijn 'hier-ga-ik-maar-5-minuten-op-shoppen' limiet was bereikt.
@-b-b-; dat is sowieso altijd wel een goed idee hoor. Waarom dacht je dat ik een uitgelopen ui had liggen. Een andere goeie oefening voor flitsen bijvoorbeeld is een glas water of een appel. Stillevens zijn ook leuk studio oefenwerk, omdat je dan goed met verschillende schaduweffecten leert werken.
Hachee zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Een naamtopicIk neem genoegen met een verzameltopic mits minimaal 4 deelnemers. Maar 10 is natuurlijk leuker
U heeft nog tot 16:41
Die 1e en 2e zijn erg strak P
-Marjo-: die eerste is lekker vullend in beeld, haarscherp en front-Bokeh. Gaaf.
@freud: uit dat model is meer te halen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Een naamtopicIk neem genoegen met een verzameltopic mits minimaal 4 deelnemers. Maar 10 is natuurlijk leuker
U heeft nog tot 16:41
Die 1e en 2e zijn erg strak P
-Marjo-: die eerste is lekker vullend in beeld, haarscherp en front-Bokeh. Gaaf.
@freud: uit dat model is meer te halen
Die witte schuinen lijnen (en al het andere dat er evenwijdig aan loopt) maken het best een leuke foto hoorquote:
"Goede vlakverdeling en leuk lijnenspel"quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef pirke het volgende:
[..]
Die witte schuinen lijnen (en al het andere dat er evenwijdig aan loopt) maken het best een leuke foto hoor
Een groot stuk wit etalagekarton wat ik nog had liggen (was wel enigsinds vergeeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:45 schreef ..zapper het volgende:
@P Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat je als onder/achtergrond hebt gebruikt.
Dankquote:
Dat zou zo maar kunnen, denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef pirke het volgende:
PdeHoog, ik had die 3e ook graag vierkant gezien, dan wordt hij volgens mij sterker...
Shit dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef prupke het volgende:
Je model wat doe je ?
steek je altijd meteen een mes in het model om hem/haar in een goede positie te krijgen???
Nee johquote:
Heeft HM2 zijn raketwerper al gewonnen dan?quote:
Fijn, ben dus gereduceert tot middel. Dankquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johBij jou doe ik dat niet
Daar hebben we andere middelen voor
NEE grmbl-ende-vloek-raas-ende-tierquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeft HM2 zijn raketwerper al gewonnen dan?
Graag gedaan hequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Fijn, ben dus gereduceert tot middel. Dank.
Nog een uurtje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Wie gaat trouwens om 16.41 de nieuwe 24 uurs uitdaging bekend maken? kuttijd trouwens![]()
die paprika is al minstens 3 weken oud, en er zitten schimmelplekken opquote:
leef je uit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
En er is niemand die muziek als onderwerp geeft??
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
En er is niemand die een onderwerp aandraagt??
![]()
Dan geeft ik Muziek..
:edit: sorry MissyMirjaM
waar blijft de inhoud van jouw groentela eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Onderwerp is alleen geldig als het om 16:41 gepost wordt.
En daarvan de eerste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |